שירשור המלצות לכאן :

ZeusMan

New member
ONENESS RIDDIM

צועד במרום מצעדי הרידימז... עליו אפשר לשמוע את בכירי האומנים של הקונשס רגאיי ובנוסף את הצעירים העולים... Lutan Fyah - Hypocrits Uwe Banton - Love Light Alborosie - Right Or Wrong Luciano - Use Jah Words Conscious Fiyah - Live Up
 

Carcass

New member
couple of chunes for ya..

I Wayne Vs Fire Chess - Mama And Papa ,Red Hod Conscious Reggae Music על ה Tribal Peace Riddim 2005 i wayne - blaze up di fire,איי ויין מנסה קצת לגוון ומוסיף ביט דאנסהול לקול המדהים שלו,על הכיפכיופאק של טיון. Junior Kelly - Prove my love,מרידים שנושא את אותוהשם מ 2003,דובר על הטיון הזה פה לפני כמה ימים,לוקי די שר אותו בהופעה השורפת פה בארץ בנובמבר. אפרופו לוקי די,טיון בשם confessions על ה Soon Forward Riddim מ 2004,תענוג של קונשס.
 

Grand Master G

New member
המלצות שלי:

Drumline Riddim - חובה לשמוע את הביף שרץ בין וייבז למובאדו, עוד לא החלטתי מי לוקח. The Creeper Riddim - רידם נחמד, את רוב האומנים לא הכרתי (Nichelus, Tamone, Omeil ואחרים). mos def and sizzla - victory ביט חם ופלואו רוצח של סיזלה - ישר מהפרוייקט של k-salaam בחור מוכשר מאוד שהוציא אלבום עם שיתופי פעולה של ראפרים ותותחים כבדים מהיארד, שם הדיסק - The World Is Ours מומלץ מאוד! ולקינוח הגדול מכולם - אלפנט מוציא קצת עצבים ב - Drop Dead על הרידם המטורף - Tremor Riddim!!!!
 

SouLion

New member
קרטל קבר למובאדו את הדודה

את האבא, אמא והאח (הבאטי) respect Soul-J
 

טובא

New member
עוד כמה מומלצים על הDRUMLINE RIDDIM

BUSY SIGNAL-BADMAN NUH BUSS SMAL STRAP ICE COLD-WHEN WE GUNS DEM A CLAP REAL BADBOYS-HOLLOW POINT וברור שקרטל לקח את הקלאש!
 

Nechi Nech

New member
מובאדו זיין אותו!!!

סתם סתם.. non a dem pussy deh cyaan call mr. palmer informer
 

ZeusMan

New member
עוד אחד

Cezar - Youre Beautiful שר את השיר המוכר של הזמר האנגלי הזה שרץ בגלגלצ מיליון פעם... בסגנון רגאיי כמובן...
 

ZeusMan

New member
שיר שכולו מוקדש לאהבה...

Morgan Heritage Feat. Iriepathie - Never Give Up על ה-LOVE BIRD RIDDIM
 

BullsDuDe

New member
גם לי יש המלצה...

אולי חלקכם מכירים ואלי חלקכם מוכירים אבל Ganja Farmer של Marlon Asher הוא אחד השיר היותר כיפים שנתקלי בהם בחודשים האחרונים.
 

ZeusMan

New member
עוד

Yah Shiloh I - Been Away וואו, איזה טיון אלוף האלופים.... בחור חדש שהוציא רק כמה סינגלים לפי מה שחקרתי... אתם תתאהבו ישר בטיון הזה... reggaestration אלבומם של IRIEPATHIE הגרמנים שאחראים על שני להיטי ענק האחד, Iriepathie & The Buccaneers - One Sunny Day השני, Morgan Heritage Feat. Iriepathie - Never Give Up שווה לשמוע מה יש להם להציע...
 

fleaboy

New member
לא בידיוק חדש

בתקליט שBAMBU STATION הפיקו שנקרא TALKING ROOTS VOLUME1 יש שיר שלו שנקרא THE TRUTH. האלבום יצא ב2002... מה שכן הוא בהחלט מוכשר ומומלץ בחום :]
 

K C

New member
ד א ב

King Tubby Meets Lee Perry - War Dub Lee Scratch Perry - Hot & Cold - (with Augustus Pablo) Lee Scratch Perry - Dub Organiser - (with Dillinger)
 
למעלה