שירשור גישה וניהול הפרק המילולי
שלום לכולם,
כפי שרובכם כבר יודעים, בשנת 2012 השתנתה הבחינה הפסיכומטרית ואיתה החלק המילולי.
כחלק מהשינוי (מלבד הוספת החיבור, הקטנת השאלות והזמן), לפרקים המילוליים התווספו אנלוגיות, מרבית שאלות ההיגיון שהיו בעבר נעלמו, ובמקומן הגיעו שאלות היגיון חדשות. כמו כן, שאלות כמו פטלים ומילים וביטויים בוטלו.
בעקבות השינוי, התגבר הקושי להספיק את הפרקים המילוליים בזמן המוקצב.
בעבר, הוצעו מספר אסטרטגיות שונות לפיתרון הפרקים המילוליים (להתחיל מקטעי הקריאה וכו'). אך כיום, הדעה הרווחת היא- לעשות את הפרק כמו שהוא, אך להקציב זמן לכל נושא בפרק (אנלוגיות, הבנה והסקה והבנת הנקרא).
מהי לדעתכם האסטרטגיה הטובה ביותר לניהול הפרק המילולי?
שלום לכולם,
כפי שרובכם כבר יודעים, בשנת 2012 השתנתה הבחינה הפסיכומטרית ואיתה החלק המילולי.
כחלק מהשינוי (מלבד הוספת החיבור, הקטנת השאלות והזמן), לפרקים המילוליים התווספו אנלוגיות, מרבית שאלות ההיגיון שהיו בעבר נעלמו, ובמקומן הגיעו שאלות היגיון חדשות. כמו כן, שאלות כמו פטלים ומילים וביטויים בוטלו.
בעקבות השינוי, התגבר הקושי להספיק את הפרקים המילוליים בזמן המוקצב.
בעבר, הוצעו מספר אסטרטגיות שונות לפיתרון הפרקים המילוליים (להתחיל מקטעי הקריאה וכו'). אך כיום, הדעה הרווחת היא- לעשות את הפרק כמו שהוא, אך להקציב זמן לכל נושא בפרק (אנלוגיות, הבנה והסקה והבנת הנקרא).
מהי לדעתכם האסטרטגיה הטובה ביותר לניהול הפרק המילולי?