שלום, אשמח לחוות דעת על סט נעלים וקליטים שאני מתכנן לרכוש.

The Pinky P

New member
שלום, אשמח לחוות דעת על סט נעלים וקליטים שאני מתכנן לרכוש.

שלום חברים,
אני מתכנן לעבור לקליטים על האופני כביש שלי (אלז) ואני מחפש סט פשוט ללא התחשבות
במשקל או ביצרן.
הדרישה היא - שתהיה התאמה בין הנעל לפדל ושהתפעול יהיה אנושי ולא בלתי נסבל.

אז בהרים ראיתי את הנעל הזו -
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_244&products_id=6092

ואז הפדל הזה -
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_132&products_id=2682

אשמח לחוות דעת עליהם ואם ישנן המלצות למוצרים אחרים בטווח מחיר של כ - 300 ש''ח לנעל וכ - 250 ש''ח לפדל, אשמח לשמוע.
כמו כן - בדקתי גם את הנעל של specialized בדגם הבסיסי road comp והיא הייתה נוחה מבחינת מדידה, האם יש הבדל משמעותי בינה
לבין הנעל שבקישור?

רוב תודות לעוזרים!
 

NBenam

New member
לא מכיר באופן אישי את הפדל שפירסמת

אבל נראה שמדובר בפדאל Touring, שמשתמש בקליט שטח של שימנו (הקטנים ממתכת - SPD).

אני משתמש בפדל הכי פשוט של שימנו לכביש (קליט גדול מפלסטיק, SPD-SL). בינתיים מחזיק טוב גם אחרי 8,000 ק"מ.

http://www.probikekit.co.uk/bicycle-pedals-cleats/shimano-r540-spd-sl-pedals-black/10781186.html

לפחות את הפדאל הייתי קונה מחו"ל - אין מה למדוד והפער במחירים משמעותי.
 

rubber duck

New member
השנקל שלי

לגבי הנעל עצמה , אין לי דעה
לא מכיר אותה
יש לי חבר אחד שרוכב עם נעליים כאלו
אחרי שנתיים הוא דיי מיצה אותן , אבל בסה"כ שנתיים לנעל זה נשמע בסדר גמור

מה שכן , וזו אולי הנקודה הכי חשובה
נעל זה דבר אישי
רכבתי עד היום עם כמה סוגי נעליים
ולא כל נעל התחברה אלי
כלומר זה דבר אישי לגמרי

לגבי הפדל , מדובר בפדל לרכיבת עיר
לא ממש פדל כביש

אם אתה רוכב רכיבה עירונית בלבד , הוא יתאים ( רק לוודא שהנעל תקבל קליטים של שטח )
לרכיבת כביש של ממש , הוא לא ממש יתאים

בהצלחה

שרון
 

אילון22

New member
המחיר לנעל נמוך משמעותית ממחיר של נעל עם סוליית קרבון

וזה מה שעושה את ההבדל... אם אתה רוצה רכיבה יעילה ןפחות עומס על כף הרגל חפש סוליית קרבון.
אני קונה אצל סער ויש להם סיילים מצויינים (Mavic, Shimano) ... אבל ב- 300 ש"ח לא תמצא נעל איכותית
What you pay is what you get
 

יעקב 471

New member
לגבי הפדל , לא מכיר

לגבי הנעליים , המותג הזה שייך ל-funkier חברה ישראלית שמשווקת גם בגדי רכיבה.
סביר שהנעליים מיוצרים במזרח (שלכשעצמו אין בכך בעיה ) ,סין או טאיוון . יכול להיות שהנעליים מצויינות ואתה תהנה מהן , זה עניין אישי וצריך לנסות .
 

ItsikH

Member
דעתי
לגבי הנעלים - 300 לנעל כביש זה מחיר מינימלי מאוד, סוליית קרבון ודאי שלא תמצא במחיר כזה, אבל מה שלא פחות חשוב לשים לב - שהסגירה היא לא רק רצועות וולקרו. לא שזה נורא כל כך , אבל וולקרו בלבד לא מספק אחיזה מספיק יציבה לדעתי.
לגבי הפדלים - איני מכיר את הדגם המסוים הזה, ועל פניו מוזר שיש בו תפס לקליט שטח דווקא - איני יודע, אולי תואם גם קליט כביש, מוזר אם כן. בכ"א קליט שטח פחות מתאים לרכיבת כביש - בתלות במטרות הספציפיות שלך כמובן [למשל - לרכיבת טורינג זה דווקא יכול מאוד להתאים מנסיון].
 

The Pinky P

New member
רכשתי לבסוף פדל של שימאנו ונעלי ספישלייזד, כמה שאלות -

הרכבתי את התפס על הנעל כאשר בתור התחלה מיקמתי אותו קרוב ככל האפשר לעקב, עד שאעשה רכיבה ראשונית ואתקן בהתאם.
כמה חזק צריך לחזק את הברגים שמחברים את התפס לנעל?
 

ItsikH

Member
מיקום הקליט - מומלץ בחום רב לכיוון מקצועי. לגבי החיזוק
כמהשיותר חזק - יותר טוב
 

יעקב 471

New member
לגבי חיזוק הברגים , הכי חזק שאפשר בהתאם לקוטר הברגים כמובן

אני מתכוון שראיתי כבר חבר'ה שמחזקים ברגים פשוטים 5 ממ' נניח , עם מפתח שבדי ענק , אז בהגיון .
אגב, לא מצאתי אתר שנותן מידע לגבי כמה לחזק את הברגים .
ועוד משהו . באחת הפעמים שרכבתי התברר לי להפתעתי שקליט אחד נשאר רק עם 2 ברגים מה שגרם לי כמעט ליפול מכיון שלא יכולתי להשתחרר.
ואולי המסקנה ששווה לעבור פעם ב על הברגים , ליתר בטחון.
 
למעלה