שלום, אני מאד חדש כאן :)

Naughtius

New member
שלום, אני מאד חדש כאן :)

רק אפתח ואגיד שאין ברצוני להעביר ביקורת על אף אדם שפועל באמונה, רצון ושלמות נפשית עם המעשים שלו. אני כאן כדי לנסות להבין וללמוד קצת על העולם שלכם ואולי גם על עצמי. הקשר שלי עם החברה האהובה שלי זה 10 חודשים נקטע במפתיע בעקבות בגידה שלה בי. לאורך מערכת היחסים שלנו הבהרנו שזה קו אדום שלא נחצה, וניפרד לפני שנעבור אותו, אני לא חציתי אותו, היא כן ולאחר מכן נפרדנו. תחושות הבגידה הכניסו אותי למערבולת נפשית קשה כמותה לא חוויתי בחיי, וייתכן שאני לא הסתכלתי על כל העניין בעיניים הגיוניות מספיק עד היום. רציתי לדעת איך אתם, הבוגדים או הרוצים לבגוד מתייחסים לסוגיה. אני מבין שמגיע שלב כנראה בחיי כל זוג שהוא (מושלם ככל שיהיה) שבו נתקלים במחסום כזה או אחר. קראתי הרבה תגובות בפורום ומה שעולה בדר"כ מאחורי הרצון ל"אהבה אסורה" מצד נשים נשואות בעיקר בפורום הזה הוא הרצון למשהו חדש, מרגש ושובר שגרה. זה כנראה טבעי לחלוטין אצל הרבה מאד אנשים אולי אפילו אצל רוב האנשים. קראתי על הרבה אנשים שיודעים על הבגידות מצד האישה/הבעל אך שלמים איתן ומבינים כי זה לא בהכרח צריך לפגוע בזוגיות שלהם, והם מחליטים להישאר בנישואים שלהם, חלק מסיבות של ילדים/נוחות וחלק מתוך אהבה אמיתית לאדם שבו הם בוגדים. האם לא עדיף להגיע למצב של "בגידה מוסכמת" ע"י שני הצדדים, כזאת שלא מביאה את השקרים וההונאה ואולי אף מסוגלת לשמור על מערכת יחסים טובה ותקינה? או שמא כל זה יאבד מן הריגוש שבבגידה? הדעת שלי לא מסוגלת לקבל מצב שבו אדם פוגע ביודעין באדם שהוא אוהב ורוצה לבלות את שארית חייו עמו, אפילו אם הריגוש והתשוקה חזקים ואני בטוח שהם חזקים, האם לא חזק הרצון לגרום לאהובך אושר ולספק אותו מבחינת ביטחון ואהבה? אולי שני הדברים לא חייבים להתנגש כל הזמן? אולי אהבה במונח הקולנועי/ספרותי לא הייתה קיימת מעולם, אולי פשוט חלקנו שולטים על יצרנו יותר וחלקנו פחות. הרי בוודאי היו שני אנשים בעולם לפחות שהיו זוג מאושר ושלם ביחד והתפרקו בגלל מה שאתם קוראים לו "אהבה אסורה"? אולי ניתן למנוע פירוקים כאלה?
 
כבד, הפוסט הזה הולך להיות ארוך...ומבלבל

אין לדעתי קשר בין הסיבות לבגידות אצל אנשים נשואים והמקרה שלך.. בגידה אחרי 10 חודשים של קשר, נובעת או מצורך מטורף בריגושים <ואז הבחורה לא מתאימה לך> או מכך שהיא לא אוהבת אותך, לא אוהבת להיות לבד, ושומרת אותך על אש קטנה...עד שתמצא מישהו אחר ותעבור הלאה... אל תקח את זה קשה מידי. היא כנראה לא בשבילך. קשר זוגי טוב וממצה לא אמור להגיע לבגידה. אם חסרים ריגושים...יש מליון ואחד דברים שאפשר לעשות ביחד, בשיתוף ובהסכמה. אתה נשמע בחור טוב ורגיש...תמצא לך מישהי יותר מתאימה.
 

Naughtius

New member
אולי הייתי צריך להסביר...

אמנם מדובר בקשר של "רק" 10 חודשים אך אלו היו חודשים "עמוסים" משמע, הרבה מאד ביחד, ותחושה של משהו אחר. זה אולי יישמע כאילו היחסים לא היו טובים כשאני כותב את זה כאן, אבל ה10 חודשים האלה היום מקבילים לכמה שנים אצל רוב הזוגות שאני מכיר... בכל מקרה היו דיבורים על לעבור לגור ביחד (משהו שרק היא דחפה אליו ואני רק דחיתי) ואפילו יותר מזה, יש לציין שהם הגיעו יותר מהצד שלה ואילו אני תמיד הרגשתי כאילו אנחנו "רצים מהר מידי" ואילו היא הרגישה ההיפך (לפחות אמרה את ההיפך, לגבי הרגשות שלה אני כבר יודע שלעולם לא באמת אדע שום דבר :)).
 
עמוסים במשכנתא? ילדים? דאגות יומיום?

עמוסים ואינטנסיביים ככל שיהיו (מוזר שכל אחד חושב שהקשר שלו הכי מיוחד ומרגש ועמוס יחסית לשאר) הם עדיין 10 חודשים של חברות. זה הכל, בלי להעליב אתה לא יכול ללמוד מהמקרים פה כי אין שום קשר או דמיון (מעבר למילה בגידה, אבל את זה יש לך במשותף גם עם השיר של ריטה) בין הסיטואציות השונות. כתבה לך פינקי בדיוק את מה שצריך, מן הסתם היא לא אהבה אותך ממש ואתה היית רק על מנת לשמור על הכיסא חם עד שיגיע מישהו שכן יעשה את זה לגמרי. אולי בהתחלה היית ה"אחד" אבל אתה כבר לא אותו אחד ממזמן. תאסוף את השברים, תלקק את הפצעים ותמשיך הלאה, אתה עוד צעיר אל תתחיל לבחוש בזה לא תגיע למסקנות ובטח שלא מכאן.
 

Naughtius

New member
לא התכוונתי להשוות את הקשר לקשרים אחרים

ובטח לא את הבעיות שהיו או לא היו לנו. ברור לי שבסה"כ העניין הזה שלי הוא הרבה פחות דרמטי משל אחרים שראיתי שכתבו פה. לא היינו זוג נשוי, לא היו לנו משכנתא או ילדים. בקשר לתיאורית הכסא החם. ייתכן מאד מאד שזה המצב, אני לא באמת יכול לדעת את זה, אבל כן נמצאת בי התחושה שלא כך היה המצב, לפחות לא 100 אחוז שכך היה המצב... קשה לי להאמין שהיא לא "אהבה אותי ממש" אם כי אני כן מסוגל להבין שהאהבה דעכה אצלה, אפשרות שנראית לי סבירה בהרבה... בעניין הבחישות, easier said than done... הראש (והלב) שלי לא נח כבר שלושה שבועות... הבחישות לא מפסיקות, אבל אני יכול להבטיח שאני מנסה...
 
היא מן הסתם אהבה אותך, אפילו מאד :)

לא ניסיתי לומר לשניה שהיא לא אהבה אותך, אבל זה כן נראה שבאיזשהו שלב היא כבר לא אהבה אותך כמו מקודם ואז מתחילים לחפש את הריגושים והפרפרים שוב. לגבי הבחישות, זאת הייתה פשוט עיצה לטובתך, כמה שיותר מהר תמשיך הלאה יהיה לך יותר טוב ויותר קל בהמשך
 
אוף, תקרא שוב ותבין

בהתחלה בטח שהיא אהבה, אחרי זה היא כבר לא אהבה באמת טרייני, במקום כל העידודים באייקונים שאתה שם, עדיף שתקרא ותבין
 

trainspotter

New member
לפעמים אנו הגברים אשמים

"אנו" דוחפים את הנשים לבגוד.אתה דחית אותה שלא רצית לעבור והיא הרגישה שאין פרטנר לצידה.נשים מחפשות חום .חיזוק והערכה
 
למעלה