שיר-שור המלצות

ZeusMan

New member
שיר-שור המלצות

Anthony B - Fire Bundat יושב על ה-ROSE APPLE RIDDIM. בטיון הזה מקבלים את אנת'וני בצירוף מקהלה ערבת קול במחיר הרגיל. יש לטיון הזה צבע אחר ואני ממליץ עליו מאוד. Turbulence - Got No Love יושב על ה-PLAYLIST RIDDIM. טורבולאנס הגיע פה לדבר על נושא אהוב ברגאיי, אהבה. שווה לשמוע מה יש לו להגיד. Richie Spice - Babylon System יושב על ה-PASSION RIDDIM. ריצ'י משמיע את קולו הערב נגד השיטה הבאבילונית בארצו.
 

Nechi Nech

New member
יופי של טיון של אנתוני בי

אפרופו הRose Apple Riddim יש אחלה של טיונים על הרידים הזה Fantam Mojah - In This Times Sizzla -Show A Little Love T.O.K - Satisfied אבל הטיון הכי אהוב עליי על הרידים הזה הוא Turbulence - Reptriate Granet Sillk - Bless Me שיר גדול! גרנט סילק במיטבו Perfect - Talk Black Marcus יושב על הMaroon Riddim הגדול, פשוט יופי של טיון שלא הרבה התייחסו אליו עקב ישיבתם של פאנטן מוג'ה סיזלה ג'ה קיור וכאלה על הרידים הזה..:) Burro Banton - Man Quinep דה אוריג'ינל בנטון דופק קאמבק מטורף מטורף על הרידים השורף ביותר ששמעתי ב2006 - Intercom Reloaded! (הרידים המחודש במקור Here I Come של ברינגטון ליוי) אשכרה גרסת 2006 לBoomwadis! גדול גדול גדול. Ward21 - Aint No Fun אין מילים לתאר את הרמה הפסיכית של הדיג'יים הענקיים האלה, כל אחד בתורו שורףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף בצורה שלא תאמן! ענק ענק ענק ענק ענק ענק. חובה לשמוע. Burro Banton - Rise & Shine עוד brand new טיון של בורו, יושב על הJah Love Riddim הפעם בקונצ'נס סטייל! Lutan Fyah - My Voice יושב על הBloodSucker Riddim טיון חזק לגמרי.. נראה אם תצליחו לזהות מאיפה הבאס ליין של השיר..
 

Carcass

New member
בעל הכיפאק...

Ijahman Levy - Versatile Life אלבום חדש לאדון הרוטס הזה...שזכור מקלאסיקות כמו haile i hymn ו africa שווה בדיקה ושמיעה.. First Date Riddim 2006 רידים שהפתיע אותי,מבחינת סאונד ומוזיקה נשמע כמו פאונדיישן משנות השישים או משו.. יושבים עליו: desrene - last date j c lodge - yours for life johannes schetz - first date
 
למי לא בא דאנס עם ליין אפ כזה?!

Damian Marley - Move Baby Cham - Rude Boy Pledge Macka Diamond fe. Blacker - Bun Him Soltex - Presi Bounce Capleton - Top A Tings Leftside fe. Esco - Belly Bang Busy Signal - Going Down Beenie Man - We Set The Trend Buju Banton - Too Bad Khari Jess - Lock Down Pinchers - The Enemies האזנה נעימה
-כשף!
 

REL YESAYA

New member
את השיר הראשון

אני רואה בהופעה שבוע הבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
זה כי אתה..

מנייאק!
חח סתם כפרא.. תהנה (מיותר להגיד חהחה..) ותצלם הרבה!!! ותחזור אלינו בשלום!
-כשף!
 
מסכימה איתך אריאל! ../images/Emo45.gif

במיילא פעם בכמה זמן טסים לאנשהו.. כמו איזה אחד שעצר לי טרמפ- מפה לשם הגענו לשיחה על טיסה לג'מייקה, הוא ישר אמר "וואי! חלום!" ולא הבנתי מה העניינים איתו חח, אז זו באמת לא בעיה לעבוד קצת, לחסוך ולנסוע! שיהיה יום מדהים! -כשף!
 

REL YESAYA

New member
אחי קצת הגזמת

אני נוסע לכמעט שבוע.... 4000 שקל והחלטתי על זה לפני שבועיים ואני יחזור עם עודף או ים במזכרות
 

Grand Master G

New member
אז תחשוב שוב כי רק הטיסה בערך

1300 דולר ואם זאת פעם ראשונה בג'מייקה אז תיסע לפחות ל-3 שבועות אחרת יהיו לך נקיפות מצפון חמורות.
 

Domnastic

New member
שלום חבר'ס, שתי בקשות..

1. אפשר לדעת מזה סקא *בור* פעם אחת ולתמיד
2. הייתי רוצה לקבל המלצות לסגנונות דומים ל: Ziggy marley - Dragonfly Big Mountain ההרכב Bob Marley - Iron Lion Zion Patrice - Lead the way דניס בראון ניסיתי, לא אהבתי במיוחד לצערי. הייתי רוצה לקבל עוד קצת המלצות לרגאיי ישראלי.. כמו מוקי\שוטי הנבואה\מוש וכו'. בעקרון אני מקווה שהבנתם את הסגנונות שאני מחפש
תודה אנשים.
 

eviaman

New member
סקא:

סקא (SKA) הוא סגנון מוזיקלי קצבי שהתפתח בג'מייקה בסוף שנות ה-50 ומשלב בתוכו יסודות מהמנטו והקליפסו יחד עם צליל של ריתם אנד בלוז אמריקאי. נהוג להתייחס לשלוש תקופות שונות של הסקא. הגל הראשון בסוף שנות ה-50 ובשנות ה-60. הגל השני בתחילת שנות ה-80 והגל השלישי והאחרון היה בשנות ה-90. הסקא הקדים בג'מייקה את סגנון הרוקסטדי שהיה איטי ממנו ואת הרגאיי שהיה בעל מקצב איטי עוד יותר... איך הג'מייקנים הגיעו אל המקצב..?: אחרי מלחמת העולם השניה רכשו הג'מייקנים מקלטי רדיו במספרים שהלכו וגדלו והיו מסוגלים לקלוט תחנות רדיו מערים בדרום ארצות הברית כמו מיאמי וניו אורלינס ולהקשיב למוזיקת ריתם אנד בלוז ולאמנים, כמו פטס דומינו למשל, שהפכו לדמויות המשפיעות ביותר על הסקא המוקדם. כדי לענות על הביקוש למוזיקה שכזו, יצרו מספר מוזיקאים יזמים כמו קלמנט "קוקסון" דוד ודיוק ריד (ולאחר מכן גם פרינס באסטר), מערכות הגברה ניידות והופיעו איתן במועדונים ובהתכנסויות שונות. מוזיקת ה"סאונד סיסטמס" צברה פופולריות גדולה בג'מייקה ואיתה גם נוצרה מלחמה בין דוד וריד על השליטה במועדוני הריקודים. מלחמה שהתבטאה גם בשכירת "מפוצצי מועדונים" שנשכרו על ידי צד אחד כדי להפריע למבלים במועדון בו ניגן המתחרה. ב-1960, כאשר הריתם אנד בלוז של ניו אורלינס איבד מהפופולריות שלו בארצות הברית, החלו האמנים הג'מייקנים להקליט בעצמם את גירסאותיהם לשירים אלו. סגנון הסקא, שנקרא גם לעיתים "בלוז ביט", קיבל מהמנטו (שילוב של מקצב אפריקאי עם מלודיה אירופאית) את המקצב המיוחד, מהריתם אנד בלוז את הנגינה הקצבית של הגיטרה והתופים, אך במקצב מהיר ועליז יותר. את השפעת הג'אז על הסגנון אפשר למצוא בייחוד בהרכב האינסטרומנטלי שכולל כלי נשיפה (אם כי לג'מייקה מסורת ארוכה של תזמורות כלי נשיפה), פסנתר ובס בעלי תפקיד מרכזי. כמו כן, האלתורים הקיימים בסקא, גם הם מקורם בג'אז. מקור הביטוי סקא הוא כנראה אונומטופי. הגיטריסט ארנסט רנגלין סיפר כי הוא ומוזיקאים אחרים נהגו לכנות את הצליל המיוחד שהפיקו על ידי שפשוף מיתרי הגיטרה בעת הנגינה כ"סקאט, סקאט, סקאט". ישנם כאלו המאמינים שהשידורים המוקדמים של הג'אז ושל הרוק'נרול מתחנות הרדיו בארצות הברית פורשו בצורה לא נכונה על ידי חובבי המוזיקה הנלהבים ששמעו את המקצב אשר נוצר מאותות רדיו חלשים (כפי שנקלטו בחופי איי הודו המערבית) ויצרו את המקצב המיוחד אשר מחקה את אותם אותות. אחרים לעומתם, טוענים שאין כאן שום אי הבנה, וזוהי פשוט התגובה הג'מייקנית למוזיקה האמריקאית. הצליל של הסקא נולד בקינגסטון שבג'מייקה, באולפני חברות התקליטים סטודיו וואן ו-WIRL, על ידי מפיקים כמו דוד, ריד, פרינס באסטר ואדוארד סיגה (שהפך מאוחר יותר לראש ממשלת ג'מייקה). השינויים בסקא התפתחו במקביל לשינויים שהתפתחו במוזיקת הג'אז והרוק באמריקה. להקות סקא כמו הסקאטלייטס נהגו, לעיתים קרובות, לנגן גירסאות סקא אינסטרומנטליות למוזיקה אמריקאית ובריטית כמו שירים של הביטלס ומנגינות מסרטים. ב-1966-7, כשמוזיקת הפופ בארצות הברית הפכה לאיטית ורגועה יותר, הצליל של הסקא השתנה בהתאם וכך נוצר סגנון הרוקסטדי שנמשך עד עליית הרגאיי בשנת 1968. בתחילת שנות ה-60, הסקא הפך במהירות למוזיקה הפופולרית ביותר בג'מייקה ובעצם למוזיקה הרשמית. המפיקים ניסו להפיץ אותו גם מעבר לים ומספר אמני ולהקות סקא (כולל פרינס באסטר וג'ימי קליף) ייצגו את ג'מייקה ביריד העולמי שנערך בניו יורק ב-1964. לאנגליה היגר הסקא יחד עם המהגרים מג'מייקה שהחלו להגיע בתחילת שנות ה-60. להיט הסקא הראשון באנגליה היה "My Boy Lollipop" שבוצע על ידי מילי סמול ב-1964. הסקא צבר פופולריות בייחוד אצל הצעירים שהיו חסידי אופנת ה"מוד", פופולריות שנמשכה עד סוף שנות ה-60. במשך אותן שנים הוקלטו להיטים נוספים, חלקם שחוברו והושמעו בג'מייקה שנים מספר לפני כן ואף זכו שם להצלחה, על ידי אמנים ג'מייקנים כמו הסקאטלייטס, הפיונירס, פרינס באסטר ואחרים. שיא ההצלחה היה כשהזמר דזמונד דקר הגיע ב-1969 עם שירו "The Israelites" למקום הראשון במצעד הבריטי
 

Domnastic

New member
קראתי הכל../images/Emo45.gifענק, לגבי ההמלצות

אשמח לשמוע כמה.
 

FreestyleBoy

New member
שמע לי אחי,תוריד את

Catch a Fire של דמיאן מארלי וגם את השיר Hey Girl גם של דמיאן
 

Domnastic

New member
Catch a fire ענקק, היי גירל עוד לא

שמעתי, אני אשמע מחר. סומך עליך בכל מקרה
 
למעלה