שיתוף פעולה עם פורומים: עם מי

זה תלוי זוג

ואני בכלל מאמינה שכולם צריכים לעבוד, שאין דבר כזה "מימוש עצמי כאמא". לא נולד. האמהות נהדרת, אבל המימוש העצמי הוא רב תחומי. ATAF התייחס לדברי שאני שואפת ליצור סביבת תעסוקה התומכת במשפחה מתוך התייחסול לגלגל החיים השלם של כל אדם.
 

BellA עלמה

New member
אני בדעה שstay at home mom זה אחלה

אם הזוג יכול להרשות לעצמו אבל לרוב הוא לא
 

ATAF151

New member
אני לא בטוח שכולם צריכים לעבוד

צריך לזכור שרבים מאיתנו לא עובדים בעבודות כל כך אטרקטיביות. ויש רבים שיממשו את עצמם בבית לא בהרבה פחות טוב מאשר הם מממשים את עצמם בתור סבלים, מזכירות, עובדי נקיון, סוללי כבישים וכדומה. יש כאלו שלא רק שהעבודה משעממת אותם, אלא הם ממש סובלים בעבודה ולא תמיד הם מסוגלים לשנות את המקצוע שלהם.
 

ATAF151

New member
יש קישור לא גורף

פעם הילדים הפושטקים היו ברובם הגדול הילדים של המשפחות הבעיתיות (כלומר משפחות עניות, לא משכילות, הורים אלכוהוליסטים וכו). ולכן גם תמיד בתקשורת ממש התפעלו אם בן טובים עשה משהו לא טוב. כיום, יש תופעה שילדים רבים של המשפחות הטובות גם כן הולכים בדרכים לא טובות. ואני חושב שאחד הגורמים המשמעותיים לזה הוא ששני ההורים עובדים בשעות ארוכות ואין להם זמן וכח לטפל ביסודיות בבעיות של הילדים שלהם.
 

ATAF151

New member
אין קשר

הורים גרועים/עבריינים/אלכוהוליסטים/אלימים אפשר למצוא בכל מקום. אבל בקרב ההורים הנורמטיביים הטיפול בילדים הרבה יותר טוב אם לפחות הורה אחד נמצא בבית בשעות נורמליות.
 

shian

New member
לא נמאס לך מהמנטרה הזאת?

חנה שאלה על פורומים שאפשר ליצור עניין משותף ביניהם לבין הפורום שלנו. מה זה קשור למנטרה שלך שאתה דואג לפלוט אותה בכל שרשור נתון?
 

ATAF151

New member
כולם מסכימים איתי כולל אותך

מעבר לפילפולים ולפחד שלך שמא אני מתכוון לנשים בלבד אפילו את, גדולת הפמיניסטיות, ששלי יחימוביץ היא שובניסטית יחסית אליך, מסכימה איתי בתכלס של הדברים. גם את מסכימה שעדיף אפילו ששני ההורים לא יעבדו בשעות מטורפות מידי יום + ימשיכו לעבוד גם בבית + נסיעות תכופות לחו"ל. הרי שנינו יודעים שחלק גדול מהשעות המטרופות לא ממש נדרש, אלא המעסיקים פשוט מנצלים את העובדים בזה שהם משלמים להם שכר גלובלי (כלומר לא משלמים על שעות נוספות) ולכן מעוניינים שהם ישהו בעבודה כמה שיותר. ובנוסף חלק מהאנשים (בעיקר גברים) מעדיפים להישאר בעבודה כדי לברוח מעבודות הבית.
 

ATAF151

New member
פורום להורים לא יעזור

אם במקביל אותם הורים בכלל לא שוהים בביתם.
 

ימאנזה

New member
האם הבעיה היא הורים

או שמא העובדה שגם האמא מרשה לעצמה להיות קרייריסטית?
 

ATAF151

New member
הבעיה היא שני ההורים

אין לי שום בעיה אם גבר יעבוד פחות מאישתו והוא יהיה המטפל העיקרי של הילדים.
 

BellA עלמה

New member
משהו ששמתי לב אליו

לב אליו בכרטיס שלך ataf אתה בן 27? תראה, היום אין מצב שהורים יוכלו לפרנס את עצמם בכבוד אם 2 בני הזוג לא יעבדו. החיים פה (ברעננה ובארץ בכלל יקרים). נכון שזה לא מצב אידיאלי אבל מה לעשות החיים פה עולים כסף. זוג לא יכול להרשות לעצמו שאחד מבני הזוג לא יעבוד.
 

ATAF151

New member
לא התכוונתי שהורה אחד לא יעבוד

התכוונתי שברוב הימים יהיה הורה אחד לפחות שיחזור הביתה בשעה נורמאלית ולא ששני ההורים יחזרו למשל רק אחרי 7 בערב. אגב, אני לא בן 27, פשוט הכנסתי את עצמי כבר לפני הרבה שנים וגם אז אני לא יודע למה לא דייקתי בגיל. שנית, בחלק מהמשפחות אפשרי גם שרק בן זוג אחד יעבוד אם הוא כמובן מרויח משכורת גבוהה כגון המשכורות בהיי טק (אבל בכל אופן לא זו כוונתי).
 

ימאנזה

New member
../images/Emo45.gif

חיפשתי אגב פורום לשאול שאלה מסויימת לגבי החתולים שלי ולא מצאתי משהו מתאים. אולי תעיתי בדרך למקום הנכון.
 
למעלה