שלום-אני צריכה עזרה מכם
אני תלמידה בבית ספר זיו בירושלים ובמסגרת מגמת תקשורת והשלוכה החינוכית של קול ישראל אנחנו משדרים ברדיו 106 כל יום שישי. אני מכינה בימים אלו את השידור סיום שלי (לבגרות) והנושא שלי הוא הסוף המקורי של ספרי ילדים. למשל כיפה אדומה והמסרים מאחורי הסיפור, והסוף המקורי של שלגיה ,והיפה והחיה. אם תוכלו לעזור לי ברשימת סיפורים או סרטי ילדים שהסוף שלהם שונה למען "מטרות חינוכיות", זה יעזור לי מאוד. כמו כן את דעתכם על הצנזורה שיש בסיפורים למען הילדים. (כלמור האם צריך או לא צריך לחשוף לילדים סיפורים על אונס ואלימות ושלא הכל סוף טוב) בנוסף לכך-סרטי דיסני: הפער בין המוצר המוגמר למקור השפעה של ספרי ילדים על אידיאולוגיה (אפילו פוליטית) והדבר האחרון להתייחסות הוא: שירים וסיפורים שעל פניהם הם חינניים אבל התוכן טעון. ring aring of roses תודה רבה!!!
אני תלמידה בבית ספר זיו בירושלים ובמסגרת מגמת תקשורת והשלוכה החינוכית של קול ישראל אנחנו משדרים ברדיו 106 כל יום שישי. אני מכינה בימים אלו את השידור סיום שלי (לבגרות) והנושא שלי הוא הסוף המקורי של ספרי ילדים. למשל כיפה אדומה והמסרים מאחורי הסיפור, והסוף המקורי של שלגיה ,והיפה והחיה. אם תוכלו לעזור לי ברשימת סיפורים או סרטי ילדים שהסוף שלהם שונה למען "מטרות חינוכיות", זה יעזור לי מאוד. כמו כן את דעתכם על הצנזורה שיש בסיפורים למען הילדים. (כלמור האם צריך או לא צריך לחשוף לילדים סיפורים על אונס ואלימות ושלא הכל סוף טוב) בנוסף לכך-סרטי דיסני: הפער בין המוצר המוגמר למקור השפעה של ספרי ילדים על אידיאולוגיה (אפילו פוליטית) והדבר האחרון להתייחסות הוא: שירים וסיפורים שעל פניהם הם חינניים אבל התוכן טעון. ring aring of roses תודה רבה!!!