שלום חברים. להלן תמונות...

שלום חברים. להלן תמונות...

התמונה היא של טיסן Starlet שנבנה מקיט. בתקווה להבא להתקדם לדברים גדולים יותר (אולי קנ"מ 1:1
(אגב, בענף הטיסנאות טוענים שלצלם טיסנים מביא מזל רע.. מקווה שהם טועים) להנאתכם...
 
טיסנים

מה קנה המידה של הטיסן בתמונה? הטיסנים הגדולים ביותר שראיתי הם טיסנים שנבנו ברחובות בקנה מידה 1:2 , יש שם פיטס, ססנה 152, פיפר קאב, סטירמן ןעוד מעט יצטרף גם פיפר פוני, כולם 50% מהמטוס האמיתי
 
לא יודע במדויק, אבל...

הטיסן לא גדול במיוחד. מוטת הכנף שלו היא מטר וחצי, והוא מונע במנוע 40. אגב, איפה אתה מטיס? (טיסנים, לא מטוסים...) אשמח לקבל המלצות על מקומות בהן ניתן לבצע "טיסת ניסוי"...
 
צילום טיסנים

זה מביא מזל רע מאוד אבל רק אם מצלמים אותו לפני הטיסה הראשונה. מותר, ד"א, לצלם אותו לפני שמסיימים. כך אתה יכול לצלם אותו בלי בורג אחד על האוזן של סרבו וללהימנע ממזל רע. יש גירסה אחרת הטוענת שמכיוון שאתה לא מסיים לבנות טיסן אף פעם (להוסיף אורות, ציורים וכמובן, תיקונים) אז אין מגבלה לצלם אותו. אישית, כל טיסן שצילמתי עד היום נמצא אצלי עכשיו בחתיכות קטנות מאוד. :)
 
נ.ב. לגבי מקומות הטסה

לך לעין שמר לטיסת המבחן. יש לך אינסוף מסלול (שימושי כאשר המנוע הלא מכוון מחליט להפסיק לעבוד) וגם יש שם הרבה אנשים שיעזרו לך בהכל בכיף. תבוא ביום שישי, אני אשמח לעזור. (לא יום שישי הקרוב כיוון שחה"א לא יתן לנו לטוס - חד פעמי)
 
מסלולים נוספים

במרכז הארץ יש גם מסלולים בנען ובטל שחר, הם לא מאספלט כמו עין שמר אלא מכורכר אבל אורכם מספיק לבעיות מנוע כמו עין שמר וגם שם יש טיסנאים שיוכלו לעזור לך
 
כנ"ל לגבי נווה-נאמן, ויש שם מסלול א

כנ"ל לגבי נוה נאמן ויש שם גם מסלול אספלט ארוך וטיסנאים ומדריכים רבים שישמחו לעזור. החסרון היחידי - יש שם המון מטיסים בבוקר, אבל לקראת הצהרים הם "נעלמים".
 
למעלה