שירשור מעולם אחר

ZeusMan

New member
שירשור מעולם אחר

בשירשור זה עלייכם להכיר לחברי הפורום, להקה או אמן שלא נחשבים להיות מוכרים ושאתם מוצאים את עצמכם למשכים אליהם בטירוף...
 
שוקביט זה בשבילך!

Horseman, בטוח חלק מכירים, אבל למי שלא - זה הראגא האולטימטיבי! קבלו על הדאק ג'אגלינג שמשגע את כולם בקאמבק מטורף בזמן האחרון: Dj Fi Di Year תבלו.
 

C Le

New member
Papa San

אמן מוכר, אבל הטיון הזה פשוט הורס כל פעם מחדש... פשוט להקשיב ולהתפוצץ מצחוק, איזו אישה תגרום לגבר לבכות בצורה כזאת? Papa San - Maddy Maddy Cry שבוע טוב ותחייכו הרבה :) C.Le
 

kacha

New member
סאחטיין על הרעיון

אני אמליץ פה על Salmonella Dub שהם בהחלט לא מוכרים פה בארץ...חברה ניוזילנדים מגניבים... אבל מצד שני המלצתי עליהם פה כמעט בכל הזדמנות..אז לא יודע אם זה תופס..:) אז שיהיה Inside The DUB Plates אלבום נ-ה-ד-ר! לאלבום הזה יש גם רמיקס שקינג טאבי עשה - Outside the dub plates. מזניב! לכו על זה!
 

K C

New member
Manu Chao

הבחור עם שיר הבאנג Bongo Bong. אתם מכירים את השיר הזה אז החלטתי לשמוע את האלבום שלו והאמת, חזק ביותר. האלבום די ישן, מ98' אז אני מאמין שכבר מישהו שמע אליו.. הבחור שר בספרדית וצרפתית ולמרות שאני בקושי מבין מילה, אני לא יכול להפסיק לשמוע את האלבום. לאלה שלא נשמע להם, תשמעו את "Mentira..."עם השפעות דאב חזקות, "Clandestino" על גיטרה בלבד, "Bongo Bong" המוכר ואם אהבתם תשמעו את האלבום שבוע טוב
 

Ras Or

New member
Bim Sherman לחובבי דאב עתיק וטוב

פשוט להוריד ולהוריד ולהוריד עוד ועוד שירים שלו, דאב איכותי זורם וישן למדי עם צליל טוב של ווייניל מתנגן בחדר הקלטות קטן בג'אמייקה תהנו =] ראס!.
 

DuBsYs

New member
dub it ../images/Emo145.gif

חובבי הדאב, תקשיבו ל King Tubby & Errol Thompson - The Black Foundation in Dub, הפקות מדהימות של jack ruby והפעם בגרסאות הדאב, יש גם אוסף של השירים המקוריים שנקרא jack ruby presents - the black foundation. ואם נשאר בהפקות של RUBY יש את Burning Spear - Social Living (1978), אלבום מדהים ויוצא דופן מבחינת הסגנון. וה-RUBY ה-3 להערב זה Black Slavery Days באמת מדובר באלבומי מופת אז מהרו להשיג אותם חוץ מזה חפשו את אחד השירים היפים ביותר ששמעתי לאחרונה: Fred Locks & Creation Steppers - Voice Of The Poor (12'' Lloyd Coxsone Outernational 1981)
 

K C

New member
dub wise

תודה על התיקלוט ביום שישי.. שמעתי ש-creation היה אבל הייתי בהפסקת עישון
social living אלבום מצויין, ישר מהאדמה. את השאר נשמע
 
למעלה