שכר השוטרים בתחילת דרכם יעלה ל-7,000 שקל

שלום30

New member
שכר השוטרים בתחילת דרכם יעלה ל-7,000 שקל

עדי מאירי | 29.07.11 - 12:01 השר לבטחון הפנים, אהרונוביץ', ציין כי ההסכם מתקן עוול שנגרם לשוטרים ויאפשר להם להתקיים בכבוד המשרד לבטחון הפנים ומשרד האוצר הסכימו להעלות את שכרם של שוטרים בתחילת דרכם בעשרות אחוזים לכשבעת אלפים שקלים. ההסכם ייחתם בתחילת השבוע הבא. השר לבטחון הפנים, אהרונוביץ', ציין כי ההסכם מתקן עוול שנגרם לשוטרים ויאפשר להם להתקיים בכבוד. בד בבד הנחה את אנשי משרדו לפתוח מיד במשא ומתן עם האוצר לתקן את שכרם של גימלאי המשטרה ושירות בתי הסוהר. הידד.
 
הסכום מתחיל להשמע רציני ואפשר להתפרנס ממנו

והקטע שזה ינתן רק לשוטרים מתחילים קצת מוזר האם לאחר כמה שנים שהשוטרים כבר לא יהיו מתחילים אז יורידו את הסכום ויתנו פחות כסף או מה ??
 

קרבינוש

New member
והיום שמעתי שהכנסת אולי תתיר את הסמים הקלים

מה שאומר שהרבה מורשעים שהורשעו בעבר היו יכולים לא להיות מורשעים בעתיד !!!!!!!!!
 
איזה מוזר זה יהיה ../images/Emo108.gif

יש מדינות שמותר שם לעשן סמים בלי לקבל עונש
 

שלום30

New member
לינק:תבחן מחדש מדיניות הפללת משתמשי סמים קלים

ועדת הכנסת למאבק בנגע הסמים החליטה להקים ועדת משנה שתבחן את מדיניות ההפללה. "לא צריך להיטפל לאלו הנוהגים להשתמש בסם לצריכה עצמית", אמר ח"כ א-סנע. גם נציגי הממשלה הסכימו.... נציגת משרד המשפטים, דרורה נחמני רוט, אמרה במהלך הדיון כי "אין ספק שברמת המדיניות הפרקטית חייבים לעשות הבחנה בין סמים קשים לסמים קלים". עוד היא הוסיפה כי "גם היועץ המשפטי לממשלה הנחה לפעול על פי מדיניות מקלה הזו". גם מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, יעקב הסכים כי יש לבחון את שינוי המדיניות וציין כי "העובדה שכל כך הרבה תיקים פליליים נפתחים בכל שנה על שימוש בסמים קלים היא תופעה זועקת ואין ויכוח שמדובר במצב שאינו תקין". ... ח"כ עינת וילף, שקראה לפני כחודשיים להשוות מעמדם של סמים קלים לזה של אלכוהול וסיגריות כך שהשימוש בהם יהיה חוקי, מוסדר וממוסד, תבעה לנהוג בנגע הסמים הקלים ביד רכה יותר. לדבריה, "הוכח כי הדרך הנכונה והיעילה להתמודד עם סמים היא באמצעות גמילה ושיקום, וכי לא ראוי להציג את המשתמשים כפושעים". יחד עם זאת, הדגישה וילף כי בכל מקרה אין לעודד או להפוך את הסמים הקלים לדבר ראוי גם אם תשתנה מדיניות ההפללה.
 

שלום30

New member
המשטרה קיבלה רכש מיוחד של 15 סוסים משובחים

הבוקר נחת בנמל תעופה בן גוריון רכש חדש למשטרת ישראל: 15 סוסים שחורים מיוחדים, בעלי נוכחות משמעותית בשל גובהם, לצד אופי נוח. ראש אגף המבצעים במשטרה ניצב ניסים מור סיפר, כי הרכש מיועד לכלל מחוזות המשטרה והוא מהווה חלק מהאמצעים המשמעותיים אותם רוכשת המשטרה לקראת אירועי חודש ספטמבר. הסוסים מיועדים לתפקידי שיטור, סיור וביטחון שוטף, בדגש על אירועי סדר ציבורי, כאמצעי מרתיע המונע הסלמה. עם נחיתתם, הועברו הסוסים לשבוע סגר ומשם למרכזי ההכשרה של משטרת ישראל. מייליס
 

קרבינוש

New member
ביום העצמאות המשטרה הראתה מעט מביצועי הסוסים

כאשר על הסוסים רוכבים רוכבים שונים. בהצלחה לסוסים בארצינו החמה ומלאת הלחות חחחח
 

שלום30

New member
דובר המשטרה החדש: תת ניצב אלון לבבי

תת-ניצב אלון לבבי (43) הוא ראש מערך הדוברות החדש של משטרת ישראל. כך החליטו מפכ"ל המשטרה והשר לביטחון הפנים. לבבי, שעמד בעבר בראש מרחב לכיש, ייכנס לתפקידו מיד, ויחליף את תת-ניצב הלל פרטוק. ללבבי ניסיון רב בפיקוד בכלל ובמשטרה בפרט, בתפקידו הקודם שימש מפקד מרחב לכיש ולפני כן קצין אגף המבצעים של מחוז מרכז. לפני כן פיקד על תחנת רחובות במשך כ- 3 שנים. לבבי טיס בחיל האוויר החל את דרכו במשטרה בשנת 1992 במסגרת היחידה האווירית ונמנה על מקימיה. עוד בין התפקידים שביצע במשטרה סגן מפקד היחידה למשא ומתן במצבי משבר (מו"מ) וראש המטה ליחידות מיוחדות במטה הארצי. לבבי, תושב גדרה, נשוי אב לשלושה, בעל תואר ראשון במדעי החברה ותואר שני במינהל עסקים רואה בתפקיד שליחות אישית, הוא מברך על הזדמנות לפעול למען תושבי המרחב 1992- גיוס ליח' המסוקים 2000- רמ"ד מבצעים-מטה יח' מיוחדות 2002- סגן מ' יח' מו"מ 2005- מפקד תחנת רחובות 2007- ק' אג"מ מחוז מרכז 2009- ממ"ר לכיש מצב משפחתי - נשוי + 3 ,מגורים- גדרה
 
למעלה