שכונות מוממלצות בכפר סבא

shean3263

New member
שכונות מוממלצות בכפר סבא

שלום, אנו זוג צעיר שמעוניין לרכוש דירה חדשה באחת השכונות של כפר סבא. היות ואנו לא מהאזור, רצינו לקבל את המלצתכם לגבי אילו שכונות נחשבות מוצלחות יותר ואילו פחות. אודה מאוד לעזרתכם, מיכאל
 

דגנית11

New member
לדעתי השכונות הטובות לצעירים הן:

סביוני הכפר, הראשונים, הדרים החדשה.
 

hnaveh

New member
איפה ממקומות השכונות האלו?

איפה ממקומות השכונות האלו? ובאלו רחובות ראשיים מדובר (כדי שאוכל לאתר במפה)? האם שכונת "דובדבן הכפר? נחשבת טובה? איפה היא ממוקמת? תודה!
 
אוקיי-

הלא מומלצות-יוספטל,קפלן,ושיכון עליה. אם כל הכבוד ובלי לפגוע בתושבים שמתגוררים שם,אבל שם מתרכז הפשע של כפר סבא- אולי בשיכון עליה פחות. שכונה הכי מומלצת זו שכונת ותיקין,בכניסה לכפר סבא ליד בית חולים מאיר,אני גרתי שם-שכונה הולנדית,יפה,מטופחת,שקטה,כמו בסרטים. נכון-זו שכונה של וילות ואתם זוג צעיר,אבל יש שם גם בתים פרטיים קטנים {4-5 חדרים} עם חצר יפה,ואני זוכר שהרבה זוגות באו. יש הרבה גני שעשועים מושקעים,מכולת,בריכת 'גלי השרון' . וזה גם קרוב לעיר,ברכב זה פשוט לצאת מהשכונה ולהכנס לויצמן..דקה,גם ברגל זה 15 דקות. יש עוד שכונות,בותיקין הרחבתי כי אותה אני הכי מכיר.
 

BLUE NAVY

New member
בקשה...

אשמח לקבל מספר שמות של רחובות בשכונת ותיקין ובשכונת הדרים/החדשה כדי שאוכל לראות באתר zoomap על מה מדובר. מודה מאוד מראש. חג שמח.
 

hnaveh

New member
שמות רחובות

לגבי הדרים החדשה: שמות מרבית הרחובות מתחילים ב"עמק". לדוגמא: עמק איילון, עמק החולה וכו'. יש אתר שמתאר את גבולות השכונות המזרחיות השונות, אמנם לא הכי ידידותי, אבל בכל-זאת מספק מידע ראשוני. בהצלחה! http://www.edu-negev.gov.il/tapuz/pazittp/kfarsaba/mizrach/index.htm
 
למעלה