שירשור קלפי

ZeusMan

New member
שירשור קלפי ../images/Emo163.gif

מחר הולכים לקלפי... למי אתם מצביעים ?
 
אם כל המדינה מדברת על פוליטיקה--

זה לא אומר שצריך לדבר על פוליטיקה גם בפורום רגאיי.. בשביל זה יש בטח פורומים מתאימים!!!!!!!!!!
 

ZeusMan

New member
לדעתי...

פורום הרגאיי מאכלס קהילה חמימה ונעימה שכולל מגוון רחב של אנשים... במקום הזה אני מוצא לנכון לדבר על נושאים שונים ומשונים... לכן אני מצאתי לנכון לשאול מה כל אחד חושב על נושא זה...
 
סבבה.. לא נתווכח על זה..

פשוט, תבין שכולם מדברים על זה בכל מקום- וואלה אולי זה מוצדק אבל טחון, יאנו בטלויזיה, בחדשות, בצמתים יש שלטים וכו'.. אז זה קצת מבאס כשאני באה להנות מההמלצות שלך ולתת קצת המלצות ולראות פוליטיקה. *זה לדעתי =) שיהיה המשך יום נעים -כשף!
 

Chenipeper

New member
אממ...אני חושב אחרת

אני חושב שאנחנו קהילה ואנחנו חיים בישראל ומן הסתם שהשאלה הזאת תעלה כדי לדעת את הדעות של אנשי הקהילה וכי וואלה את יודעת שרגאיי וגראס הולכים טוב ביחד ועלה ירוק זאת מפלגה שעומדת מאחורי זה במקום מסויים אז וואלה זה מתקשר לפורום במקום מסויים חוץ מזה שאני בטוח שלאנשים כאן יש דעה פוליטית משותפת ופעם ב4 שנים יש בחירות? אז פעם 4 שנים צריך להיפתח כאן אשכול דעות וכאלה זה יכול להיות נחמד כי לא כל יום בוחרים וזה דבר שאנשים כאן ידברו עליו הרבה מחר ועד עוד שבוע...לא יותר מזה...אז שיהיה נושא חם בפורום שהוא לא רק מוזיקה שאגב גם עלה ירוק דואגים למוזיקאים אז לחלקינו המוזיקה --- עלה ירוק...למרות שגם מרץ אבל הם קיצוניים לדעתי.
 
למעלה