שלום ! הכל טוב ויפה אבל מדוע הוא

שלום ! הכל טוב ויפה אבל מדוע הוא

היה צריך להעתיק את הכינוי מהלהקה הנהדרת THE ALAN PARSONS PROJECT ? ברור שגם כאן יש מתחלפים אבל יחי ההבדל הענק בין שתי הלהקות ! ברכות על פתיחת הפורום !!! בברכה, ד"ר אביתר רייטר, המעריץ הרציני היחיד של פארסונס בישראל...
 
???

הפרוייקט של עידן רייכל- מה לא בסדר בזה? זה הפרוייקט שלו. עובדות. זה התיאור של הלהקה. לא גנב שום דבר.
 

uriya1

New member
בכלל, סתם תהיתי,

בהופעות בארה"ב הוא שר באנגלית? כי אמרו שהוא הצליח מאוד בחו"ל וקשה לי להאמין שכל כך אהבו אותו אם לא הבינו את המילים. או שהוא שר שם רק לישראלים?
 

JennyKalender

New member
אני לא יודעת באיזו שפה הוא שר,

אבל אני מניחה שבעברית. התייחסו לזה שם כ'מוזיקת עולם', ואין שום סיבה שהוא ישיר באנגלית. וחוץ מזה, הרי גם רוב הישראלים לא מבינים אמהרית, ושירים כגון "בואי", שרק חלק קטן ממנו בעברית, הצליחו מאוד. אני גם חושבת שהוא שר בעיקר ליהודים, אבל בזה אני לגמרי לא בטוחה.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifאביתר היקר

תראה, להגיד שהם גנבו את השם מלהקה אחרת זאת קצת בעיה. אני משערת שבגלל שאתה מריץ רציני של הלהקה הנ"ל, כששמעת את השם של הפרוייקט של רייכל ישר קפצה לך האסוציאציה הזאת לראש. אבל עצם העובדה שהרעיון שלך אכן נכון לא בהכרח נכון. אני אסביר - אם תעבור להקה להקה, שיר שיר, תראה שיש כל-כך הרבה שמות של להקות וכלכך הרבה סגנונות של שירים, שכמעט לכל שיר שיוצא היום אפשר לתת את אותה האשמה של גניבה וכדומה. ובכלל למה קשה להבין שאולי באמת ובתמים הוא חשב על השם לבד, בלי להכיר את הלקה הנ"ל. אני לא אומרת שאת לא צודק ולא שוללת את הרעיון שלך, פשוט מנסה להראות לך נקודת ראיה אחרת ממעריץ להקה הנקראת פרוייקט הנזירים של אלן (ואני בטוחה שתתקן אותי אם אני טועה בתירגום). יש ויהיו עוד המון להקות שיהיה בהם את המילה או הביטוי "פרוייקט של..". מקווה שהבנת את הפואנטה שלי בכל הסיפור, יום טוב.
 
הבנתי. את חמודה. שבת-שלום ותהני

מהמוסיקה.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifשמחה שאנחנו מבינים ../images/Emo13.gif

ותודה. שבבוע טוב לך.
 
למעלה