איבחון דידקטי
איבחון דידקטי נועד לאתר את הסיבות לקשיי למידה אצל תלמידים/בוגרים בעלי יכולת שכלית תקינה , ללא פגיעות מוכרות , או הפרעות נפשיות, אשר בכל זאת אינם מצליחים להגיע להישגים הנדרשים בתחום האקדמי. האיבחון בודק תפיסות קוגנטיביות האחריות על למידה כגון : תהליכי זכרון, תפיסות בתחום החזותי והשמיעתי, תהלכי חשיבה ועוד.. כמו כן נבדקות המיומניות האקדמיות בקריאה, חשבון, אנגלית ומתבצעת אינטגרציה של הבנת הליקויים בתחומי התפיסה ואופן השפעתם על התיפקוד האקדמי. מרבית האיבחונים מצויינים בלומר מה לא בסדר. מיעוטם גם מצליח לצאת בהמלצות קונקרטיות לגבי מה צריך לעשות בדיוק על מנת שיתרחש שינוי. דיאנה