שיתוף ושאלה ../images/Emo221.gif
שלום המפגש השני עם המתאמן בן ה-17 היה פשוט מצויין. הרגשתי טוב מאוד עם השתיקות ( יפעת, כל כך צדקת לגבי הפרשנות שלי לשקט שלו ), הכל זרם , וכן- שאלתי שאלות. מצאתי לנכון לתת לו "שיעורי בית" לאחר המפגש השני . נתתי לו דף עם כמה שאלות , (מה אני רוצה? מה זה לבחור? מה זה חיים מלאים, עשירים?מתי אני מרשה לעצמי להיות לא כמו שאני בדרך כלל? מה זה בן אדם עוצמתי? איך אני פועל? ) המתאמן קיבל ממני הנחיות ברורות למתן התשובות : לא להעזר באף אחד, גם אם הוא לא מבין את השאלה - לענות כפי שהוא כן מבין אותה. להיות מאוד אותנטי (דיברנו על המילה הזו והבהרנו את משמעותה ביחד ). המלצתי לו לקחת כמה ימים למתן התשובות , ולעשות זאת כשהוא במצב נינוח. וכמובן עברנו על כל השאלות ביחד בסוף המפגש. המטרה שלי היתה לגרום לו להתחיל קצת להתרכז ברצונות שלו, להתחיל לנתח את התנהלותו בחיים. (המתאמן מתרכז לרוב ברצונותיהם של אנשים אחרים , ובביצוע של אותם הרצונות - " כשמכריחים אותי לקרוא אני ישר הולך לספריה לקחת ספר"\כשמבקשים ממני לעשות משהו אני מיד עושה את זה." והשאלה: האם לא מוקדם מדי? שיהיה ערב מקסים ליה
שלום המפגש השני עם המתאמן בן ה-17 היה פשוט מצויין. הרגשתי טוב מאוד עם השתיקות ( יפעת, כל כך צדקת לגבי הפרשנות שלי לשקט שלו ), הכל זרם , וכן- שאלתי שאלות. מצאתי לנכון לתת לו "שיעורי בית" לאחר המפגש השני . נתתי לו דף עם כמה שאלות , (מה אני רוצה? מה זה לבחור? מה זה חיים מלאים, עשירים?מתי אני מרשה לעצמי להיות לא כמו שאני בדרך כלל? מה זה בן אדם עוצמתי? איך אני פועל? ) המתאמן קיבל ממני הנחיות ברורות למתן התשובות : לא להעזר באף אחד, גם אם הוא לא מבין את השאלה - לענות כפי שהוא כן מבין אותה. להיות מאוד אותנטי (דיברנו על המילה הזו והבהרנו את משמעותה ביחד ). המלצתי לו לקחת כמה ימים למתן התשובות , ולעשות זאת כשהוא במצב נינוח. וכמובן עברנו על כל השאלות ביחד בסוף המפגש. המטרה שלי היתה לגרום לו להתחיל קצת להתרכז ברצונות שלו, להתחיל לנתח את התנהלותו בחיים. (המתאמן מתרכז לרוב ברצונותיהם של אנשים אחרים , ובביצוע של אותם הרצונות - " כשמכריחים אותי לקרוא אני ישר הולך לספריה לקחת ספר"\כשמבקשים ממני לעשות משהו אני מיד עושה את זה." והשאלה: האם לא מוקדם מדי? שיהיה ערב מקסים ליה