שלום חברות, אני מעוניינת להתחיל ללמוד תפירה

haloofmoon

New member
שלום חברות, אני מעוניינת להתחיל ללמוד תפירה

כדי לתפור לעצמי וליקיריי בגדים (בעיקר חולצות, מכנסיים והכי חשוב: שמלות). אני ממש טירונית בתחום וכל מה שאני יודעת זה להשחיל חוט במחט (היי, יש אנשים שגם את זה לא מצליחים!). אי לכך אני מבקשת את המלצתכן למורה טובה ונחמדה בירושלים (רצוי מאוד באזור מרכז העיר - רחביה), או לקורס מומלץ באותו אזור. כמו כן, מבקשת את המלצתכן למכונת תפירה איכותית.המכונה הנחוצה לי תכלול את התכונות הבאות: תופרת בקלות ובצורה חלקה את כל סוגי הבדים (סאטן, ג'ינס, משי, ג'רסי, בדים אלסטיים וכו'); בעלת מנוע חזק וכזאת שלא נוטה להתקלקל (בשימוש זהיר ועדין מצדי, כמובן) בקלות; מכונה שהתפרים והגימור שהיא מאפשרת הם יפים ולא צועקים למרחוק: "זהו בגד שנתפר בבית ע"י טירונית גמורה בעלת מכונת תפירה דפקטית"; מכונה שמאפשרת יצירת לולאות חזקות ויפות לכפתורים (כלומר, כמו הלולאות התפורות בצורה חזקה וצפופה שיש בחולצות מכופתרות אלגנטיות קנויות); מכונה שמחירה לא יעלה על 7000 ש"ח; מכונה שתאפשר כל מיני קישוטים ואפליקציות. האם יש חיה כזאת? ומה עדיף לקנות, מכונה מכאנית חזקה הדורשת שימון או מכונה ממוחשבת (מחשבים הם תמיד סוג של גולם שנוטה להתקלקל, לא?). זינגר, ברנינה או שמא ינומה? אני מאוד אודה לכן על עזרתכן, שכן קצה נפשי בבגדים המסמורטטים/יקרים מדי/בעלי הגימור הגרוע/הפרחיים להחריד/הדוסיים מדי/בעלי הגזרות המזעזעות/היקרים מדי ומשאר הזוועות שאני נאלצת לחוות כשאני הולכת לקנות בגדים. רוצה לתפור לי ולמשפחתי בגדים יפים ולא יקרים מדי, לא חשופים מדי ולא דוסיים מדי, בדיוק לפי מידת גופי, וכן לתת דרור לנטיות היצירתיות שלי שהדחקתי עד כה. ואני מתכוונת להיכנס לתחביב הזה במלוא הרצינות. אנא עיזרו לי!
 
שלום לך../images/Emo24.gif

ברכות על ההחלטה
בקשר למורה יש את עדי-מנהלת הפורום הזה, שלחי לה מסר. שנית, בקשר למכונה, ממליץ לך קודם לקרוא במאמרים ולחזור עם שאלות ממוקדות יותר, יש לך תקציב די גבוה, וזה טוב. המכונות הממוחשבות אכן נוטות יותר להתקלקל, כמובן שתלוי איזה, אבל יש כמה נקודות חשובות כשאת קונה מכונה (גם מידע על איך לרכוש מכונה יש לנו במאמרים). על דגמים ספציפיים אני לא יכול כ"כ להמליץ לך, תיכף תבואנה חכמות ממני ואולי להן תהיה תשובה לגבי חברה. דבר נוסף הוא שבשביל לתפור צריך גזרה-להכין לבד (דורש לימודים מקצועיים), או בורדה או כל חוברת גזרות אחרת. באיזה מן השתיים את מעוניינת???
לך
 

haloofmoon

New member
תודה רבה על תשובתך המהירה, תומריקוש. ניסיתי

להיכנס למאמרים שלכם עוד לפני שכתבתי את הודעתי, אבל לשווא. כל מאמר שאני מקליקה עליו גורר הודעת שגיאה של המחשב בנוסח: "לא ניתן להציג דף זה". זאת אני שלא בסדר או ששוב המחשב הגולם עושה לי בעיות (כבר ציינתי שאני מתעבת מחשבים)? כמו כן, קצת הלחצת אותי לגבי עניין הגזרות. אמא שלי, שלמדה לתפור לבד, תמיד השתמשה בגזרות של בורדה אז אני מניחה שזה פתרון טוב. אני חשבתי לתומי שאם אני מדפיסה תמונה של שמלה לטעמי שמצאתי באחד האתרים באינטרנט ומראה אותה למורה העתידית שלי, היא תוכל לסייע לי בעניין.. הבגדים שאני אוהבת הם בד"כ בעלי גזרה פשוטה ולא מסובכת מדי, ואני מקווה שיהיה בסדר בעניין הזה. כמו כן, תודה על המלצתך בעניין עדי. "גיגלתי" את השם שלה וראיתי שלא זו בלבד שהיא ירושלמית, אלא גם מתגוררת ברחביה, אז נראה לי שמצאתי את המורה שלי. איזה כיף לי!
 
../images/Emo13.gif

אין בעד מה אצלי המאמרים עובדים, אז כנראה שהבעיה אצלך
המורה יכולה לסייע לך בשינוי של גזרה קיימת לקבלת השמלה שאת רוצה-זה נקרא פיתוח, אך עדיין צריך בסיס-הבורדה היא בסיס לא רע בכלל, אני משתמש בה, ועד כה בהצלחה מרובה. בהצלחה
 

רות מלר

New member
מערכת המאמרים תקינה

הקליקי מאמרים הקליקי מכונות תפירה הקליקי על המאמר הראשון המכונות תפירה במרכז המסך יופיע שמו ושתי שורות תקציר הקליקי על שם המאמר שמופיע במרכז העצוד והרי לך מאמר חיזרי על הפעולה לגבי כל המאמרים
 

haloofmoon

New member
תודה רבה, רות. הפעם הצלחתי להיכנס למאמרים

ואף לקרוא כמה מהם. מאלפים ביותר.
 
למעלה