שלום, אנשים טובים. הטלוויזיה ממשיכה לרצד אחרי שני תיקונים

Srulikg

Member
שלום, אנשים טובים. הטלוויזיה ממשיכה לרצד אחרי שני תיקונים

בתיקון הראשון מכת ברק גרמה לנזק, לכן החליפו לי כרטיס ראשי.
ב"שירות רטפון". טלוויזיה פיליפס.
כשהחזירו את הטלוויזיה מתיקון התמונה התחילה לרצד. כל כמה דקות יש הבהובים.
לכן שלחתי אותה שוב לתיקון ושוב החליפו כרטיס ראשי
ועדיין יש הבהובים כל כמה דקות, בחיבור מהממיר ובחיבור מהמחשב.
אני פוחד שאם אקנה טלוויזיה חדשה הבעיה תישאר.
 

Srulikg

Member
יש לציין שלפני מכת הברק והתיקון הטלוויזיה לא ריצדה

 
כמה קשה לקחת את ה-TV לשכנים לשעה קלה?

שלום
ומניין לך הביטחון שאכן הוחלף הכרטיס, או שבכלל הכרטיס המוחלף הוא המקור לבעיה ולא הספק או מכלול אחר?
 

Srulikg

Member
אבל איך אתה מסביר את זה שלפני התיקון הראשון לא היו ריצודים?

 
כבר עלה הנושא בעבר

שלום
התיקון ה-1 הגיע בעקבות פגיעת ברק. יתכן ויש עוד ניזוקים ולכן התמונה מרצדת.
להחזירך לשיטת "אריה במדבר" או בידוד התקלה:
1. יש לבודד את ה-TV. לכן הצעתי את עזרת השכן. האם גם אצלו, ה-TV שלך תרצד? אם כן, בקש לראות במעבדה שה-TV תקין.
2. החלפת הכרטיס, היא ההסבר שנתנו במעבדה. ואולי זה לא הכרטיס? אולי לא עשו כלום בסבב התיקון האחרון, והחזירו לך את המכשיר AS IS?
אם באמת החליפו כרטיס וזה לא עוזר, הרי שהבעיה אינה בכרטיס. אולי היא במכלול אחר. אתה (או אני) לא צריכים לפתור למעבדה את התקלה. הם צריכים להחזיר לך מכשיר TV תקין.
 
כטכנאי לשעבר אז כך :

כאשר פוכע ברק במכשיר . הוא שורף דברים שקרובים . לפגיע ושולח "זרועות תמונות לעוד חלקים" שניפגעים חלש מהמכה . ואז הם מתפקדים באיכות גרוע .
לכן יש את הריצודים . במעבדה ראו שהיא פועלת . כיבו אותה . והחזירו לך אותה .
מה שצריך לעשות זה . להחליף את כול "הקופסה " הפנימית שיש בה את הצ'ק . שזה בעצם הTV . וורק להשאיר את את המיסגרת החיצונית שלא ניפגע . או ליזרוק לתח ליקנות חדשה וזהוא . טוב שהברק לא פגע בדברים אחרים .
הTV הזו לעולם לא תחזור להיות מה שהייתה . מהמכה שקיבלה . ברק זה לא תקלה . ברק זה TV גוססת
 

Bגוד1

New member
מסך.

מניסיון שלי עם מסכים מרצדים (מסכי מחשב) , תמיד החליפו ספק שפתר את הבעיה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כמה תובנות פשוטות.
א. קנה את הרעיון של מר לנג. קח לבית השכן ותבדוק איך עובדת שם עם ציוד תקין.
ב. חבר למסך מכשירים אחרים שאולי קיימים בביתך: DVD.. מחשב לפטופ או כל מקור תמונה אחר שיכול לשרת אותך לצורך הבדיקה. אם גם איתו זה יקרה, הרי שהטלוויזיה פגומה.
ג. אמרת רטפון אמרת הכל ולא אפרט... אחרי (ובמידה) שתיווכח שזו באמת הטלוויזיה, דרוש את כספך בחזרה, כי התיקון נכשל פעמיים. וכן. אתה יכול לוותר על המכשיר לצורך העניין. ממילא אין לך כבר מה לעשות בו.
ד. אם תקנה חדש? ממה יש לך לחשוש? גם אם הציוד ההיקפי שלך הלך, קנה כרטיס מסך חדש למחשב ו/או דרוש טיפול בממיר שממילא נמצא באחריות של חברת השירות שאתה מנוי בה. הלוא ממילא תצטרך ציוד תקין. לא?
 

Srulikg

Member
אבל אני לא יודע לדבר

איך אדרוש את הכסף בחזרה?
מה להגיד להם?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
להגיד את האמת. "נתתי לכם טלוויזיה תקולה. החזרתם לי אותה
כשהיא מרצדת. אי אפשר לצפות במכשיר מרצד. אז... או שתתקנו כמו שצריך תמורת הכסף שכבר שילמתי [ובלי תירוצים 'שלכם זה עולה יותר', כי אני מסתובב סביב התקלה הזו כבר X שבועות וגם זה עולה לי בבריאות], או שתקחו את הפגר ומצידי תעשו ממני צ'יפס, אבל תחזירו לי את הכסף, כי גם אם התכוונתם, וגם אם הפסדתם זמן, לא עשיתם את הדרוש והמכשיר נותר מקולקל." מה עוד צריך לומר להם?
 
מה החברה אשמה

שניכנס ברק לTV . הפך אןתה לפגר ?
מוישה הא?
וזה שלא יודע לדבר . יש אחד כזה בהגדה של פסח . אבל הוא לא יודע לישאול
אולי אתם אחים ?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הטכנאי קרמר = "עוג חכמולוג" האיש שחי עפ"י ספרי בריאות
ומת בגלל טעות דפוס.
מה החברה אשמה? היא אשמה, כי לקחה על עצמה לתקן טלויזיה שנפגעה מברק, לא תיקנה כראוי וגבתה כסף מלא תמורת התיקון. אילו היו קובעים, שלא כדאי או לא ניתן לתקן נזק של פגיעת ברק? דיינו. אבל הם תיקנו ובעצם הותירו תקלה. על זה היית מוכן לשלם טכנאיצ'יק?
וכן. אני מרשה לעצמי לסייע למי שלא יודע לטעון. שילמד ויטען (או שלא). זו כבר תהיה ההחלטה שלו בלבד.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני לא יודע איך אתה התייחסת ללקוחות שלך. אבל אני, אם לא הלך
לי בתיקון... הייתי אומר שלא הצלחתי ולא הייתי גובה כסף. נכון. זה לא ממש כלכלי ולפעמים הפסדתי זמן של התעסקות. אבל מה לעשות? כשכן הלך לי (וזה היה כך ברוב המקרים), זה כיסה על פשלות פה ושם. אז נכון. אפשר לומר ללקוח, שהבדיקה תעלה לו X שקלים בכל מקרה, אם כן ואם לא אצליח לתקן. ואחרי זה נחשב את מחיר התיקון. זה גם תקין. אבל לפחות מסכמים מראש ולא משאירים את הלקוח עם טלוויזיה מגמגמת אחרי ששילם מחיר מלא עבור התיקון.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לפי מה שהבנתי, הוא כן שילם. ולהפך. אם זה במסגרת האחריות,
הם בטוח צריכים לדאוג שיהיה לו מכשיר פעיל גם אם יחליפו לו למכשיר שווה ערך. מעבר לכך (ולדעתי, ורק ישראל יוכל לתקן אותי), מכשיר שנפגע מברק, יתוקן אך ורק בתשלום כי הפגיעה היא מכוח עליון. אז... אם הצליחו, הצליחו ואם לא, שלא יגבו כסף.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
לטכנאי יש שרטוטים של המכשיר עם כל הנתונים.

הוא צריך לעבור עם הציוד שלו על כל הכרטיסים במכשיר ולבדוק מתחים והתנגדויות ועוד מה שבודקים. אם יש אפילו פגיעה קלה יראו את זה בנתונים שיקבל.
&nbsp
מלבד זה, הוא צריך לבדוק שבסוף המכשיר לא רק נדלק, אלא גם פועל תקין עם תמונה תקינה ללא שום חריגות.
&nbsp
 
למעלה