שלום חבר'ה ושבת שלום, אני צריך עזרה

שישו2

New member
שלום חבר'ה ושבת שלום, אני צריך עזרה

אני מחפש המלצות של שירים בסגנון Elephant Man - Agony זה סגנון שאני אוהב לשמוע באוטו.. ראגי אבל קצת קיצבי כזה תודהב רבה לכל המשיבים
 

reality i

New member
תשובה :

רגאיי קיצבי = דאנסהול.....זהו הסגנון שמכתיב את סצינת המוזיקה בג'מייקה בשני עשורים האחרונים.....מיקצבים דיגיטלים עצבנים עם ליריקה מהירה וחדה של אמנים כמו : bounty killer , vybez kartel , cobra , bennie man , generak dgree. חפש מיקצבים (רידמים) בתוכנות להורדה מוזיקה או שתפנה לחנויות כמו קרמבו (שינקין ת"א) או חוד המחט (כיכר מסריק ת"א) כמו : millitery riddim showtime riddim chrome riddim senyorita riddim klaimax riddim i pod riddim badda badda riddim יש עשרת של מיקצבים קיצבים ושלל אמנים....מה שבטוח ברגאיי שמוזיקה לא חסר....כל יום יוצאת מוזיקה חדשה מקינגסטון בירת הדאנסהול העולמית !
 

yaarasta

New member
דיסקים מומלצים:

דיסקים מומלצים של דאנסהול שנצפו לאחרונה בקרמבו רקורדס: Capelton - Reign of Fire Sizzla - Life Beenie Man - Kings of Dancehall T.O.K. (לא זוכר את שם הדיסק האחרון) Buju Banton (יש מספיק) יש גם כמה אוספי DANCEHALL מומלצים, כל מה שצריך זה לשאול את המוכר עם הכובע העונה לשם "אפיקומן" והוא יתאים לך את הדיסק המתאים!! מומלץ גם לקפוץ לקומה השניה של החנות, שם מגוון הרגאיי הוא שליט העניינים! מ ROOTS & CULTURE דרך EARLY-DANCEHALL ועד לראגאמאפין ודאנסהול של שלשום!!! דרך צלחה!!
 
למעלה