עין הנחתום
New member
שירות BOSCH, CSB - דרך היסורים כדי לקבל שירות.
שלום רב רכשתי מכונת כביסה של בוש לפני כ 3 שבועות - יבואן רשמי BSH. המכונה סופקה מיד ובעקבות הקורונה, ניתנה אפשרות להתקנה עצמית ללא צורך בטכנאי. עדכנתי באתר של CSB, את יום ההתקנה ומאז זו לא פחות ממלחמה, לקבל תעודת אחריות שמחוייבת על פי חוק. הבטיחו הם כבר יוצרים עימי קשר, שהתעודה כבר נשלחה במייל - אז הבטיחו... שוב ושוב מאמתים את כתובת המייל - הכתובת נכונה. ביקשתי לשוחח עם מנהל משמרת או מנהל שירות ונאמר לי שזה לא אפשרי - ממש כך - "לא אפשרי"! (השיחות מוקלטות). לאחר התעקשות, לשוחח עם מנהלת השירות, היא פלטה בטעות שתעודת האחריות אפילו לא נכתבה עדיין (!) - כך נפלט לה... מנהלת השירות שלחה לי בסופו של דבר צילום מטלפון נייד של תעודת אחריות ובסופו של דבר התברר שהתאריכים לא נכונים והתבססו על שיחת טלפון עימי שלא היתה ולא נבראה. כל ההתנהלות שם היא בסגנון של "שכונה" כל שיחת טלפון היתה כמו סדרת חינוך שנערכה לי על ידי הנציגה... עד היום - שבועיים לאחר ההתקנה, אני ממתין לתעודת אחריות מתוקנת וגם למשלוח של תעודה מסודרת בדואר. הם מתעלמים מפניות שלי אליהם במייל ובטלפון, אבל לא היתה להם כל בעיה לשלוח אלי בקשה למשוב על חווית השירות שלי ... כמובן שגם לאחר שעניתי במשוב על אותה "חוויה" מפוקפקת, איש לא טרח לחזור אלי. ניסיתי ליצור קשר ישירות עם בוש - היבואן. אחרי 24 דקות של המתנה, ענו לי ומיד ניתקו. עוד 20 דקות של המתנה וענו לי שוב - הפעם אמרו שחברת בוש היא היבואן, אבל לא אחראית על השירות. לשם כך אני צריך לפנות ל-CSB. טענותי כי ב-CSB איש לאעונה או מתייחס, לא ממש עזרו. אז בפעם הבאה שאתם משלמים תוספת כדי לרכוש מכשיר מיבואן רשמי ולא מקבילי בגלל "השירות", תעשו את השיקולים שלכם כשמדובר ב BSH יבואן רשמי של BOSCH - שירות לא תקבלו בכל מקרה, ואני לא רוצה אפילו לחשוב מה יקרה במידה שתהיה תקלה במכונה ולא בעיה פרוצדורלית/משרדית. עוד דרך אגב אחרון - החנות ממנה רכשתי את מכונת הכביסה וביקשתי סיוע הגיבה בסגנון "תתמודד לבד, אנחנו אחראים לספק את הסחורה. השירות הוא דרך חברה אחרת".
שלום רב רכשתי מכונת כביסה של בוש לפני כ 3 שבועות - יבואן רשמי BSH. המכונה סופקה מיד ובעקבות הקורונה, ניתנה אפשרות להתקנה עצמית ללא צורך בטכנאי. עדכנתי באתר של CSB, את יום ההתקנה ומאז זו לא פחות ממלחמה, לקבל תעודת אחריות שמחוייבת על פי חוק. הבטיחו הם כבר יוצרים עימי קשר, שהתעודה כבר נשלחה במייל - אז הבטיחו... שוב ושוב מאמתים את כתובת המייל - הכתובת נכונה. ביקשתי לשוחח עם מנהל משמרת או מנהל שירות ונאמר לי שזה לא אפשרי - ממש כך - "לא אפשרי"! (השיחות מוקלטות). לאחר התעקשות, לשוחח עם מנהלת השירות, היא פלטה בטעות שתעודת האחריות אפילו לא נכתבה עדיין (!) - כך נפלט לה... מנהלת השירות שלחה לי בסופו של דבר צילום מטלפון נייד של תעודת אחריות ובסופו של דבר התברר שהתאריכים לא נכונים והתבססו על שיחת טלפון עימי שלא היתה ולא נבראה. כל ההתנהלות שם היא בסגנון של "שכונה" כל שיחת טלפון היתה כמו סדרת חינוך שנערכה לי על ידי הנציגה... עד היום - שבועיים לאחר ההתקנה, אני ממתין לתעודת אחריות מתוקנת וגם למשלוח של תעודה מסודרת בדואר. הם מתעלמים מפניות שלי אליהם במייל ובטלפון, אבל לא היתה להם כל בעיה לשלוח אלי בקשה למשוב על חווית השירות שלי ... כמובן שגם לאחר שעניתי במשוב על אותה "חוויה" מפוקפקת, איש לא טרח לחזור אלי. ניסיתי ליצור קשר ישירות עם בוש - היבואן. אחרי 24 דקות של המתנה, ענו לי ומיד ניתקו. עוד 20 דקות של המתנה וענו לי שוב - הפעם אמרו שחברת בוש היא היבואן, אבל לא אחראית על השירות. לשם כך אני צריך לפנות ל-CSB. טענותי כי ב-CSB איש לאעונה או מתייחס, לא ממש עזרו. אז בפעם הבאה שאתם משלמים תוספת כדי לרכוש מכשיר מיבואן רשמי ולא מקבילי בגלל "השירות", תעשו את השיקולים שלכם כשמדובר ב BSH יבואן רשמי של BOSCH - שירות לא תקבלו בכל מקרה, ואני לא רוצה אפילו לחשוב מה יקרה במידה שתהיה תקלה במכונה ולא בעיה פרוצדורלית/משרדית. עוד דרך אגב אחרון - החנות ממנה רכשתי את מכונת הכביסה וביקשתי סיוע הגיבה בסגנון "תתמודד לבד, אנחנו אחראים לספק את הסחורה. השירות הוא דרך חברה אחרת".