שלום אני חדש

TheDarkPheonix

New member
שלום אני חדש

אני חדש כאן, אני סובל מאפילפסיה רק 7 או 8 שנים ובהתחלה התייחסתי אל זה כאל סובל. מה שאני לא ממש מבין זה למה הפורום. כאילו יש אנשים שחולים באמת, במחלות הרבה יותר רציניות מהשטות שלנו: סרטן, איידס וכו'... נכון שבזמן או יותר נכון אחריי התקף אין דבר יותר נכון לדעתי מלתאר את ההרגשה מבאסה טהורה.. :( אז בעצם עניתי לעצמי על השאלה שבאתי לשאול, למה הפורום? בשביל אנשים שעדיין לא יודעים איך להתמודד עם הבאסה עם ההתקפים או לא מיתנו את המחלה? אגב אני אשמח לשאלות ולתגובות בוגרות ולא לדברים כמו אתה לא חייב להיות פה. זה בסך הכל אפילפסיה אנשים, לא סוף העולם... ואין לי חתימה!
 

ufo11

New member
בוקר טוב לך:) אף אחד לא הולך לתקוף

אותך ולהגיד אל תהיה פה. קודם כל, כל מחלה באשר היא, היא לא שטות, כי בריאות היא לא דבר שטותי ואני מניח שאתה יודע את זה ואני לא צריך להסביר לך. דבר שני, אם תקרא את ההודעות כאן ואני מניח שאת חלקן קראת, תשים לב שיש כאלה שהאפילפסיה שלהם יותר קשה וגורמת לתוצאות הרבה יותר חמורות ממה שאני יכולתי לדמיין ואני חושב שאפילו אחרים לא חשבו על זה, פרט לאלה שחווים את זה על בשרם או על קרוביהם. יש כאלה שגם אחרי כמה שנים, לא יודעים מאיזה כיוון לאכול את העניין הזה של האפילפסיה, יש כאלה שאין להם עם מי לדבר כי אנשים מתרחקים מהם בלי סיבה, ויש כאלה שפשוט רוצים לשתף בלי כל קשר ולנסות לעזור לאחרים בעצותיהם, דעותיהם והידע שהם צוברים בנוגע למחלה עם הזמן. אז דווקא בגלל הסיבות האלה, קיים הפורום הזה, שאני חושב שזה דבר מבורך מאוד, משום כל הסיבות שציינתי שם. אומרים כשבן אדם עובר כל מיני דברים רעים, מכשולים, מחלות, הוא היה אומר שהוא היה רוצה להתחלף עם מישהו אחר... אבל בסופו של דבר הוא רואה שלמישהו אחר יש אפילו צרות גדולות יותר, ואז מחליט להשאר עם מה שיש לו. כך ש... נכון, טפו טפו טפו אנחנו לא חולים במשהו יותר מסוכן כמו סרטן, איידס, סוכרת, מחלה אוטואימיונית וכד', אבל אין זה אומר שאין לנו את זה, לא נפתח פורום בשביל המחלה הזו, שהיא לא כזו זניחה. זו דעתי שיהיה יום טוב ובוקר טוב:)
 

qt1

New member
ברוך הבא TheDarkPheonix ../images/Emo24.gif

אני ממליצה לך לקרוא את מכתב הפתיחה שלי ואח"כ אשמח להמשיך איתך את הדיון לגבי הפורום. כיום אנחנו פורום אפילפסיה היחידי במדינת ישראל, ישנם פורומים נוירולוגים אבל אין פורום אפילפסיה-תמיכה , את דעתי תוכל לקרוא במכתב הפתיחה , וגם אם זה פורום שתורם למי שנמצא בבאסה טהורה כדבריך... מה רע? להתראות
וברוך הבא כבר אמרתי?
 

TheDarkPheonix

New member
תודה :)

אז ככה - קראתי את מה שרשמת ו: *אני חושב שזה המקום הראשון שאני אוכל להרשות לעצמי לרשום דברים על הנייר. *אני מסכים עם מה שרשמת - זה מזכיר לי תקופה שבה מישהי שאלה אותי אם אפילפסיה זה מדבק - חבל שלא עניתי כן :) . זה גם מזכיר לי תקופה שבה הסתרתי את האפילפסיה, מתול חשש שזה יכשיל אותי (ומה לעשות שבימינו זה עלול). *דבר אחרון - תודה. :) ואין לי חתימה!
 

hey sexy lady

New member
הייי נעים מאוד וברוך הבא

יש כאן אחלה אנשים, תרגיש חופשי לשפוך הכל- בהצלחה...
 
למעלה