שלום, אפשר להתייעץ איתכם?
מחר אני מתחילה שיעור ראשון עם קבוצה חדשה של ילדים בתיאטרון בובות. יהיו כ-15 ילדים בני 7-8, במסגרת צהרון בבית ספר. מטרת השיעור הזה היא קודם כל לתת להם להכיר את הנושא כדי שיוכלו לבחור אם להמשיך בחוג. מבחינתי המטרות של העבודה הן בדגש חינוכי- רגשי, לצד הדגש האמנותי כלומר שהילדים ילמדו שהבובה היא כלי ביטוי אישי, שכל חפץ ניתן להאנשה והחומר הוא האמצעי המשמש לכך. אני מתלבטת אם להביא לשיעור הראשון בובות מוכנות ולהתרכז בעיקר בהפעלה, הכרות עם הבובה,ה ויצירת סיטואציות דרמטיות בין הבובות שהילדים יבחרו, או ליצור איתם בובה ואז להגיע להפעלה, (יש לי בסך הכל שעה ורבע). במקרה השני הם יוצאים עם משהו שהם יצרו מהשיעור ושייוכלו לשחק איתו גם במשך השבוע, וזה יתרון. מה דעתכם? עם איזה סוג בובה היתם בוחרים לפתוח? הרבה תודה ולילה טוב שיר
מחר אני מתחילה שיעור ראשון עם קבוצה חדשה של ילדים בתיאטרון בובות. יהיו כ-15 ילדים בני 7-8, במסגרת צהרון בבית ספר. מטרת השיעור הזה היא קודם כל לתת להם להכיר את הנושא כדי שיוכלו לבחור אם להמשיך בחוג. מבחינתי המטרות של העבודה הן בדגש חינוכי- רגשי, לצד הדגש האמנותי כלומר שהילדים ילמדו שהבובה היא כלי ביטוי אישי, שכל חפץ ניתן להאנשה והחומר הוא האמצעי המשמש לכך. אני מתלבטת אם להביא לשיעור הראשון בובות מוכנות ולהתרכז בעיקר בהפעלה, הכרות עם הבובה,ה ויצירת סיטואציות דרמטיות בין הבובות שהילדים יבחרו, או ליצור איתם בובה ואז להגיע להפעלה, (יש לי בסך הכל שעה ורבע). במקרה השני הם יוצאים עם משהו שהם יצרו מהשיעור ושייוכלו לשחק איתו גם במשך השבוע, וזה יתרון. מה דעתכם? עם איזה סוג בובה היתם בוחרים לפתוח? הרבה תודה ולילה טוב שיר