~שירשורי חדשות~ 4/5

גיורא שפיגל יצא ליוון כדי להתרשם...

משחקני התקפה. שפיגל יחפש מחליפים לויסה ורומולו אם יעזוב או שישחק לצידו של הברזילאי אם ישאר כזכור כבר קורנפיין מנכ``ל הקבוצה כבר יצא לחפש זרים בברזיל והולנד כמו גם המאמן יצחק שום שיצא בשבוע שעבר לבלגיה כדי לעקוב אחר שחקנים.
 
דיווח: ק.פ.ר. מעוניינת בזיזו כמנג`ר

העיטון האנגלי ``סאנדיי פיפל`` מדווח שהיום הבעלים יודיע על מינויו של הכוכב זינדין זידאן כמנג`ר הקבוצה שמדורגת במקום ה14- בליגה השניה באנגליה. הבעלים אמר שיש לו הודעה משמחת לומר היום לכל אוהדי הקבוצה קטנים וגדולים לפני המשחק היום ומקורבים טוענים שהוא יודיע על מינויו של זידאן כמנג`ר הקבוצה.
 
צ`לסי תציע 80 מיליון לירות £...

לברצלונה עבור מסי,כך מפרסם העיתון ``הניוז אוף דה וורלד``. רומן אברמוביץ` נחוש להביא לקבוצה שחקן שישנה את משחקה של צ`לסי. אם זה אכן יקרה זה ישבור את שיא העברה הקודם משנת 2001 אז ריאל מדריד שילמה עבור זידאן 46.5 מיליון £. למפארד אמור להאריך את חוזהו בצ`לסי.
 
איזה יופי

אוהדי הפועל אכלו אתמול מכות מכמה אוהדים משועמים של ביתר אחד האוהדים נעצר מתחילים להתחמם לקראת הגמר הגדול...
 
גל אלברמן יחמיץ את המשחק מול אשדוד

בנוסף לאלברז בן שושן וזנדברג הפצועים גם אלברמן יחמיץ את המשחק בגלל כאבים בגב התחתון. כמו כן יעדר אריק בנאדו המוצהב מי שיתפוס את מקומו יהיה בן יוסף שישחק כבלם לצידו של גרשון, קוזוקין הצעיר ימלא את מקומו של אלברז וויסה יפתח במקום אלברמן כאשר בחוד יפתח תמוז או עזריאל לצד רומולו. כ 2500 אוהדים אמורים ללוות את בית``ר לאשדוד.
 
נציג ממאיורקה הספרדית יעקוב אחרי

בואטנג באשדוד. בבית``ר אומרים שהם לא מתכוונים לוותר עליו בקלות...
 
באיירן מינכן זכתה באליפות ה21- שלה

אחרי שסיימה בתיקו 0 עם וולפסבורג והשלימה טריפל אחרי שכבר זכתה בגביע ובגביע הליגה. זוהי האליפות השלישית בארבע שנים האחרונות. כעת באיירן ראשונה עם 10 נק` יותר מברמן שבמקום השני 3 מחזורים לסיום.
 
למעלה