שירשור הופעות ומסיבות

Ras Arbel

New member
שירשור הופעות ומסיבות

כל מי שיש לו מה לכתוב לקראת אמצע וסוף השבוע הקרבים אלינו לטובה שיוסיף על זה: מחר, רביעי ה-13 לחודש, my lord מנגנים בשסק. מקום קטן ואינטימי עם סאונד מפנק וה-mylord על התקליטיה. יום שישי ה-16 לחודש - הופעת ענק!!!!!! בארבי תל אביב שלנו ביום שישי! מישהו מאמין? הופעה מיוחדת מאד של להקת איאם לרגל צאת הסינגל החדש - "סליחה". (אפשר לשמוע אותו מתנגן ברוב התחנות ובעיקר ב-102 FM ,כבוד!). השיר "סליחה" הוא מתוך אלבום מאד מושקע שעומד לצאת תוך חודש חודשיים. אנשים - אלבום שני ללהקת רגאיי בארץ - אין לזה תקדים!!!! באלבום החדש נשמע את הקולות של כל חברי הלהקה, בדואטים בסולואים בכל מה שרק אפשר לדמיין! אבל ההופעה הזו היא הסיבה שלשמה התכנסנו כאן בשירשור. איאם על הבמה מארחים את יהלי סובול בשילוב מפתיע. יהלי תומך ברגאיי והחיבור איתו הוא מאד מיוחד ומפתיע. האורח הנוסף הוא אלון דה לוקו שעושה דאנסהול בלי להתבייש בזה אפילו לרגע! את השירים שלו שומעים ברדיו ואת הקליפים שלו רואים ב-24. והוא בא לתת תמיכת דאנסהול קופצנית לכל האירוע (לא שחסר) ואם עוד אפשר להוסיף על כל האש הזו - רודבוי סאונד יתנו בראש על התקליטיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וכל האירוע הענק הזה עולה רק 35 שקלים במכירה מוקדמת (הזדרזו נא) ורק 45 שקלים במקום!!!!!! תגיעו הולך להיות חם!!!
 

Ras Arbel

New member
מוקדמות

לקניה מוקדמת כדאי לפנות ישירות דרך האתר הרישמי של הלהקה ב- http://www.iyam.co.il/ או דרך דף הקומונה של איאם ב- http://www.tapuz.co.il/communa/userCommuna.asp?FolderName=iyam וגם אם אני לא טועה, דרך יהונתן... יאללה, נתראה שם!!! blessראס ארבל
 
וואי אני כל כך בבארבי!!!

Faya Inna Barby This Friday Night !!!!! Alright ! שתהיו בעניינים רק מה הולך להיות ב- 16.6 זה מאאאאד טינג ! מי שיגיע יקבל הופעה מלאה באנרגיות, מכל הלב כמו שתמיד אנחנו משתדלים לתת, Vibes To Di Max Seen?
אז אנחנו נהיה שם : הנבחרת המעודכנת והפצצתית ! איאם על המייק תתן לכם את הנשששמה ותיגע בשלכם איילת "סיסטה סול בי" המדהימה, שחקנית החיזוק החדשה שלנו ואישתי לעתיד
דרדלס (אוריג'ינל ג'קי מיטו על הקלידים) עם הנשר בטירוף תומר (תג-אומן) על התופים אביב "רביע" רצין אח ששששלי על הגיטרה ועל הדאנסהללל סטייל אייתם על הבאסססס, איש חזק ביותר עוד תכירו אותו ! ואני פופא סמיילי Inna Fashion & Stylee אבוא לחייך ולירות מילים פון די מייק !!! ארטילריה עצבנית Trust Mi ואנחנו באים לשם..... חמושים בשני ענקים מהמוזיקה הישראלית האחד שולט בדאנסהל ועושה את זה טוב, מקפיץ את כל המדינה, בא מבאר שבע ונותן לכם בראש, אלון דה לוקו ! חחח יקיר הדרום בקיצור הוא שפיץ ושיתוף הפעולה איתו מאוד משמח אותי ! השני הוא יהלי סובול, לא צריך לדבר יותר מדיי ! הבנאדם עם השיר שעד היום לא נמאס עליי אפילו קצת "היא אמרה לי תראה...החיים די קלים" המון כבוד יוצר מוכשר ובנאדם נחמד לאללה וכיף לעבוד איתו תבואו להופעה ותראו מה יצא מכל השילובים הקטלניים האלו !!! וכמובן יהיו שירים חדשים מהאלבום שהולך לצאת בתחילת יולי אינשללה (פלוס מינוס) ועוד כל מיני הפתעות מעניינות מבטיחים הרבה אשששש והנאה מרובה ואם יישאר איזשהו שטח לא שרוף לגמריי בבארבי ת"א ! רוד בוי סאונד ידאגו לשרוף את המקום לחלוטין ושהקירות יתפרקו שם מהבאסים של הראגא ראגא/דאנסהל מאאד 2006 חם כמו אש/או סגמנט ספיישלים מדהים שרק הם יודעים לתת בקיצור שווה לאללהההה Seen? אז מאסיב ! בואו להנות ולחגוג איתנו סינגל חדש מדיסק שני ! בימים האחרונים היו המון השמעות של הסינגל "לבקש סליחה" ברשת ג', רשת ב', רדיו אילת, רדיו דרום ובעיקר ב-102 אף אם !!! :) ב-102 אף אם אם תקשיבו יהיה אותו כל השבוע בשעות הבוקר שעה 11 עד 12 משו כזה :) ביג אפ לכל המשמיעים ! :))) "לבקש סליחה" זה שם הסינגל והוא שיר שאני מאוד אוהב, אז יאללה בואו תשמעו ! :) :) :) אז 16.6 שישי בחצות וחצי בארבי ת"א הופעההההההההההה לפרצוף ! ביג ריספקט לכולם :) ! Nuff Love ********זו הודעה של סמיילי במקור, הוא תיאר את זה הכי טוב שאפשר! -כשף!
 
למעלה