שירשור
שבועי

החתולית

New member
מחופשת מחלבה או קייטרינג באזור הכנרת

לסוג של פיקניק של פודיז שמגיעים לסיור בצפון.
&nbsp
אשמח להמלצות
 
כמה אופציות

קייטרינג מוצרלה-052-652-8265(חפשי בפיסבוק.מרשים וטוב)
קפה בשדה-שדה אליהו

עז-עיז - מושב מנחמיה

077-3446535
053-7292996
 

pix37

New member
ראמן טוב ועשיר בחיפה וסביבתה ?

מי מכיר ומי יודע היכן מגישים מרק ראמן טעים ועשיר בחיפה וסביבותיה ?
 

sweetdreams

New member
בדיוק עניתי על השאלה הזאת היום בקבוצה אחרת..

הראמן היחיד שאני מכירה באיזור שלנו הוא אצל זוזה מאמה, אבל לא אכלתי אותו, אז אני לא יודעת כמה הוא קרוב למקור.
 

sweetdreams

New member
יאפ, הם טוענים לראמן עוף

למרות שאני שוב אומרת, לא אכלתי, לא יודעת איך הוא.
ובכלל, בעיניי אוכל יפני זה או ביפן, או בבית.
 
דעתכם על סוגיה מארוחה בלונדון

אני מביא את הסיפור בצורה הכי יבשה שאפשר ומעוניין בדעתכם על התנהגות הסועד והמסעדה.

שלושה סועדים, תיירים, מתיישבים במסעדה לונדונית (מסעדה צרפתית דיי יוקרתית). השלושה מזמינים שלוש מנות לחם (2 פאוונד לאדם) ושלושתם מזמינים מנה עיקרית שמופיעה בתפריט כדג באס עם אספרגוס (27 פאוונד כל מנה).

המלצרית שואלת אם יש אלרגיות כלשהן למזון ואחד הסועדים אומר שהוא אלרגי מאוד לאצות. המלצרית נזעקת ואומרת "מזל שאמרת, יש אצות במנה אבל אל דאגה אני אדאג שלא יהיו במנה שלך".
הסועד שאל אם היא בטוחה, כי האלרגיה שלו מאוד חמורה.
היא ענתה שכן ולא ידאג.

עשרים דקות אח"כ מביא מלצר אחר את המנות לשולחן, מניח את שלושת הצלחות ואומר "הנה מנת הבאס עם אספרגוס ואצות".

הסועד קופץ. קורא למלצרית. היא אומרת משהו בסגנון "שיט, צודק, אני מצטערת".
מנהל שנמצא במקום שומע את הסיפור, הולך למטבח, חוזר ואומר שבירר עם הטבח ואין אצות במנה שהוגשה לסועד.
הסועד אומר שהוא מאמין למנהל שלא היה אצות במנה שהוגשה לו, אבל אין הוא מעוניין במנה יותר.
המנהל מציע להכין לו מנה חדשה.
הסועד אומר שההמולה הוציאה לו את התיאבון והוא לא מעוניין בכלום. שאר הסועדים כבר סיימו לאכול וביקשו חשבון.

החשבון כלל 2 מנות דג באס ו-3 מנות לחם. הסועד התרעם שהוא לא מתכוון לשלם על הלחם לאור החוויה השלילית שעבר. מנהל המסעדה לא הסכים וענה שהוא אכל את הלחם אז הוא צריך לשלם עליו.

האם התנהגות המסעדה מוצדקת?
האם התנהגות הסועד (שלא שילם את 2 הפאוונד) מוצדקת?

אשמח לשמוע את דעתכם לאור ויכוח שהסיפור הזה יצר. תודה.
 

Gutsigu

New member
משלמת את ה-2 פאונד

מתאורך נשמע שהמסעדה עשתה ככל שביכולתה לרצות את הלקוח. הם גם זיכו אותו על מנה שבדיעבד כן הוכנה לפי בקשתו, רק בגלל שלדבריך ״ההמולה״ הוציאה לו את החשק לאכול. בנוסף מדובר בסכום זניח ביותר שלא מצדיק לדעתי ויכוח. עם זאת, המסעדה גם היתה צריכה לנהוג בחוכמה ולאחר שהעיר לוותר לו על שני פאונד ולסיים את הסאגה.
 

החתולית

New member
מסכימה

במסעדה הכינו מנה מיוחדת עבור הסועד, והוא בחר לא לאכול אותה ולא לאכול מנה אחרת שיכינו במיוחד עבורו. המסעדה לא חייבה עבור המנה שתיזרק לפח, למרות שהיא תקינה, והלקוח צריך לשלם לפחות עבור הלחם שאכל.
&nbsp
אני משערת שבארץ היו מוותרים על 2 הפאונד האלה, אבל באנגליה ובצרפת מתנהלים אחרת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
התנהגות הסועד לא מוצדקת. הוא אכל מהלחם, למה שלא ישלם עליו?

הוא לא שילם על המנה שלא אכל וזה בסדר. אני מבינה שהוא חשש לאכול ממנה אחרי הבלבול שהיה (גם אני במקומו לא הייתי מסתכנת אם מדובר באלרגיה חמורה, ולמעשה הייתי מזמינה מלכתחילה מנה אחרת למען הסר הספק) אבל אין פירוש הדבר שצריכים לזכות אותו על מנה שכן אכל, וזה מטופש להתווכח על סכום כ"כ זניח (כעשרה ש"ח) עם כל הכבוד ל"חוויה השלילית שעבר" (לא נעים, אבל לא צריך להגזים).
 
למעלה