שיר השבוע

AndreaCorr ©

New member
שיר השבוע ../images/Emo67.gif

השיר הנבחר לשבוע הזה הוא איש השוקולד
דעתכם הכללית על השיר? האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? אם לשיר לא היו קוראים איש השוקולד, איך הייתם קוראים לו? השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? משפט מועדף בשיר? אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? הערות כלליות בנוגע לשיר?
 
טוב...

דעתכם הכללית על השיר?אני מתה עליו! הוא מדבר על אחד הדברים שאני הכי מכורה עליהם! האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? כל השירים שלו נמצאים ברשימה הזאת. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר?אין לי כזאת רשימה. האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? שתי הגירסאות יפות. אם לשיר לא היו קוראים איש השוקולד, איך הייתם קוראים לו? שוקולד, שוקולד, שוקולד! השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? שמחות כי שוקולד עושה טוב! משפט מועדף בשיר? אמממ כולו! אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? ברי..... הערות כלליות בנוגע לשיר? אממ כבר הזכרתי שאני אוהבת את השיר בגלל שהוא מדבר על איש שוקולד?!
 

hen 10

New member
גם אני...

דעתכם הכללית על השיר? מצויין! האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? כן! אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? לא! האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? הארד רוק קפה! אם לשיר לא היו קוראים איש השוקולד, איך הייתם קוראים לו? איש השוקולד כי זה מדובר עליו! השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? שמחות
משפט מועדף בשיר? "איש השוקולד כבר מת" אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? אף אחד רק יזהר! הערות כלליות בנוגע לשיר? אממ...אני נורא התחברתי לשיר הזה!
 

kaktusa

New member
../images/Emo99.gif

איזה שירררר! בטח שיר מועדף. בגרסת הופעה תמיד השיר יפה יותר... שם אחר? אמממ... "ילדים שחומים עם תוף" חח אני מקורית... זה שיר שנשמע לי אפל כזה.... כאילו, גם בגלל המנגינה וגם בגלל ש... כאילו, איש השוקולד כבר מת, נגמרה התקופה היפה... אין שורה ספציפית אהובה.... כל השיר יפה
קאבר? ארנולד שוורצונגר
לא יודעת למה הוא קפץ לילראש.... ועכשיו ברצינות- גידי גוב...
 

T S F1

New member
עכשיו אני..

דעתכם הכללית על השיר? שיר נחמד.. האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? לא בדיוק.. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? אמממ.. לא.. האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? יש לי עדיפות לגרסאות הופעה.. אם לשיר לא היו קוראים איש השוקולד, איך הייתם קוראים לו? אמממ.. תנו לי לחשוב על זה.. השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? גם וגם.. נטייה לעצובות.. משפט מועדף בשיר? "שטוף כבר גשם זלעפות, זוהמה מהרחובות" אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? שלמה ארצי שבת שלום!
 

AndreaCorr ©

New member
שכחתי לענות בעצמי

דעתכם הכללית על השיר? שיר מעולה
האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? בהחלט. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? הארד רוק אם לשיר לא היו קוראים איש השוקולד, איך הייתם קוראים לו? זה יהיה טמטום לקרוא לו בשם אחר השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? המילים לא ממש שמחות, אבל הוא קצבי כזה, אז שמחות משפט מועדף בשיר? "איך נרקם מהצלילים, לב השוקולד שלי" אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? זה יכול להיות יפה לבחורה, לא יודעת מי הערות כלליות בנוגע לשיר? נופ, אחלה שיר וזהו :)
 
למעלה