שלום אני אורחת בני עשה איבחון

דבדבן2

New member
שלום אני אורחת בני עשה איבחון

ונאמר לנו באיבחון שממליצים סיוע שעות במסגרת שעות שילוב להתמקד על שפור שטף הקריאה שפור קמב ואיכות הכתיבה עיצוב אסטרטגיות של אירגון והתנהלות,ארגון זמן,הבעה מאורגנת של מידע, הבחנה בין עיקר לטפיל הילד בכתה ב'. אין לו לקות למידה כך המאבחנת הסבירה לנו. מה אתם ממליצים איך לטפל? פניתי לבית הספר ומנהלת אמרה לי שהם מנסים להגיש שעות לבני ואם לו למי אני צריכה לגשת לפנות מה אני צריכה לעשות? אם אמרו לי שהמקרה שלו קל ויש ילדים שיותר זקוקים לשעות . אני מתפללת שנקבל אישור זה מאוד יעזור אני מקווה .
 
טיפול בעקבות אבחון, וברוכה הבאה

לפי מה שאת מציינת, בנך בכיתה ב' מתנהל באיטיות - קצב קריאה וכתיבה, קושי בהתארגנות. יש כמה אפשרויות, קחי את הנוחה והנכונה לך.
לחכות שיהיו שעות שילוב בביה"ס, וגם אז הוא לא יוכל בוודאי לקבל עזרה פרטנית, אלא בקבוצה. מומלץ מאד מדי פעם לבדוק - האם אכן יש פעילות המקדמת אותו למטרה.
לקחת מורה לשיעורים פרטיים - באופן פרטני, כך שהוא יוכל להתקדם בקצב שלו.
התנהלות איטית, המתבטאת בקריאה ובכתיבה וגם בכל שאר הפעילויות של ארגון הזמן וההבעה - אני ממש ממליצה לבדוק את הקשב שלו, לא אצל מאבחנת דידקטית או פסיכולוגית, אלא בבדיקה אצל מומחה לכך. פרטים מדויקים לצורך החלטה על כך כדאי לפנות לפורום הפרעות קשב וריכוז, הם יכולים לעזור ומוכנים לכך בדרך כלל.
 
למעלה