שירי המצעד של לאה גולדברג:

Naama P

New member
שירי המצעד של לאה גולדברג:

שעה ראשונה: 20. נפרדנו כך - נורית גלרון 19. תוף בודד - אריק אינשטיין 18. ביום זה - יוסי בנאי 17. נחל שלי - אופירה גלוסקא 16. ההר הירוק - לוליק 15. מדוע הילד צחק בחלום - אריק אינשטיין 14. פזמון ליקינטון - אסתר עופרים 13. חמסין של ניסן - אילנית 12. החליל - הדודאים 11. זה מכבר - מתי כספי שעה שניה: 10. למי שלא מאמין - יהודית רביץ 9. ולא היה ביננו אלא זהר - צילה דגן 8. אהבתה של תרזה דימון - אילנית 7. משירי ארץ אהבתי - חוה אלברשטיין 6. מה עושות האילות - אריק אינשטיין, יוני רכטר ויהודית רביץ 5. בארץ אהבתי - צוות הווי צנחנים סולנית רוחמה רז 4. ערב מול הגלעד - אריק אינשטיין 3. ימים לבנים - צליל מכוון 2. את תלכי בשדה - חוה אלברשטיין 1. סליחות - יהודית רביץ מקווה שנהניתם,
נעמה
 

Naama P

New member
הוכנסו 20 שירים כדי לא לחתוך אותם באמצע

22-24 שירים לא נכנסים לתוכנית של שעתיים. יש המון המון פרסומות בשעות האלה.
 

lexigali

New member
היו יכולים להיכנס יופי יופי לו הייתם

(ובמיוחד גבי...) חוסכים קצת בדיבורים
.
 

lexigali

New member
"זה"

זה אומר שיחות פרטיות ודאחקות בלתי קשורות בעליל לשירים בין כמעט כל שיר ושיר? דיבורים על השירים זה יופי (והמידע שאת מביאה, נעמה, הוא ענייני ומעניין ונעים ומאד מתאים! וגם החיוויים האישיים שלך לגבי השירים נותנים נופך אישי נעים), אבל אני מתקשה להבין (ולקבל) קונספט של מה שתיארתי בשורה העליונה (וזה מה שעובר אליי, כמאזינה). אני חושבת שהיוזמה הזאת של תפוז נפלאה, אכפת לי משירים עבריים, מהציבור שמשתתף, וגם מרשת ג', ולכן אני אומרת את הדברים לאשורם, ממש כפי שאני חווה אותם. מקווה שהם יתקבלו כביקורת בונה.
 
אני דווקא נהנה מהשיחה הבדיחות ומהתוכנית כולה

לא תמיד מרוצה מבחירת השירים אבל.... זה מה שיש.... כנראה שלא תוכלו לרצות את כולם.... בתוכניות הראשונות ( למשל עם קובי מנורה ) הורדתם הרבה שירים באמצע שלי באופן אישי זה מאוד חרה. תמשיכו ככה זה פרוייקט חשוב ואני שמח שתפוז נותנים מקום גם לתרבות .
 
כשמוסיפים בדיחות ודיבורים זה עלול לגרום לכך

שייקטעו שירים באמצע. נעמה כבר כתבה בשרור זה שהיא מאוד לא אוהבת שקוטעים שירים באמצע. לכן צריך לוותר על הבדיחות ועל דיבורים שאינם קשורים באופן ישיר לשיר, וגם בזה לצמצם כמה שאפשר. יש לציין שבסוף מצעד שירי גולדברג לאחר 20 השירים המדורגים הושמע השיר "קשת בענן", כך שבפועל הושמעו 21 שירים, כי היה זמן לעוד שיר בנוסף על ה-20 המדורגים. כך או כך, גם במצעד שירי העצים יהיו 21-20 שירים כפי שהקלידה נעמה בתגובה אלי בשרשור שמע שרשור זה ‫("בוחרים את שירי העצים למצעד ט"ו בשבט").
 

nitsansh

New member
זו שאלה של עריכה...

קובעים מראש כמה זמן מוקצה לשירים (ואת זה לא קשה למצוא כי יודעים מה האורך של כל שיר) וכמה לדיבורים... והעורך צריך לדאוג שיעמדו בזמנים שנקבעו... במצעד האחרון ניסו להכניס 11 שירים בשעה הראשונה וזה לא יצא טוב... השיר במקום 11 (זה מכבר) הושמע מיד אחרי השיר הקודם ללא כל הקדמה, והשיר במקום 10 (ולא היה בינינו אלא זוהר) נקטע באיבו כי לא נשאר מספיק זמן לפני החדשות והפרסומות שצמודות אליהן... בשעה השניה היו רק 9 שירים, ובדיעבד נשאר זמן לעוד שיר (אבל אם זכרוני אינו מטעני הוא לא היה שלם...) בקיצור... בפורמט הקיים יהיה קשה להכניס יותר מ-20 שירים לשעתיים של התוכנית...
 
אז מדוע אתם כל פעם קובעים 24 מראש?

בס"ד הרי גם בשבוע הבא יהיו שעתיים עם פרסומות (וחדשות), אז איך נכתב גם הפעם שישודרו 24 שירים? ומה היה במצעדים הקודמים?
 

Naama P

New member
זה תלוי באורך השירים

במצעדים הקודמים קטענו המון שירים באמצע, אני מאד לא אוהבת לעשות את זה. לא בכל תכנית מספר הפרסומות שווה.
 

nitsansh

New member
ולא היה בינינו אלא זוהר היה מקום 10

אני זוכר בוודאות שזה היה השיר האחרון ששודר בשעה הראשונה, לפני החדשות. כנראה ש"למי שאינו מאמין" היה מקום 9... זה מכבר היה בביצוע של אושיק לוי. מתי כספי הוא המלחין של השיר אבל הוא לא ביצע אותו.
 
למעלה