שכונת הדרים החדשה

kzocher

New member
שכונת הדרים החדשה

שלום, אשמח לקבל דעות לגבי שכונת הדרים החדשה. אם כדאי לרכוש שם דירה לזוג צעיר? המחירים שם יחסית למרכז העיר זולים והדירות מאוד נחמדות והאזור בכלל עם הרבה ירוק, אבל אשמח לחוות דעת של מישהו מקומי. תודה.
 

shirly adda

New member
זו השכונה עם הרבה בניינים חדשים

יפים כאלו?? או השכונה עם כל הוילות עם כל הרחובות "הר משו"?.. זה ליד גן העכביש?
 
המקום לא רע בכלל...

חוץ ממרחק די גדול ממרכז העיר, (חסרון כאשר יהיו ילדים בלי רישיון)... המקום נחמד, הבתים אמנם קצת צפופים לטעמי, קרוב לקאנטרי, ליד הספורטק. חוץ ממרחק גדול ממרכז העיר - אין בעיה.
 

shirazlovemor

New member
אחלה שכונה ואחלה בתים

בעיקר פרוייקט "כפר סבא הקטנה" של מבנה גזית איזה בתים כוסונים הצהבהבים האלו P:
 
עבדתי עם חבר

בשיפוצ בית בשביל סבא שלו בפרויקט לצעירים ויש שם חרה של בניה באמת גילינו קורות פלדה שנשקחו בקירות ובתקרות הקירות התפוררו מכל דבר כלל נסיון פשוט להחליף שקע- בקוטגים(הצהובים המחוערים) הכל טוב חוץ הצבע
 

nizanm

New member
כרגע חזרנו מארוח בקרבת מקום.

סיפרו לנו שיש על הנייר בין מגרש הכדורגל ובית האבות - בסביבה, במחיר כ- 180,0000$ . לא ברור מה כמה ומתי. הבעיה: כרגע בתי הספר יסודי ותיכון - 5-7 דקות הליכה מהבית. ושם בכפר סבא, יצטרכו לנסוע לתיכון(2 אוטובוסים?) דרושים לנו פרטים נוספים. 180 - מחיר וגזם בכל מקרה. זה ליד יוספ-טל וקפלן?.
 
המחיר אכן מוגזם לדעתי.

כרגע, לפי מה שידוע לי (ואני כנראה טועה) אין פרויקטים חדשים באזור. כדאי להעיף מבט ב"קול-הכפר", שהוא העיתון המקומי השולט בכפ"ס, אולי תמצאו מציאות שם...
 

badboy3919

New member
אם אני מבין נכון על מה שאתה מדבר

יש מצב שאתה מדבר על הפרוייקט החדש "כפר סבא הצעירה" או משהו בסגנון שזהו פרוייקט לזוגות צעירים שנמצא בשבלים של התחלת עבודה,הפרוייקט נמצא סמוך לקאנטרי ובסוך לבית האבות. ואם אתה מדבר על שכונת הדרים החדשה,אז כל מה שאמרו פה נכון,השכונה היא הכי חדשה בכפר סבא,מאוכלסת באנשים שרוב רובם זוגות צעירים עם ילדים קטנים.מבחינת בתי ספר,בקשר לבתי ספר יסודי אין בעיה (בי"ס רמז אם אני לא טועה) ובקשר לתיכון אז לא צריך 2 אוטובויסם אלא רק אחד ואם אני לא טועה זהו קו 5 שנוסע לאורך בן יהודה ועובר בסמוך לשכונה. השכונה נמצאת קרוב לשכונות קפלן ויוספטל אך יש הפרדה מוחלטת ביניהן ובקשר לזה אין שום סיבה לדאגה,השכונות מופרדות לגמרי ואין קשר ביניהן. בקשר למחיר,תלוי איזה גודל הדירה,כמה חדרים וכ'ו בעקרון אני יכול להגיד לך שהמחיר הוא סביר ביותר יחסית לדירה במרכז העיר (או על רחוב ויצמן) שמחיר דירה בת 4 חדרים מגיע ל185000$. לעוד פרטים,אני אשמח לעזור. :)
 

nizanm

New member
בוקר טוב כפר סבא !!!

תודה למשיבים. אכן, אני מדבר על סביבת הספורטק-בית אבות.. האם מתוכננת שם גם אוניברסיטה? (לילדים). מה זה "זוגות צעירים" ? זה זוג + 2 בדירה מחוץ לכ"ס עם משכנתאזה הגיל חשוב? צריך להיות תושב נוכחי בכ"ס? יא לה הפועל!!
3919 3919 ילד רע. אני אוהב את 3919 כל כך נורא
בוקר טוב ישראל.
 
למעלה