שלום, בוקר טוב

bduya

New member
שלום, בוקר טוב

אקס תודה רבה על התגובה שלך, ולמען האמת אני כרגע מטפלת בנושא כאבי הראש הכרוניים שלי=מיגרנות... מבחינה רפואית ככה שאני לא חושבת שאגלה שזה קשור לחוסר ריכוז... אבל אולי אתה צודק אז כשאני אדע בדיוק מה גודל לי שם בתוך הראש אני אתחיל לחקור על מה הוא משפיע. תודה למנהל פורום מס` 1 בארץ... ויום נהדר שיהיה לך בדוייה.
 

bduya

New member
אהההה ועוד כמה דברים...

שכחתי כמה נקודות חשובות לא. לא עברתי איבחון.. אבל אני רשומה כאחת שאמורה לעבור בקרוב... א. אני חושבת שיותר קל לי להתרכז בשיעורים שמעניינים אותי או שאני מבינה את מה שמלמדים בהם כמו למשל מתמטיקה... כשאני מבינה את החומר יותר קל לי לרצות ללמוד אותו, בשיעורים אחרים מתוך יאוש אני פשוט לא רוצה לנסות להתרכז אפילו... ב. לגבי ההצעה שלך שאני אעבור לאמצע הכיתה... אני לא אעשה את זה מאותה סיבה שגם סירבתי להצעה של המורה. כל החננות יושבים במרכז הכיתה וכל אלה שצריכים להביא מטריות בגלל היריקות של המורים (סתם סתם סתם סתם סתם סתם ועוד סתם) אבל כן אתה צודק בהחלט שזו זירת הפשע לחוסר הריכוז שלי... שכני לשולחנות הם מן הסתם כמוני (מבחינת ריכוז) ובגלל שאנו יושבים כולם ביחד שם אנו מוצאים שפה משותפת וככה מעבירים את השיעור... עושים הכל חוץ מללמוד. ג. עיסוק עם הידיים... המממממ, תראה- אני לא אגיד לך שאני מציירת כי אני לא רוצה שתחשבו שיש לי כשרון או משהו כזה כי ממש אין לי! אבל אני כן נוטה להעסיק את הידיים שלי בכל מני מרשמים למיניהם... למשל בזמן האחרון אני מציירת מוחות (אפשר לחשוב כאילו אני מוטרדת מהעובדה שאני עורכת המון בדיקות לאחרונה במוח שלי) אז ככה זה בכל מחברת, בכל מקצוע, בכל שולחן שאני יושבת עליו... מצויר מוח. זה מן סימן ש``בדויה ישבה פה`` אני מציירת מוחות! ככה זה... וזה מעסיק אותי. בזמן האחרון... לא שזה עוזר אבל זה בהחלט מעביר את הזמן. ד. אני חושבת שאני הבנאדם האחרון שמישהו היה רוצה שאני אעביר לו את החומר הנלמד בשיעור... אני לא כזו שיודעת ללמד. ככה שאני לא יכולה לאמץ את העצה שלך וללמוד מתוך מחשבה שאני אלמד מישהו את זה... כי אני יודעת מהתחלה שאני לא יודעת ללמד. ה. אני שואלת שאלות בשיעורים שמעניינים אותי ואני מקשיבה בהם... אבל רוב הזמן אני בכלל לא יודעת על מה מדובר בשיעור ואני מעדיפה לבלום את השאלות כדי לא להשמע יותר אהבלא ממה שאני ולתת למורים שלי להנות מטיפת הספק ש.. אולי ``סייג לחוכמה שתיקה`` או אפילו (``יפה השתיקה לחכמים קל וחומר לטיפשים``= חחח זה יותר מתאים לי) אז בשיעורי תנ``ך אני אפילו לא טורחת לשאול ``באיזה פרק אנחנו?`` ואז אני לא פותחת ת`ספר... זהו נראה לי, שוב אני אדגיש את העובדה שאני מודה מקרב לב לאקס... הממממממ, עכשיו שאני חושבת על זה אתה גרמת לי לכתוב את ההודעה הזו ועכשיו אחרי שכתבתי אותה אני מרגישה שאני מכירה אותי יותר או אפילו קוראת את ההודעה הזו ולא חושבת שזו אני בכלל וככה מנסה לחשוב מה לעזור לאותה בחורה... תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה!
 
למעלה