שכונות בכפ"ס.

שכונות בכפ"ס.

לאחרונה ההורים שלי החליטו שהבית שלנו קצת קטן עליהם ואנחנו מחפשים בית יותר גדול. חשבתי לעשות מעין פרויקט שכונות כזה, שיוכל לעזור גם לאנשים שמחפשים דירה בכפ"ס. אשמח אם תוכלו לענות על השאלות הבאות (וכמובן, להוסיף מידע שנראה לכם רלוונטי). שם השכונה: גבולות (פחות או יותר): סוג אוכלוסיה (צעירים? זקנים?): בתי ספר (יסודיים) באזור: יתרונות: חסרונות: וכמובן, שיהיה לכולם שבוע טוב.
 

ba r2 0 1 0

New member
אני גר בשכונה שלך....

אבל בכל זאת אענה למען האחרים
: שם השכונה: סביוני-הכפר. גבולות (פחות או יותר): נמצאת בצד הצפון מערבי של העיר, מתחת לעלייה, מעל לבי"ח "מאיר". סוג אוכלוסיה (צעירים? זקנים?): צעירים. בתי ספר (יסודיים) באזור: "סורקיס" יתרונות: שכונה סגורה (ממש כמו מן קיבוץ כזה! אחד היתרונות הענקיים שלה! ממש כיף לגור בשכונה כזאת!), יש פארק גדול מאוד לשכונה, ""סורקיס מאוד קרוב"
, השכונה שקטה יחסית, קרובה לכניסה לכפ"ס לייד המשטרה ולצומת רעננה צפון, רחובות הולנדיים (גם משהו ממש כיף!).... אני בטוח אמצא עוד הרבה.... אלו העיקריים. חסרונות: החיסרון היחיד שאני רואה בשכונה זה שהיא קצת רחוקה מהעיר... סה"כ אני ממש ממש מאוהב בשכונה
 

Super Chuly

New member
נחמד

שם השכונה: גני השרון (מוכרת יותר כ"תשלו"ז") גבולות (פחות או יותר): השכונה ממוקמת בצד המזרחי של העיר, ממש קרוב לאזור התעשיה, הקאנטרי, בית האבות "בית בכפר", ושכונת בנה ביתך. היא ממוקמת בדיוק מול הספורטק ומול שכונת הדרים. סוג אוכלוסיה (צעירים? זקנים?): כרגע השכונה מורכבת מעירבוב של זוגות צעירים וזוגות קצת יותר מבוגרים, אבל לא קשישים בתי ספר (יסודיים) באזור: בית הספר אופירה נבון. אני אישית סבלתי שם, אבל הבנתי שעכשיו יש מנהלת חדשה ומצויינת שם. יש לציין כי גם בתוך השכונה עצמה יש גן חובה וטרום חובה, והשכונה גם די קרובה לחטיבת בר לב ולתיכונים (רבין בעיקר) יתרונות: שקט, שלווה, יש הרבה גני שעשועים ובראשותם הפארק הגדול (שמתחתיו עובר המוביל הארצי), כמו קיבוץ קטן אצלינו, כולם מכירים את כולם. חסרונות: בונים עכשיו שכונה חדשה לזוגות צעירים מול השכונה. בעתיד, יהיה צפוף ורועש. כמו כן ישנה הבעיה עם הטרקטורונים ותושבי צופית שמחרבשים את התנועה, בעיקר בבקרים, ומסכנים את הולכי הרגל. ליהי :)
 

PixieMan

New member
ליהי בואי נקים מועדון...

לנפגעי "אופירה נבון"! הביצפר הזה לפחות בתקופתי היה זוועה. סבלתי ממש!
 

Super Chuly

New member
יאללה בכיף...

איזה מחזור את/ה? (מצטערת, אין פרטים בכרטיס שלך) ליהי :)
 
אני לא גרה בשכונה

אבל הרעיון נהדר (שווה להכניס לעמוד הראשי). יש עוד אנשים כאן שגרים בשכונות?
 
../images/Emo203.gif לא חושבת...

יש שכונות מוכרות, כמו: עליה, קפלן, יוספטל, ראשונים, סביוני הכפר, דובדבן הכפר, גני השרון. יש עוד משהו? אה.. ואני לא גרה בשכונה
 

ד מ

New member
איזה רעיון יפה, אשמח לשמוע על האזור

של בית ספר אוסישיקין
 
שיכון ותיקים

שם השכונה: שיכון ותיקים גבולות: מערב- כביש 4 + שדות, מזרח- רחוב טשרניחובסקי, צפון- בית חולים מאיר, דרום- הכניסה לעיר (צומת רעננה מרכז). סוג אוכלוסיה: הרבה מבוגרים שחיים בשכונה כבר עשרות שנים, אך במקביל אליהם ישנן כיום הרבה משפחות צעירות. כך שהשכונה דינמית, אבל בפרופורציות. בתי ספר יסודיים באיזור: ברנר, סורקיס. יתרונות: בתים פרטיים (ברוב השכונה), איזור שקט, נמצא קרוב לכניסה לעיר, בריכה, מגרש טניס, הרבה חנייה, מרחב מחייה, קרוב לחטיבות הביניים, "אנשים מבית טוב" (האוכלוסיה). יתרונות אלטרנטיביים, אשר מהווים גם חסרונות: סמוך לבית החולים, סמוך למכבי אש, קרוב למשטרה (לא שאני מאחל למישהו שיצטרך את העזרה שלהם). חסרונות: רחוק יחסית מקניון ערים (כ20 דקות הליכה), רחוק מבתי הספר התיכוניים (כ-30 דקות הליכה) ואין אוטובוס נוח להגיע אליהם, אין הרבה בני נוער וצעירים, המוני כלבים וחתולים לשכנים = רעש טבעי, החלק הצפוני של השכונה פחות מטופח מהחלק הדרומי.
 
למעלה