שלום, אני חדשה

orel229

New member
שלום, אני חדשה

הי, אני עולה לכיתה י' ושם אני אהיה במגמת שוחרות של אלקטרוניקה ומחשבים. אני לא אהיה בבית ספר טכני יש לנו את המגמה הזאת בבצפר(היא מתחילה שנה הבאה) ונצטרך ללכת עם מדים בבית הספר.. אשמח אם תספרו לי קצת על השוחרות...=] אני יודעת.. אבל לא ממש...
 
למה?

קודם כל אני שוחר שנה שלישית , ואלה לא יודעת איך זה בבתי ספר צבאים אחרים אני מכירה תאכני בחיפה ואת צריפין והכל סבבה , משמעת קשה אבל הכל רק לטובה.. מגמה שאת הולכת אליו היא מאוד קשה אך מענייינת ושיהיה לך בהצלחה
 

orel229

New member
וואו תודה

ווא יש פה אנשים נחמדים(אלא שאמרים שאני הולכת להשרף בגיהנום) אבל לא נורא אני אופטימית ומצפה לטוב=]
 

big2small

New member
יאללה...

כמה אפשר ??? בן כמה אתה ? מאיפה אתה יודע שהיא לא תואהב את הבית ספר ? אני כבר מתחיל לחשוב שזה פורום של מורעלי הטכני וחיל האוויר אני מכיר אחד שסיים את הולץ בתור הנדסאי עובד בהיי טק ולא שמעתי אותו מתלונן.. ואחד סיים את הטכני בחיפה ועובד בתעשייה אווירית וגם אותו לא שמעתי מתלונן.. איך זה שלכם כל כך רע ? מה שאני יכול להגיד זה מי שהשקיע בלימודים הצליח ויצא מסודר אתה מתלונן על קריעת תחת ? כולם בצבא קורעים את התחת גם הצנחנים גם הספרים וגם הטבחים אז לא נורא אם גם אתה תתאמץ קצת !
 

big2small

New member
אהה תיקון

בצבא בארץ לא נראה לי שיש ספרים... חחחחחחחח בקיצור כולם קורעים תחת גם טייסים גם טנקיסטים כולם !
 

nirze

New member
חח אם הם סימו צבא כבר כנראה שהם יותר מבוגרים>

מאיתנו בכמה שנים ולפני כמה שנים הטכני היה מצוין ועכשיו הוא סתם הדרדר!!! אז מה לעשות שהטכני לא טוב כמו שהיה פעם... ואף אחד לא קולט את זה עדיין אבל עוד כמה שנים כולם יבינו את זה ויהיה מאוחר מדיי כדי לתקן וחבל! עכשיו למי שעולה לכיתה י'... אם זה לא בטכני בחיפה אז אין שום דבר רע! בהצלחה לך! אם את מרגשיה שזה לא בשבילך (מסלול השוחרות) תעזבי ישר כי אחרת תתחרטי על זה..... ושוב בהצלחה!!!
 
מצבך עגום

מה שאתה אומר, בעצם זה שהרמה , בתקופה שלך , ירדה. במחשבה שניה, יכול להיות שאתה צודק , הרי אתה התקבלת .... תחשוב על זה . בעצם, אל תחשוב על זה, אתה לא מסוגל . אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלָיִם תִשְׁכַּח יְמִינִי - תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי - אִם לא אֶזְכְּרֵכִי - אִם לא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלָיִם עַל ראשׁ שִׂמְחָתִי??
 
../images/Emo41.gif אני לא מבינה דבר אחד

למה כל פעם שמישהו אומר את דעתו אתה מנסה לרדת עליו ? =\ הנה עוד אחד כמו שהיה פה לפני כמה חודשים.. שחושב שהוא הכי חכם וכולם מטומטמים.
 
אני לא יורד על כל אחד

מציע שתקראי בעיון את תשובותיי אני עונה בצורה כזו רק לאלה שזה מגיע להם לאותם אלה שכותבים שמי שמגיע לטכני יש לו בעיות בבית לאותם אלה שאומרים שהרמה ירדה כשהעובדות מדברות אחרת לאותו אחד שממשיך להנדסאים אך משמיץ את בית הספר . אם כל כך רע לו, למה ממשיך ללמוד בבית הספר ? לאותם אלה שחושבים שמגיע להם משהו ולו רק בשל הסיבה שהיו שוחרים - כאילו שלהיות שוחר זה לתרום למען המדינה - להיות שוחר זה לתרום למען עצמך ואך ורק - אתה מקבל כל היום ולא נותן כלום . וכשמבקשים ממך לתת, אתה מוצא סיבה למה לא - רמה נמוכה . בדקי את הנתונים . כל מה שאני אומר אלה עובדות - הרמה בטכני עלתה מאז סגירת הפנימיה . אחוז ההצלחה בבגרות גדל בשלוש השנים האחרונות כפי שלא היה מעולם ! רמת המיון עלתה ! אני לא חושב שכולם מטומטמים אם כי על חלק יש לי ביקורת רבה מאוד ולדעתי הם מביישים את הפירמה ואני קצת נכלם מעצם העובדה שהם משתייכים לעולם השוחרים . אבל ...ככה זה.
 
אחוז ההצלחה בבגרויות עלה? לא בשכבה שלי

השנה סיימתי י"ב, ולא נראה שהרמה עלתה עם הציונים הפנימיים והחיצוניים של התלמידים שסיימו השנה, יכול להיות המצב היה עגום מלכתחילה לפני כמה עשורים כשהבית ספר רק נפתח אבל ממכרי המשפחה שלמדו בבית הספר עוד בתחילת דרכו עולה אחרת. לא בדקתי את הסטטיסטיקה של השנים האחרונות אבל אם אכן חלה עלייה מזערית ברמת הלימודים הרי היא עדיין נשארת מזעזעת ביחס לבית ספר אחרים לדוגמת בית הספר הקודם שלי "יגאל אלון" בנצרת עילית שאתה יכול לבדוק במשרד החינוך שהוא נחשב לאחד הטובים ביותר בארץ. בית ספר רגיל, לא פרטי, עם תלמידים רגילים. עכשו בוודאי תשווה לבתי ספר אזוריים שהרמה שלהם בהחלט נמוכה יותר משלנו אבל אם שיעור אחד למדתי בחיים הרי הוא לדאוג להיות מעל הטובים ולא לנסות להתנשא מעל הגרועים. למזלי הכיתה שבה שבוצתי הינה אחת הכיתות המוצלחות ביתר בהיסטוריית בית הספר בכל התחומים, ועדיין אני מעקמת את הפרצוף למראה הממוצע (יש לי שאיפות קצת מעבר). מזלי התמזל במעט אבל מה עם כיתות אחרות שבהן רמת הלימודים והמוטיבציה גוססים עד כדי כך שהתלמידים נאלצים להיאחז בציפורניים על מנת להוציא תעודת בגרות ממוצעת (וכבר סיכמנו שממוצע לא שווה הרבה אם אפשר להגיע למצויינות)? ושאלה לי אלייך, האם שמת לב איזה אנשים התקבלו לטכני בשלוש השנים האחרונות? היכן המיון הקפדני? היום כל אדם שנפלט ממערכות החינוך השונות יכול למצוא את מקומו בפינת העישון של הטכני כי על אף שמבחני הכניסה שלו היו גרועים, קיבלו אותו.
 
ולהבהרה

אני חושבת שבבית הספר הזה טמון פוטנציאל אדיר אם ידעו איך לממש אותו וזאת ניתן לעשות רק על ידי שיבוץ אנשים רציניים ומבינים בתחום החינוך-בראש בית הספר, ולא אנשים כמו ברבי יואב שלאחר שמגישים לו מכתב תלונה על מדריך שהרים יד על שוחרת ומכתב בקשה על מציאת פיתרון לבעיה כיתתית עם מקצוע מסויים- הוא דואג להשליך לפח או להואיל בטובו להתייחס לאחר שהבקשות לא רלוונטיות. "למעלה" יושבים מפקדים שאין להם ולו שמץ של מושג בכל מה שבמעט סוטה מהתחום הצבאי. ובמחינה חוקית, אני לא מבינה איך הדבר הזה התאפשר. סיימתי את הטכני ואני לא אתחיל להשמיץ אותו כי עדיין מדובר במקום שבו השקעתי 4 שנים מחיי, אבל, עצוב לראות את ההידרדורת והזוועות שמתרחשות שם מבחינת הלימודים והמשמעת, ואנשים כמו המפקדים שיושבים במשרד שלהם ובמקום לקחת אחריות מעדיפים להטיח אשמות לעבר אנשים שכן מנסים לייעץ ולשפר.
 
כדאי שתלמדי לפני שאת מדברת

הנתונים אחרים לגמרי ממה שאת מתארת השנה ,למשל, אחוז מעבר הבגרות הוא 79 כשהכי גבוה בארץ , בשוהם זה 83 הממוצע בארץ, לידיעתך, הוא 52% לכן, מציע שתבדקי שוב את הנתונים לפני שאת מקשקשת .. במקרה, הגיע אלינו לבסיס מישהו ממערכת החינוך , מישהו בכיר והוא אמר לנו את הנתונים שאני אומר הוא גם אמר שאפשר לבדוק אותו באינטרנט . אני מאמין לו כי אין לו אינטרס אבל אם את לא מאמינה, את יכולה לבדוק בעצמך .
 
חבל שאת לא מבינה . אולי תביני כשתגדלי

ציון המיון לקבלה לבית הספר בארבע השנים האחרונות עלה זו עובדה ואת מתווכחת עם עובדות לך ,בכלל, אין את הכלים להחליט אם הרמה עלתה או ירדה . צריך להיות מרחוק ומפרספקטיבה של כמה שנים ולהביט בנתונים ולהחליט ולא לפי תחושת הבטן שלך . כשתתגייסי לצבא תשמעי תמיד את האנשים אומרים שהחיילים של היום הם לא החיילים של פעם והרמה יורדת . למעשה הרמה עולה וזו עובדה . תמיד נזכרים בערגה בתקופות עבר . ככה זה . כשאני הייתי שוחר הייתה אלימות אכזרית בבית הספר הטכני והיו דקירות וונדליזם . אני מניח שגם היום יש אך לא באותה הרמה . היינו מרביצים אחד לשני בלילות הממסניקים לאלקטרונאים ... היום זה כבר לא כך . היו סמים בטכני , היום אני בטוח שיש אבל פחות כי אין פנימיה . בעוד כמה שנים תביני . בינתיים את לא מבינה כלום .
 
למעלה