שלום...אני חדש בקטע של הרגאיי ...הייתי רוצה ל

שלום...אני חדש בקטע של הרגאיי ...הייתי רוצה ל

לבקש אמנים או שירים של רגאיי...סגנון התקווה 6 וכאלה תודה מראש!!!
 

Jah 3

New member
הרבה זמן לא ביקרתי פה...

שנת שירות ותקופה די עמוסה עד הצבא עכשיו... בכל מקרה, על זה שאתה חדש בסצנה, מגיע לך מזל טוב וbig up גדול... סגנון התקווה 6: זה יותר לכיוון הדאנסהול, גם ניו-רוטס ( תעשה חיפוש בפורום על הסגנונות האלה ותמצא מספיק חומר) לפי דעתי האישית, כדאי קודם להיחשף לכל הסגנונות ברגאיי ואז להתחיל להתמקד על מה שאתה מתחבר אליו יותר... תתחיל מרוטס: Bob Marly- פשוט תשמע כמה שיותר, לרוב האנשים כשהם שומעים את המילה רגאיי עולה להם לראש בוב מארלי, לא דווקא נכון אבל בכל זאת, הבן אדם שהקדיש את חייו להפצת המוזיקה והאמונה. Peter Tosh- סגנון בוב מארלי, מתקופתו. Dennis Brown- תשמע את דניס בשלב יותר מאוחר, אחרי ש"נפתחת" קצת. Alpha Blondy- זמר דרום אפריקאי, אמן ענק. דאנס-הול: תשמע טיונים(טיון= שיר רגאיי) של האמנים הבאים: Baby Cham Sizzla Chuck Fender Richi Spice Shabba Ranks Buju Banton Bounty Killa Idonia דאב( מוזיקת רגאיי, ללא שירה.. חובה להכיר) איך אפשר בלי Zvuloon Dub System- חבר'ה משלנו, חפש הופעות כאן בפורום. ועוד ענקים, קלאסה: קינג טאבי סיינטיס לי פרי פרינס ג'אמי אוגוסטוס פאבלו. יש כאן עוד הרבה חומרים, ושנכתבו כבר אלפי פעמים, פשוט תלחץ על חיפוש, ותחפש מידע על הזרמים הרבים ברגאיי אלה הם שלושת העיקריים, תתחיל מהם ותמשיך לנבור בשאר... ניו רוטס, סקא, ועוד.. דרך ארוכה לפניך, תהנה מכל שנייה של רגאיי טהור.. Big UP יונתן
 

seagate

New member
גם חדש פה :)

בהמלצתך מצאתי את השיר this is why i'm hot של Baby Cham אתה מכיר אולי עוד שירים בסגנון הזה? דאנסהול איטי כזה.. אגב, איפה המקום הכי טוב לברר על מסיבות דאנסהול, אני כל כך חולה על הסגנון הזה אני יוכל לרקוד כל הלילה בלי שום חומרים כימיים.. :)
 

Jah 3

New member
עד שנהפוך לג'מייקה

וכמ שגיל מספר מספר משם, יהיו מודעות צבעוניות לדאנסים על עמודי חשמל ברחובות.... תחפש כאן בפורום במיני שירשורי אירועים, אתה בחברה טובה, תפקח את האוזניים ותפתח את העיניים.
 

ZeusMan

New member
אם יש לך את תוכנת ההורדה סולסיק.

דבר איתי. אני רשום תחת השם ZeusMan. אתה לא תתאכזב, אני מבטיח.
 
אם בתקווה 6 עסקינן...

ביום חימשי יש הופעה לכבוד השקת האלבום במועדון הברלה מיוזיק קלאב. יהיה שמח!!!
 

Queen kadeeja

New member
אני לא מכירה את

הלהקה שציינת אבל burning spear הם ה-להקה בכל מה שקשור ברגאי.בטוחה שתהנה.
 
למעלה