שלום אנשים..

J u s t N i r

New member
שלום אנשים.. ../images/Emo13.gif

אני ניר, צופה קבוע של צח"מ במשך 7 שנים, מאז הפרשה הראשונה של ניק-מאט-שרון כשמאט אנס את איימי והאשים את ניק שניסה לרצוח אותו. כמה פרקים לפני פרשה זו התחלתי לראות את הסדרה עד פרקים אלה. אני מקווה להשתלב כאן בחברתכם, להשתתף בדיונים שיש כאן סביב השחקנים של צח"מ, הדמויות, תקצירי הפרקים, ומה לא? מבין הפרקים שמשודרים בימים אלה, הדמויות שאני הכי אוהב הן בילי ומאק בתור זוג, בראד, ניק, מלקולם. הדמויות שאני הכי שונא הן דיאן, ג'יל, איזבלה, מייקל בולדווין (שחקן מצויין אבל הדמות שלו פשוט נחש), בריטני.
 

python 4

New member
ברוך הבא ניר../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

אני מקווה שתהנה פה - למרות שהתחלנו ברגל שמאל: בפורום הזה אין לשנוא את ג'יל, זה חלק מכללי הפורום (לסמן ספויילרים, לשרשר ולאהוב את ג'יל). דיאן היא די גבולית, כולנו שונאים את דיאן 1 אבל נוטים לאהוב לאחרונה את דיאן 2 החדשה. לגבי איזבלה - שנאת חינם בשפע. האמת שאתה רשאי לשנוא את מי שבא לך, אבל אני חייב לדעת - מה יש בג'יל חוץ משלמות נפלאה?
 

עמרי ר

New member
שונא את ג'יל? אוהב את בילי ומאק?

היי :) אין זוג שאני יותר סובל ממנו מאשר בילי ומאק...אולי רק ניק ושרון, אבל התחרות בהחלט צמודה. ג'יל היא מלכה, תמיד היתה ותמיד תהיה :) ומלקולם...כמה שהוא לא מעצבן, יש לו גוף שרק בשבילו שווה להדליק טלוויזיה. אחחחחח :)
 
למעלה