שירי שלום

שירי שלום ../images/Emo53.gif../images/Emo92.gif ../images/Emo104.gif

תתייחסו לזה כמו אל משחק, אבל על הדרך תעזרו לי מאוד: אני צריכה רשימה של שירים על שלום, רק בעברית, וקלילים - שילדים יוכלו לשיר אותם. בינתיים חשבתי על: נולדתי לשלום, להיות כאן ילד, שלום על ישראל.
 

Danial***

New member
לא יודעת איך קוראים לזה

אבל: הבאנו שלום עליכם, הבאנו שלום עליכם, הבאנו שלום עליכם, הבאנו שלום, שלום, על כל ישראל...
 

N@talie

New member
יש גם

שיר שמיכל ינאי שרה אותו באחד הפסטיגלים, אני לא בטוחה מה השם המדוייק שלו, אבל הוא הולך ככה: "שלום, היא מילה שימושית, שלום אומרים אותה מאה פעמים ביום..." מקווה שעזרתי.
 

Maple85

New member
שיר אחד שעלה לי לראש:

שיר לשלום ("תנו לשמש לעלות...") - אין לי מושג מי המבצע המקורי מקווה שזה עזר
 

אתנה33

New member
שירי שלום

שלומית בונה סוכה - שלומית בונה סוכת שלום אצלנו בחצר של שמר אני נולדתי לשלום שרק יגיע אני נולדתי לשלום שרק יבוא
 

אתנה33

New member
בטח יש בבקשה

אצלנו בחצר בצל עצי הזית באים בדרך כלל המון אורחים לקיץ לכל אחד מהם שפה משלו ודרך משלו להגיד שלום בן מאיטליה אומר בונג´ורנו בת מצרפת אומרת בונזור קן מיפן אומר אוהיו כשהוא בא לביקור הי מהואי אומר אלוהה טניה מבריטניה אומרת הלו כל מי שבא אלינו הביתה יש לו שלום משלו צבענו את הגדר קצרנו את הדשא ילדי כל העולם יוכלו עכשיו לגשת לפתוח לרווחנ את השער הירוק ולהביא ברכה מרחוק רחוק גוניה מקניה תאמר לי ג´מבו יאן מיון קלימרה יאמר צין מסין יאמר ניכאומה וישאר עד מחר גיל מברזיל יאמר בום דיא קוקו ממרוקו יאמר אהלן והברכה שהוא יביא לי היא היפה מכולם אצלנו בחצר בצל אילן פורח ילדי כל העולם באים להיתארח אצלנו בחצר ילדי העולם כולו רוקדים במעגל ואומרים שלוםודרך משלו
 
למעלה