Somnambulist
New member
שלום חברים. עזרה!
אין לי שמץ של מושג בהלחנה, אבל המורה נתן תרגיל בואריאציות. כנראה שלרוב הכיתה יש איזשהו ניסיון בעניין, אבל אני אף פעם לא עשיתי את זה. אז אשמח אם מישהו יכול לעזור לי במשהו: התרגיל הוא בשני קולות. אני אמורה לכתוב לו ואריאציות (ולא קיבלתי כלום חוץ מזה, שום הנחייה, באמת!). אני לא יודעת מאיזו נקודת מוצא להתחיל... האם רק הוספת קישוטים לקול העליון זה מספיק בשביל לקרוא לזה ואריאציה? מה כדאי לעשות בואריאציה שהכי פשוט ולא מזיק? שוב, מאיזה נקודת מוצא לצאת... זה בטח יותר מידי באוויר, אבל אני מנסה את מזלי... אם לא לא נורא...
אין לי שמץ של מושג בהלחנה, אבל המורה נתן תרגיל בואריאציות. כנראה שלרוב הכיתה יש איזשהו ניסיון בעניין, אבל אני אף פעם לא עשיתי את זה. אז אשמח אם מישהו יכול לעזור לי במשהו: התרגיל הוא בשני קולות. אני אמורה לכתוב לו ואריאציות (ולא קיבלתי כלום חוץ מזה, שום הנחייה, באמת!). אני לא יודעת מאיזו נקודת מוצא להתחיל... האם רק הוספת קישוטים לקול העליון זה מספיק בשביל לקרוא לזה ואריאציה? מה כדאי לעשות בואריאציה שהכי פשוט ולא מזיק? שוב, מאיזה נקודת מוצא לצאת... זה בטח יותר מידי באוויר, אבל אני מנסה את מזלי... אם לא לא נורא...