שירשור פלייליסט השבוע מתחיל כאן :

ZeusMan

New member
שירשור פלייליסט השבוע מתחיל כאן :

למי שלא זוכר איך זה עובד... כל אחד ממליץ על שיר, וכך אנחנו בונים פלייליסט שבוא המלצה אחת של כל אחד מאיתנו... אם למישהו יש שניים והוא ממש לא מתאפק אז זה יהיה המקסימום, שלושה שירים זה כבר לא בא בחשבון... בהצלחה... בנוסף אבקש מהמנהלים, אנא פיתחו מקום שבו יוכלו אנשים להיכנס אליו ולראות את כל הפלייליסטים שאנחנו יוצרים... JAH BLESS מראש...
 

eviaman

New member
אם אתה מסכים 2 שירים אז...

Luciano-for the leaders Bascom x - lonley יושב על HARD TIMES RIDDIM אחד הביצועים היותר מרגשים על הרידם הזה
 

Carcass

New member
ברוך שובך...זה דבר ראשון..

וכעת לנושא..טיון השבוע שלי הוא: L.M.S - Never, על ה Jah Jah City Riddim הותיק...
 
Capleton-Bad Mind

A classic ting dat!!!!!!!!!!!!!!! ואם כבר-הצעת יעול שלדעתי תעשה לפינה הנחמדה הזו ולפורום בכלל רק טוב: לדעתי יהיה יותר טוב אם הפלייליסט יהיה כל פעם בסיגנון אחר. אני רואה כאן רשימת שירים שכל קשר ממשי ביניהם מקרי בהחלט. אם כל פעם הרשימה תהיה בנושא מסויים-דאנסהול, חדשים ביותר, קלאסיקות משנות ה70, ראב א דאב משנות ה80-זה גם יהיה יותר מסודר ואפילו חינוכי ומלמד את כל היות' שיותר חדשים בעסק והפורום הזה קיים גם לטובתם. כדי שכולם ישימו לב איזה שיר לזרוק למדורה, הנושא יודגש בהודעה הראשית ולא יהיה אפשרי להתבלבל. ושלא תבינו לא נכון, גם סתם המלצות זה סבבה אבל הרעיון שהעלתי עכשיו יכול לדעתי לנצל את הפינה הזו בצורה ממצה בהרבה וגם כיפית. אפשר גם נושאים שאין עניינם בסיגנון-הטיון שעשה לי את השבוע, הטיון שהכי טוב לחדר המיטות, הטיון הכי מרגש בעיניי...... הרשימה הרי לא תיגמר. אז מה אתם חושבים? מעניין אותי לדעת תענו בתגובה להודעה הזו וגם אתה זוס.
 

kacha

New member
רעיון נחמד

אבל נגיד אני שמסתבך עם כל ההגדרות האלה (ראב א דאב משנות השמונים עלק :)) זו בעייה . :) זה מגניב שכל אחד רושם את ה-שיר של השבוע שלו ואז נוצר משהו מגוון ואנושי שכזה...רקמה אנושית חיה :) סתם אבל הרעיון שלך באמת טוב והגיוני...אבל שוב אני מעדיף את האופציה הראשונה. ולכן אני אמליץ על שיר השבוע שלי או בעצם 2 שירי השבוע אהוד בנאי - דוד ושאול (מי שמניח ידו על הגרסא בהופעה בנוגה שביפו- ירוויח :) מדהים) Gogol Bordello - Not a Crime in the old times it was not a crime!!!! not a crime! שבוע טוב לכולם!
 
ולבקשתך ובגלל שזה רעיון טוב

החל מפלייליסט השבוע ואילך ניתן יהיה לראות את כל הפלייליסטים שיהיו כאן. שימו לב-אנא אל תפתחו עוד שירשורים שכאלה בתחילת השבוע, שיהיה שירשור פלייליסט אחד כל שבוע שזוס אחראי עליו. זה ימנע עומס מיותר ויעורר עניין בפורום כמו שצריך, sight? זה לא אומר לא להמליץ, כמובן. כל המרבה הרי זה משובח! אבל הרעיון של הפלייליסט שישאר באחריותו של זוסמאן, ונראה עד כמה העניין יהיה למסורת בפורוםץ אני מקווה ומתאר שכן.
 

S t o l a

New member
כן כן כן !!

נגיד אני.. יש לי בעיה עם הז'אנרים של הרגאיי.. עוד לא ממש קלטתי מה זה מה... אז זה באמת יכול רק ללמד.. ולקצ'ה ... גם אם אתה לא ממש מבין בסגנונות אתה רואה המלצות של אחרים ויודע לשייך לפי השיר מה נשמע על אותו גל ובאותו סגנון... יאללה אחלה הצעת יעול
 

SaBaGMaN

New member
me

Morgan Haritage - Jah Seed פתחתי איתם את היום.. Admiral Bailey - Punanny התנגן בלילה :))
 
למעלה