שכונת הדרים החדשה

  • פותח הנושא am27
  • פורסם בתאריך

am27

New member
שכונת הדרים החדשה

שלום לכם. האם מישהו יוכל לספק לי קצת מידע על שכונת הדרים החדשה ? אני מעוניין לעבור לשם. האם האזור ממולץ ? בתי ספר לילדים ? סביבה אנושית ? אזור שקט ? פיתוח עתידי ? וכול מה שתמצאו לנכון. תודה
 
אוקי.......

אענה על שאלותיך, אחד אחת: 1) האזור מומלץ, כן, הבתים נראים לי בסידר שם. 2) בתי ספר, אין, והיחידים שיש, רחוקים מאוד (רחוב גלר וא"זר). 3) סביבה אנושית, כמו בכל אזור בכ"ס, טובה, אבל תמיד יש את אלה שחייבים להרוס. 4) אזור שקט?, לא נראה לי כ"כ, הוא צמוד לאזור התעשייה 5) פיתוח עתידי, לא יודע, אבל אמור להפתח באזור פארק ענקי, שהקמתו תקועה הרבה זמן.
 
תיקונים ותוספות:

אין בתי ספר
אני מאמין שהיא התכוונה ליסודיים... קריות החינוך של התיכונים והחטיבות רחוקות מרוב הנקודות בעיר, אז זה לא יחודי להדרים. מבחינת יסודיים- יש באזור את "רמז" ו"אופירה נבון". "רמז", מה לעשות, מוזן מהשכונות הפחות טובות של כפ"ס, ונחשב לבית ספר בעייתי (יחסית לכפ"ס, אבל לא ברמה כ"כ קשה) מבחינת האוכלוסיה, לאו דווקא מבחינת הבי"ס עצמו. "אופירה נבון" נחשב לבי"ס טוב יותר. יחד עם זאת, הפערים לא גדולים והם אפילו הולכים ומצטמצמים. אני לא יודע בוודאות אם הדרים (כולה או חלקים ממנה) שייכת לאיזה בי"ס. כמו כן, גם הבי"ס הדמוקרטי נמצא מרחק הליכה משם. סביבה אנושית טובה מאוד, בוודאי שיחסית לשאר השכונות המזרחיות, לא שונה בהרבה ממרכז העיר. השכונות הנבנות מסביב למתחם הפארק נחשבות טובות מאוד (אזור רחוב אז"ר, משה דיין, הדרים וכו'). השקט- לא כ"כ נורא. הקירבה לאיזור התעשייה לא כ"כ משמעותית. פיתוח- האזור הזה מאוד מתפתח בשנים האחרונות, הספורטק, הקאנטרי, הפארק כמובן.
 
למעלה