שירשור המלצות לסופ"ש מתחיל מוקדם...

ZeusMan

New member
שירשור המלצות לסופ"ש מתחיל מוקדם...

כדי שיהיה לכל אחד ואחד מאיתנו מספיק חומר לשמוע לסופ"ש, הפעם השירשור מקדים את זמנו למען איסוף חומר רב ככל האפשרף תנו יד... שיהיה לכולכם סופ"ש רגאיי נעים !!
 

ZeusMan

New member
לאחרונה אני שומע הרבה Lutan Fyah

Crystal Waters Riddim יושבים עליו בחן : Lutan Fyah - When We Rise כל אחד בדרכו הוא יפעל ואת דרכו של לוטן אהבתי כאן במיוחד... Lutan Fyah - Wipe Those Tears יושב בחן על ה-Hitman Riddim LUTAN לא אוהב לראות את נשותיו בוכות, בחור רגיש משהו.. Lutan Fyah - No Minimum Wage יושב על ה-Critical Riddim. באס עבה בשילוב כישרון השירה האדיר שיש לבחור הזה עשו לי את זה פה לגמרי. Lutan Fyah - Never Stop Hail Rastafari יושב על ה-Street Swing טיון כייפי שמכיל בתוכו הרבה שימחה שמשתחררת בצורה מדהימה... בנוסף יש לזכור שללוטן יש אלבום חדש שיצא ב-2 למאי... שמו Phantom War ויש להשיגו בחנויות המובחרות...
 
Lutan Fyah - Lusting At The World

יושב על Superior Riddim.. ממש סוכריה
 

eviaman

New member
תעשו לכם טובה ותוריד את ...

כבר שמתי את זה כאן אבל אני ממליץ שוב ושוב ושוב MORGAN HERITAGE - LIBRRATION EARTHQUACK REBEL אין לי כוח לכתוב עוד המלצות אבל אלה ... באמת תענוג
 
.. =\

לי זה לא נראה ממש מן הסתם .. לא כל אחד יודע פטואה יו נו .. בכל אופן תוודה רבה לך :)
 

Jah 3

New member
סורי שנראה לך קצת מתנשא

אבל זאת פשוט מילה מאוד פשוטה בפטואה... אם תסתכלי בפורופ תמצאי מילון פטואה קטן שיעזור לך
 
זה בסדר..

העיקר עזרת עם התנשאות או בלי חח .. וסבבה אני יחפש אותו .. תודה רבה :)
 

ZeusMan

New member
מוסיף עוד כמה ברשותכם...

Ras Shiloh - Momma Warning יושב על ה-JAh Love Riddim... Sizzla - Smoke Marijuana הייתי חייב להמליץ על הטיון הזה שוב... למי שלא שמע, תשמע... למי ששמע, שורף הא ?! Matisyahu - Indestructible עדיין עומד על שלי, זה ללא ספק הטיון הכי שורף מהלאבום החדש... Lutan Fyah - Turbulent Time תקופת הלוטן שלי תוקפת שוב עם עוד טיון שורף של הראסטה הזה... יושב על ה-Rasta Pickney Riddim... Gentleman - Dem Gone לאחרונה הבנתי שאי אפשר בלי לנגן את הטיון הזה בדאנס רגאיי ממלכתי... Chuck Fender - I Swear אני נשבע לכם שהבחור הזה מבין במה שהוא עושה... איזה קולות מעניינים הוא מוציא מהלוע, שיהיה בריא... Peter Broggs - Rastaman Chant Niahbinga לוקח אתכם קצת אחורנית... איזה וייב יש לטיון הזה, מאמאמיה... תהנו...
 
capleton מתנגן אצלי הרבה, במיחוד

Capleton-Reign Of Fire האלבום השורף של המטורף הזה!
תבדקו את האלבום הזה... יום טוב
 
Jah Mason גם כן מרובה שמיעה לאחרונה

Jah Mason-Never Give Up אחד האלבומים היותר מוצלחים של אמן ג'מייקני לדעתי בשנים האחרונות, במיוחד 2003!!!
Gideon Start Mount Zion High They Don't Luv We Never Give Up Danger Zone See Them Crying Mother Caan Lef Mi Woman Righteouness Dem Gone מהשירים היותר טובים באלבום ובכלל.. BANGANGIN' YA HEAD!!!
 
Gentleman הגרמני נותן בדאנסהול

Gentleman - Journey To Jah האלבום המפתיע הזה מלא בשירים מצוינים: Dem Gone Runaway Man A Rise Love Chant Dangerzone Empress Children Of Tomorrow אחד המוכשרים בגרמניה!!!
 
Infectious Organisms תנו הם צ'אנס

Infectious Organisms - Human Experiance אלבום היפ הופ עם להקה חיה משהו לא מהעום הזה, מבחינת מלודיות וליריקס. לא לקצרי מוחין.. תפתחו להיפ הופ איכותי וגם אינסטרומנטלי.. ל-בנים!!!
 
Massive Attack V. Mad Professor

Massive Attack V. Mad Professor - No Protection מפגש ענקים בין מאסיב אטאק יוצרי האלטרנטיב מיוזיק בתפארתה לאורך שנות ה90, לבין Mad Professor המפיק המוכשר של חברת התקליטים Ninja Tunes! אלבום מופתי כמעט כמו ה Dub Side Of The Moon!!! radiation Ruling The bumper ball dub trinity dub cool monsoon eternal feedback moving dub i spy backward sucking טראקליסט ל: Massive Attack V. Mad Professor - No Protection תבדקו אותו!!!
 
Seeed הגרמנים עם הלהקה החיה שלהם

Seeed - Music Monks - 2003 אלבום מצוין שיצא ב2003 וגילה לאויר העולם את הלהקה המטורפת הזאת: טרומבון, חצוצרה, קלידים, תופים, דיג'יי, בסיסט, גיטריסט, 3 סולנים וכו' שירים מומלצים של Seed בכלל..: Music Monks שיר הנושא What You Deserve Is What You Get Respectness Release Pressure Fire In The Morning Waterpumpee With Anthony B (Waanback 2002) Jackpot Girl Love Is The Queen Dancehall Caballeros Riddim No 1 Papa Noah Walk Upright Dickes B (feat. Kappa) Psychedelic Kingdom Sensimilla (feat. Denyo) We Seeed Tide Is High Top Of The City Fire The Hidden New Dubby Conquerors תבדקו גם הופעה חיה שלהם אם יוצא לכם. משהו טוב!
 
למעלה