מכרינו בארה"ב משתמשים הרבה ב-YELP ומרוצים ממנו מאוד
כשחיפשנו מסעדה טובה לשבת בה באזור השוק בסיאטל הוא מצא להם מסעדה יפנית נהדרת, ואהבתי במיוחד את תמונות המנות שהועלו ע"י גולשים ועזרו לנו לקבל את ההחלטה. כולנו יצאנו מרוצים מאוד מהאוכל. התלהבתי כ"כ שחזרתי אליה שוב, אבל לא בדקתי מראש והתברר שהיא סגורה בימי שלישי
.
 
באופן אישי הגעתי לאתר דרך חיפוש בגוגל, ומכיוון שלא הייתי רשומה נכנסתי דרך הטלפון שלהם. אבל בערים אחרות החיפוש בגוגל הוביל אותי לטריפ אדווייזר או לביקורות בממשק של גוגל עצמו (גם בשירותים אחרים שאינם בהכרח מסעדות) וזה די אותו הדבר, לא ממש ברור לי ההבדל הגדול.
 
בסופו של דבר זה לא שונה בהרבה משלל מנגנונים אחרים שמאפשרים שיתוף ביקורות גולשים, אין לי מושג למה זה רע במיוחד למסעדות או לשפים, פרט אולי לכך שחלקם לא אוהבים לקבל ביקורות מ"סתם" סועדים... אבל לטוב ולרע, זה העולם שבו אנחנו חיים. אני כן חושבת שמסעדה טובה (ובכלל, כל עסק שהוא) שמעניק תמורה טובה לכספם של לקוחותיו יקבלו דירוג משוקלל טוב ומוצדק גם אם יהיו כמה לקוחות מאוכזבים.