שירשור ציון לשבח...

ZeusMan

New member
שירשור ציון לשבח...../images/Emo140.gif

בשירשור זה עלייכם לציין לשבח כל דבר שקופץ לכם לראש... אנחנו כאנשים הרבה פעמים מחפשים מה לא טוב בתמונה במקום להיסתכל על מה שכן טוב ושהמצב ניתן לשיפור... שרשרו מילים טובות לכאן !!!
 

ZeusMan

New member
אתחיל בשירים שעליי לציין לשבח

לאחרונה התאהבתי בכמה שירים שעליי לציין לשבח... Beenie Man - Come Again על ה-SWEAT RIDDIM מקפיץ,משחרר,מרעיד את הרגליים Fantan Mojah - Highest Grade על ה-POWER UP RIDDIM לחובבי אוסטין פאוורז, אתם עוד תבינו כשתישמעו את הטיון Junior Kelly - Wonderful על ה-GIDDIMANI RIDDIM במיוחד לשירשור זה, שירשור מילים טובות Matisyahu - Jerusalem על המתיסיהו רידים
 

ZeusMan

New member
בלי לשכוח...

I Wayne - Mama And Papa יושב בכייף על ה-Tribal Peace Riddim
 

ZeusMan

New member
מילה טובה לצאלים קרו...

על אירגון פסטיבל פשוט מדהים !!! אני עוד אחזור לזירה היום, לכל אלו שלא ביקרו, אני ממליץ גם לכם להגיע... תמצאו שם וייבז שלא ניתן לקנות במכולת הקרובה לבית...
 
מילה טובה על זה שרגאיי נהיה טרנד

הייתי אתמול ביונייטד רוטס האחרון והיחידים שאני מכיר שראיתי מכאן היו סימור, חופית והאני. וואלה יש מלא קהל חדש שבא לשמוע רגאיי ולרקוד ולהנות; נכנסתי לאינטרנט בפלאפון יש שם ספיישל רגאיי עם רינגטונים והכל. יש שיחשבו שמדובר בדבר שהוא על הפנים, כי זה הורס את הקהילה הקטנה שכל פעם מצטרפים אליה מעט אנשים, אבל אני דווקא מוצא את זה כאחלה דבר, כי סה"כ לאף אחד אין בעלות על הז'אנר ועל כלום, כל אחד לעצמו. וגם ככה רגאיי זה מוזיקה שנורא קשה להגיע אליה עמוק סתם ככה, אז מי שבאמת יש לו כוונות יגיע אליה בלי קשר לכלום. קיצר וזהו.
 

Dtiup

New member
לא יודע

לדעתי זה ניהיה מסחרה. לרעה.. פתאום כולם מזיזים את הראש.. כולם מעשנים.. זה מעפן לדעתי. ואני מקווה שזה לא יגרע את המצב.. שזה יהיה מיינסטרים.. ואז האמנים יעשו סתם מוזיקה לא מהלב . זה יקרה בשבל כלשהו אצל חלקיהם.
 

Jah 3

New member
בוא נגיד ככה

מסחרה זה עוד לא נהיה, וכל עוד אנחנו הקהל לא יהפוך את זה לטרנד ולא יתמוך בחלטורות( נגיד שסאבלימינאל עכשיו יוציא שיר רגאיי) אז העסק לא יהפוך למסחרה ויישאר מהלב.
 

Dtiup

New member
זה ניהיה מסחרה אין מה להגיד

כל ערס היום הולך למסיבת ראגיי.. שומע בוב מארלי למה כי זה ניהיה מיינסטרים בשיר סיום של ילדות רעות שמו שיר של סיזלה אם אני לא טועה.. על מה אתם מדברים כולם פתאום ירוק צהוב אדום שאנטטים מעשנים מגניבים. תפתחו עיניים.
 

K C

New member
תומר יוסף, גאון ופילוסוף...

ההר קורא לך... אדמה טובה לאדם שטוב לה! אדמה טובה לאדם שטוב לה! אדמה טובה לאדם שטוב לה! אדמה טובה.... אל תשכח את ההר
 

idk

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

'ולנסות לא להראות חשוד..'
 

OceaND

New member
היה כיף לשמוע את אוזו ולוקוס ברדיו!

ברשת ג' נראה לי אני נוסע עם המשפחה פתאום שומע את זה איך הפתיע אותי (לטובה כמובן) :)
 

idk

New member
אני מציין לשבח את דודי ../images/Emo45.gif ../images/Emo24.gif

וגם מצה עם שוקולד. התגעגעתי לטעם של זה
 

idk

New member
שלישייה לפאנים

איציק, שמעיה וכוכבית לוי-גלנדברגרוף (כתבתי נכון?
)
 

kacha

New member
הצל"ש הראשון שלי הולך ל

דג נחש, שהתעלו מעל כל הציפיות והביאו לי שעות רצופות של הנאה שעדיין לא נגמרה :) צל"ש שני לכל האנשים הנחמדים שמופיעים באמצע הדרך...אני אוהב את העולם הזה. :) וצל"ש לך שעושה משו שלא ציפיתי מהפורום הזה- להיות מוצלח!: ) צל"ש לעצמי... כדי לעורר לעצמי קצת את האגו. :)
 
למעלה