שלום אני חדשה
ושאלה על ג'ויסטיק...

TG GIRL

New member
שלום אני חדשה ../images/Emo140.gif ושאלה על ג'ויסטיק...

שלום לכולם אני חדשה בפורום ובסימולטורים בכלל אבל נורא מתלהבת מהרעיון :) אמממ רציתי להתייעץ. לגבי ג'ויסטיק למשחק flight simulator x . מה מומלץ? למה? טווח מחירים? ולמה ה yoke כ"כ יקר? יש משהו בטווח מחירים יותר זול מה yoke שהוא לא פחות טוב? ובבקשה דברו איתי עברית אינלי שמץ של מושג מה זה מצערת ושלל מושגים למיניהם
תודה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אהלן וברוכה הבאה!

בעיקרון, כל ג'ויסטיק הכי פשוט יעשה את העבודה. מצד שני - אין גבול להשקעה שניתן להשקיע בסימולטור. ישנם אנשים שבונים קוקפיט שלם בבית במחיר של 100,000$... האלה של תקציב. יוק באמת יקר יותר מגויסטיק ממוצע. אולי בגלל נתח השוק הקטן יותר... אבל אין ספק שבשביל מטוסים אזרחיים - יוק הרבה יותר ריאליסטי. אגב, מצערת - זה כמו דוושת התאוצה במכונית, אותה ידית שדוחפים כדי להגביר את כוח הדחף של מנועי המטוס.
 

TG GIRL

New member
../images/Emo9.gif תודה...

ותראה, בעיקרון יש לי תקציב ל yoke השאלה אם באמת הוא יתן לי חווית טיסה ברמה שמדמה מציאות? כי מה שבטוח שעם המקלדת זה נורא לא נוח. וברשותך עוד שאלה. נרשמתי לבית ספר לטיסה וירטואלית אונליין. והבנתי שכל הסינרים שמשתמשים בהם לצורך הלימוד תואמים ל flight simulator 2004 ולא לגרסא החדשה ביותר. זה יכול להוות בעיה לדעתך? או שעם הזמן יצאו סינרים גם ל X?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם את מחפשת ריאליזם

ברמה הגבוהה ביותר, לכי על יוק. לגבי סינרים - יותר ויותר סינרים יוצאים ל-FSX. באגף המאמרים של הפורום יש רשימה פחות או יותר עדכנית לשניהם, לפי סדר ההתקנה.
 
שלום לך

אני ממליץ לקרוא את תגובותיהם של LLEM ואלמוגי,לשרשור של SKYRUNNER לפני מספר ימים,לפני שנכנסים להשקעות. בהצלחה נ.ב. לא לשכוח להתקין את YAFSscreen (או תוכנה אחרת) כדי לשתף אותנו בתמונות.
 

גיל110

New member
לעניות דעתי

מומלץ ללכת לאופיס דיפו ולקנות ג'ויסטיק פשוט ב-120 ₪. זה מה שאני עשיתי. במשך כמעט שנה טסתי עם הג'ויסטיק הפשוט שלהם, שענה על כל דרישותי בהצלחה. כמובן שעם הזמן, רציתי חוויה ריאליסטית, והחלטתי לקנות יוק. למזלי, מצאתי מישהו שמכר יוק+פדלים שהביאו לו והוא לא השתמש בהם ב-1,000 ₪ וקיבלתי עם FSX DELUX מתנה יחד. אשמח לעזור לך בדרכך בטיסה בכל שאלה שתעלה ולייעץ מנסיוני. כמו כן, אם תרצי עזרה ברמה יותר פרטית, את מוזמנת בכיף למסנג'ר - [email protected] או ב-
.
 
למעלה