יפה!! עדיף שהקו יישאר עם מכונות ישנותשירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
יפה!! עדיף שהקו יישאר עם מכונות ישנות
ולא יעבור לקווים
עושה רושם, ששירות קו 640 עתיד להשתפר
אני לא חסיד של חב' קווים ולא מתנגד לאגד, אבל לפחות בתיאוריה השירות בקו 641 אמור להשתפר (אוטובוסים חדשים, שימוש בערך צבור בכל מסלול הקו, שילוט קו-יעד, כריזה פנימית וחיצונית)
לפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
אני לא חסיד של חב' קווים ולא מתנגד לאגד, אבל לפחות בתיאוריה השירות בקו 641 אמור להשתפר (אוטובוסים חדשים, שימוש בערך צבור בכל מסלול הקו, שילוט קו-יעד, כריזה פנימית וחיצונית)
אם מספר הנסיעות הצטמטצם, זו באמת הרעהלפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
מספר הנסיעות קטן ושעת הסיום מוקדמת.
חכו לחופש הגדול, אז קווים תפעיל לו"ז קיץלפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
מספר הנסיעות קטן ושעת הסיום מוקדמת.
אצל קווים אלו קווים:25,99 ו62חכו לחופש הגדול, אז קווים תפעיל לו"ז קיץ
מצוצמם. אלא שלאחר הקיץ קווים "ישכחו" להחזיר את הלו"ז המקורי. כך קרה עם הקווים העמוסים ביותר של דן בפ"ת כמו קו 2, קו 4, קו 8 ועוד
זה לא מדוייקלפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
מספר הנסיעות קטן ושעת הסיום מוקדמת.
עלו לי מחשבות דומות היוםשירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
היום ראיתי אוטובוס בינעירוני של קווים ב-641שירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
מי שמחליט איזה אוטובוס יהיה זה משרד התחבורההיום ראיתי אוטובוס בינעירוני של קווים ב-641
אם קווים רוצים להרוויח הרבה יותר, הם יכולים אולי כמו אגד לשלוח מידי פעם מכונה עירונית לקו. הרבה מהממתינים בתחנות המשותפות לדן ול-641 כמו צומת עלית, גשר פרדס כץ, בילינסון וכו' בכלל לא מסתכלים על אוטובוסים בינעירוניים (בטח לא של אגד), אבל אם פתאום תבוא מכונה עירונית של קווים שדומה לקו 68, אנשים ישאלו את הנהג לאן מגיע וכו'- ויתווספו לקו הרבה נוסעים.
*לא 625, אלא 642 כמובן...מי שמחליט איזה אוטובוס יהיה זה משרד התחבורה
לקו 641 מתאים (לדעתי) אוטובוס פרברי, אבל מכיוון שחיה כזאת לא קיימת ממש בכבישי ארצנו, אז הוחלט להפעיל את 641 עם מכונות עירוניות. חוץ מזה, הגיע הזמן שאנשים יבדקו לגבי כל קו שאופציונלי להם האם איזה תחנות בקו הן איסוף והורדה. אם העדר מעדיף לנסוע בקו 51..... לבריאות.
אגב, אני זוכר לפני כמה שנים שגם יצא לי לראות מכונות עירוניות בקו 641 (בזמנו נסעתי בNL, אבל אני זוכר שגם ראיתי O405).
דבר נוסף, גם קווים 625/627 יבצעו איסוף והורדה בציר ז'בוטינסקי.
אפרופו מכונות לא מתאימות- קו 47 של מטרופוליןמי שמחליט איזה אוטובוס יהיה זה משרד התחבורה
לקו 641 מתאים (לדעתי) אוטובוס פרברי, אבל מכיוון שחיה כזאת לא קיימת ממש בכבישי ארצנו, אז הוחלט להפעיל את 641 עם מכונות עירוניות. חוץ מזה, הגיע הזמן שאנשים יבדקו לגבי כל קו שאופציונלי להם האם איזה תחנות בקו הן איסוף והורדה. אם העדר מעדיף לנסוע בקו 51..... לבריאות.
אגב, אני זוכר לפני כמה שנים שגם יצא לי לראות מכונות עירוניות בקו 641 (בזמנו נסעתי בNL, אבל אני זוכר שגם ראיתי O405).
דבר נוסף, גם קווים 625/627 יבצעו איסוף והורדה בציר ז'בוטינסקי.
אפרופו מכונות לא מתאימות- קו 47 של מטרופולין
רעננה- תל אביב
זהו קו עירוני לכל דבר
אני מבין שהמטרה היא לייצר תדמית של קו עם נוחות נסיעה אך האם זה באמת שווה את העיכובים בתחנות והמדרגות הלא נגישות לכולם?
משרד התחבורה פישל כאן לדעתי....
לא רק קו 47, גם 90, ולעומת זאת 84/85/95אפרופו מכונות לא מתאימות- קו 47 של מטרופולין
רעננה- תל אביב
זהו קו עירוני לכל דבר
אני מבין שהמטרה היא לייצר תדמית של קו עם נוחות נסיעה אך האם זה באמת שווה את העיכובים בתחנות והמדרגות הלא נגישות לכולם?
משרד התחבורה פישל כאן לדעתי....
אבסורד במחירון של 641שירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
איפה נמצא כיכר עיליתאבסורד במחירון של 641
נסיעה מבילינסון להוד השרון עולה 10.4 ₪, ואילו נסיעה מבילינסון לבצרה עולה 9.6 ₪...
נסיעה מצומת ירקונים (לא ירקון) להוד השרון עולה 10.4 ₪, ואילו נסיעה מצומת ירקונים לבצרה עולה 8.5 ₪....
http://www.kavim-t.co.il/download/LinePrice_8-641_n.pdf
נראה לי שצומת עלית הייתה פעם כיכר, לפני עשרותאיפה נמצא כיכר עילית
זה נכון, ע"ע ויקיפידיה, יש שם קישור בנושאנראה לי שצומת עלית הייתה פעם כיכר, לפני עשרות
שנים...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.