שירים לטקס בת המצווה

מרפי

New member
שירים לטקס בת המצווה ../images/Emo53.gif

שלום רב לכל הקוראים, אני מתכננת ארוע בת מצווה לקרובת משפחה שגרה בחו"ל. במסגרת האירוע, נבקש מחברותיה, לבוא ולהדליק לה נר. (טקס הדלקת נרות). אני מנסה לחשוב על שירים שיכולים להתאים במעבר בין נר אחד לשני. שירים שמתאימים לציון תקופת הבגרות. האם מישהו עשה כך ויכול להמליץ על רעיונות? המון תודה מראש.
 
עוף גוזל ועוד

עוף גוזל של אריק איינשטיין איפה נגמרת הילדות - יורם טהר לב (לא בטוח שהוא הולחן, אבל בטוח מתאים להקראה) אדוני ראש העיר - עוזי חיטמן ניגונים - פניה ברגשטיין לחן: דוד זהבי חפשי ומאושר - דודו ברק לחן: בעז שרעבי הללויה - שמרית אור לחן: קובי אושרת בתוקף גילי, המבחר שלי קצת "ותיק", אבל מאד יפה ומרגש. אשתדל להזמין כמה צעירים שיתנו את המלצתם.
 

katam

New member
אני אוהבת:

ענין של זמן רמי קליינשטיין צעיר לנצח רמי קליינשטיין יוצא לאור אהוד בנאי
 

oren*

New member
מה שאת אוהבת - גלי עטרי

שתי הדודות שלי שרו את זה בבת המצווה של בת-דודה שלי והיה מאוד מרגש. מילים: מאיר גולדברג לחן: יצחק קלפטר קחי מה שתרצי, מי יסרב לך קחי את העולם כולו מי יוכל לומר לך לא אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך מי שאת רוצה יבוא אל תלכי עם מי שלא. תעשי רק מה שאת אוהבת רק מה שאת חושבת שיהיה לך טוב. יש לך זמן לגדול, כמה יפה את קחי את העולם כמו פרי קחי כל מה שאפשרי אין אחת כמוך, את כבר יודעת שתוכלי תמיד לבחור כל מה שתרצי לזכור. תעשי רק מה שאת אוהבת...
 
למעלה