שלום, אני מקווה שתוכלו לעזור לי...

fr!$h

New member
שלום, אני מקווה שתוכלו לעזור לי...

שלום חברי הפורום צרכנות, אני לא יודע אם בעייתי מתאימה דוקא לפורום זה, אך חשבתי לנכון לפנות דוקא לאנשי פורום זה. אז ככה, לפני שנה וחצי ביצעתי עסקה עם חברה שקוראים לה "www.domain.co.il" העסקה כללה: דומיין (כתובת אתר אינטרנט) (לשנתיים) + מקום על השרתים שלהם (כל חודשיים אני משלם (50$) ואם אני רוצה אני מבטל) השתמשתי בשירותיהם משך זמן מסויים ולאחריו לא הייתי זקוק עוד לשירותי החברה. כאשר ניסיתי להתקשר אל החברה גיליתי שהם מחקו את מספר הטלפון שלהם מהאתר, והשאירו 3 כתובות אימייל - כמובן שמייד שלחתי הודעה לבטל את העיסקה וכמובן שהחברה לא מגיבה (הרי זה אימייל). כך, אני שילמתי בערך 1000 שח עד היום. ניסיתי לבטל את העיסקה דרך ויזה והם לא הצליחו. החברה כאילו לא קיימת!!!! מה אתם ממליצים לנואש כמוני לעשות?
 

odedg

New member
הסכמים?

שלום וברכה! יש הרבה "חורים" לא ברורים בנתונים שהצגת. האם נערך חוזה ומה פרטיו, התייסותו להפסקת הקשר? כיצד שולם? מה פירוש שויזה לא הצליחה לבטל העסקה? ועוד. אם תשלים, אני מקווה שתקבל פה יעוץ והתייחסויות מחברי הפורום.
 

esti_prikit

New member
יש לך בעיה גם עם ויזה

מה זה ויזה "לא הצליחו"? זו עיסקה במסמך חסר ורמאות לשמה תן להם הוראה בכתב להפסיק התשלומים מיד (אתה צריך להוסיף שני משפטי מפתח, הראשון "אני מסיר מויזה כל אחריות עקב ביצוע הוראתי זאת" והשני "אני שומר לעצמי את הזכות לתבוע את חברת ויזה על כל ההוצאות שנגרמו לי עקב אי ביצוע הוראתי זאת")
 
למעלה