דעתכם על סוגיה מארוחה בלונדון
אני מביא את הסיפור בצורה הכי יבשה שאפשר ומעוניין בדעתכם על התנהגות הסועד והמסעדה.
שלושה סועדים, תיירים, מתיישבים במסעדה לונדונית (מסעדה צרפתית דיי יוקרתית). השלושה מזמינים שלוש מנות לחם (2 פאוונד לאדם) ושלושתם מזמינים מנה עיקרית שמופיעה בתפריט כדג באס עם אספרגוס (27 פאוונד כל מנה).
המלצרית שואלת אם יש אלרגיות כלשהן למזון ואחד הסועדים אומר שהוא אלרגי מאוד לאצות. המלצרית נזעקת ואומרת "מזל שאמרת, יש אצות במנה אבל אל דאגה אני אדאג שלא יהיו במנה שלך".
הסועד שאל אם היא בטוחה, כי האלרגיה שלו מאוד חמורה.
היא ענתה שכן ולא ידאג.
עשרים דקות אח"כ מביא מלצר אחר את המנות לשולחן, מניח את שלושת הצלחות ואומר "הנה מנת הבאס עם אספרגוס ואצות".
הסועד קופץ. קורא למלצרית. היא אומרת משהו בסגנון "שיט, צודק, אני מצטערת".
מנהל שנמצא במקום שומע את הסיפור, הולך למטבח, חוזר ואומר שבירר עם הטבח ואין אצות במנה שהוגשה לסועד.
הסועד אומר שהוא מאמין למנהל שלא היה אצות במנה שהוגשה לו, אבל אין הוא מעוניין במנה יותר.
המנהל מציע להכין לו מנה חדשה.
הסועד אומר שההמולה הוציאה לו את התיאבון והוא לא מעוניין בכלום. שאר הסועדים כבר סיימו לאכול וביקשו חשבון.
החשבון כלל 2 מנות דג באס ו-3 מנות לחם. הסועד התרעם שהוא לא מתכוון לשלם על הלחם לאור החוויה השלילית שעבר. מנהל המסעדה לא הסכים וענה שהוא אכל את הלחם אז הוא צריך לשלם עליו.
האם התנהגות המסעדה מוצדקת?
האם התנהגות הסועד (שלא שילם את 2 הפאוונד) מוצדקת?
אשמח לשמוע את דעתכם לאור ויכוח שהסיפור הזה יצר. תודה.