שירשור ברוכים הבאים לשכנים החדשים...

mike00

New member
שירשור ברוכים הבאים לשכנים החדשים...

כמה דקות לפני שמשלימים את המעבר וכל הציוד מגיע אני חושב שהגיע הזמן לברך לשלום את השכנים החדשים שלנו מצפון.. אז אחמדי,ברוך הבא,אם צריך איזה כוס סוכר או חסר איזה כמה גרגירי חומוס בשביל הגונדי אל תתבייש לדפוק על הדלת ולבקש... בשביל זה יש שכנים... ברוכים הבאים
 

גידעון1

New member
מייק תראה איך הצביעות בשיאה.

כמה כעס היה כאן כשישראל תקפה בלבנון וזאת למרות שחיזבאללה היה זה שפלש ראשון לגבולות ישראל,ירה קטיושות על קריית שמונה,הרג חיילים וחטף עוד שניים אחרים. והנה חיזבאללה כעת תוקף את לבנון ולא סתם את לבנון אלא את עיר הבירה ומאיים בהפיכה אבל הפלא ופלא דממת אלחוט מצידם של הערבים בפורום. פתאום הכל בסדר פתאום לא קרה שום דבר מיוחד. פשוט צ ב י ע ו ת!!!
 

גידעון1

New member
40 הרוגים לבנונים והדממה בפורום נמשכת

מאוד עצוב לגלות שדם ערבי שווה משהו בקרב ערבי ישראל רק אם ישראל היא זאת שתוקפת.
 
זה לא משנה כמה ערבים נהרגים, זה משנה אם הם

נהרגו על ידי ערבים או יהודים, אם הם נהרגים על ידי יהודים זה "פשע נגד האנושות" ואם הם נהרגים על ידי ערבים זה כבר "עיניין פנימי". צביעות כבר אמרתי?
 

mike00

New member
גידעון,למה אתה מופתע??

הרי לפי הסקרים שנעשו לא מזמן,רוב ערביי ישראל תומכים בחיזבאללה,למה שיגנו את בחירי ליבם?? 40 לבנונים הרוגים??.......ביג פאקינג דיל......בכל יום נהרגים הרבה יותר בכמה ממדינות ערב,מה זה הקרבה של 40 נוספים בתמורה לחיזוק החיזבאללה?? דרך אגב,אני לא יודע אם קראת אבל אנשיו של וואליד ג'ונבלאט,המנהיג הדרוזי,הוציאו להורג 2 אנשי חיזבאללה[לפחות],איפה הגינויים על ההוצאה[הברברית]להורג של לבנונים[חפים מפשע?].....?? אני לא בטוח מה דעתם של חברי הפורום הערבים או של ערביי ישראל בכלל בקשר לארועים האחרונים בלבנון,מה שאני בטוח זה שיש הבדל גדול בין הפרשנות שלהם לגבי מעשיה של ישראל לעומת אותם מעשים הנעשים על ידי חיזבאללה או מתנגדיו... הכבוד הערבי במיטבו!!
 

גידעון1

New member
כי זה מפריע לי שמבדילים בין דם לדם

במה הדם העזתי טוב יותר מהדם הלבנוני? האם רק בגלל שישראל לא מעורבת אז הדם הערבי הלבנוני לפתע לא שווה כלום? זה די מזכיר לי את הדממת אלחוט שהיתה בפורום ערבים ששם באמת יש מסה גדולה של ערבים בתקופה שבה חמאס רצח 120 אזרחים ברשות הפלסטינית. רק כשיהודי כתב על כך לראשונה תוך הפתעה מדוע אין לכך התייחסות, רק אז יצא שרשור פחות מסביר בנושא הזה.
 
למעלה