איך להתחיל לשווק משרד חדש
אורית שלום, קודם כל - בהצלחה במשרד החדש שלך. כדי להצליח את צריכה להתחיל בבניית תכנית שיווק של המשרד. תוכנית כזו כוללת את החזון שלך, הצבת מטרות לטווח קצר, בינוני וארוך, בשלב ראשוני את צריכה להגדיר לעצמך ולראות בדמיונך איזו תדמית המשרד שלך ישדר, מהו קהל היעד וכד'. כל אלה נתונים שרצוי מאוד שיהיו מגובשים אצלך, בכתב ולא רק במחשבה. בהתאם לנתונים אלה תוכלי להכין לעצמך לוגו, כרטיס ביקור אישי וכרטיס ביקור של המשרד עצמו (זה לא אותו דבר) ותוכלי להתחיל לשווק את המשרד מתוך אותם נתונים שתאספי לעצמך על הרצוי לך. נשמע מבולבל - זה לא כך, זה די פשוט. אם תרצי עוד מידע ועזרה - פני אלי, אשמח לעזור. דורית גן-מור