שלום !!! אני חדש כאן ו...

BEN SAFFAR

New member
שלום !!! אני חדש כאן ו...

רציתי לדעת כמה דברים !!! עם איזו תוכנה יוצרים ציורים תל מימדים כמו התמונה לדוגמא שכאן שהוספתי
 

BEN SAFFAR

New member
וכמו זאת ! איך תסבירו לי איך אני...

עושה גם תמונות כאלה אני רוצה ללמוד מה דרוש לקנות ? איזה ספר איזה תוכנה אני יקנה את התוכנה המקורית אני הכי מורעל על זה בארץ
 

ranmor

New member
נראה לי שזה לא נעשה בתוכנת

תלת מימד אלא בתוכנה כמו פוטושופ ודומותיה... ציור כזה דורש הרבה כשרון והרבה השקעה ואי אפשר פשוט להשיג תוכנה ולצפות ליצור כאלה דברים בן רגע... צריך נסיון של שנים בציור (גם במחשב וגם ביד) כדי להגיע לתוצאות כאלה...
 

ranmor

New member
סליחה... יכול להיות שהראשונה כן

נעשתה בתוכנת תלת מימד...
 

אילb

New member
כל עוד אי אפשר לסובב את התמונה....

היא לא תלת מימד!!! ואם היא לא תלת מימד אז היא דו-מימד. ודו מימד אפשר לעשות בפוטושופ, כל דו מימד! אין תוכנה שיוצרת אפקט של תלת מימד (עומק, טקסטורה,מרחק) את הכל אפשר לבצע בפוטושופ בעזרת שלושה מרכיבים בסיסיים 1. gradient -מעבר עדין מצבע אחד לצבע שני (יוצר אשלייה של הצללה) 2. opacity - שקיפות - יוצר אשליה של שקיפויות או מרחק. (עצמים "עדינים" כמו עשן או אבק יוצרים ריאליזם) 3. blur -טישטוש - יוצר אשליה של קרוב\רחוק חפצים קרובים לעין הצופה יהיו מדויקים יותר מחפצים רחוקים. ואני אפילו אנסה לשרשר הדגמה
 

אילb

New member
הדגמה !!

זה הציור שאני אנסה לתת לו תחושת תלת מימד. שלב ראשון סריקה.
 

אילb

New member
שלב שני- צביעה בסיסית

צבעים בסיסים אין הרבה מה להוסיף
 

אילb

New member
שלב שלישי- הוספת הצללות

זה השלב הבעייתי. כדאי מאוד לדמיין נקודת אור במרחב, ולחשוב איך היא תשפיע על האובייקטים בציור, איפה היא תפגע חזק, לאן האור לא יגיע, איזה חלק באובייקט נמצא לפני או אחרי חלק אחר ואיזה צל הוא יזרוק. את ההצללות עשיתי עם ה airbrush ובעזרת ה burn tool.
 

אילb

New member
שלב רביעי- blur

הטישטוש גורם לחלקים מסוימים להראות רחוקים יותר מחלקים אחרים (בציור הספציפי הזה הblur יצא רע מאוד כי קווי המתאר מאוד עבים, והוא מרח לי אותם וגרם להם להיראות עוד יותר עבים) בתמונות סטילס זה עובד מעולה!
 

אילb

New member
שלב חמישי - פינוש

פה הוספתי הצללה כללית לדמויות, הוספתיlensflare דפוק ומספר פסים לבנים בשקיפות מאוד נמוכה להרגשת התנועה. התוצאה הסופית יצאה לי דיי מקושקשת- אבל בתכלס אפשר להרגיש בהבדל במרחק בין הבטן של החזיר לראש של הרוכב, ובמקורות התאורה.
 
ישנן שלו שעיקריות,

ועוד כמה קטנות (פחות טובות), אז ככה: 3D MAX - מהווטיקות והמפורסמות שיש. MAJA - מאיה כמו האנידיאנים- אותו כנ"ל. PAUSER - מלשון TO PAUSE להעמיד דמות במקום- תוכנה שמשמשת בעיקר למודלים אנושיים אבל אפשר לבנות בה עוד הרבה דברים אחרים. וישנם יישמוים אחרים שתומכים בתחום. כעקרון, לך לפורום אנימציה (לא מצויירים ודיסני...), שם יושבים אנשים שמתעסקים בעיקר בתחום הזה. בעיקרון, את התמונות האלה אפשר לעשות גם בפוטושופ, פשוט הרבה יותר עבודה. וספציפית תוכנה לכל תמונה, לך תדע, אחת מההן שאמרתי.
 

yossi_maoz

New member
PAUSER?

אני חשבתי לתומי ש-POSER (מלשון TO POSE ל"דגמן")... וכן MAYA (כמו הדבורה) ולא MAJA.
 

PurpleGoat

New member
הממ

אני לא יודעת בקשר לעליונה, בטח עבדו עליה בכמה תוכנות תלת מימד במקביל נסה לחפש ב digital blasphemy, משם הגיעה התמונה המקורית של הפטריות חפש כותרת בשם tools או משהו כזה, שם צריך להיות כתוב באיזה תוכנות השתמשו אבל את השתיים התחתונות אני בטוחה כמעט לגמרי שעשו בפוטושופ.. איך? חפש טכניקות זה עניין של אימון
 

ring

New member
את תמונה 1 עשו בפוטו שופ!

זה לא בעיה דווקא נורא פשוט אבל צריך לדעת איך להסתכל על התמונה נכון כדי לדעת את השלבים... נראה מי יגיע קרוב לפיתרון...
 

PurpleGoat

New member
במקרה אני דווקא יודעת

ומשוכנעת ובטוחה שעשו את התמונה הראשונה (אם אנחנו מתכוונים לאותה תמונה- הפטריות) בתוכנות תלת מימד היא לקוחה מהאתר digital blasphemy , שם כתובות גם התוכנות בהן השתמש היוצר אולי פילטרו אותה קצת אחר כך, כי במקור היא כחולה אבל בסיס התמונה- תוכנות תלת מימד, ובוודאי שלא פוטושופ ואני מוכנה לחתום על זה =")
 
למעלה