שלום, חדשה כאן איך מביאים אנשים לחנות האינטרנ

Danka Baby

New member
שלום, חדשה כאן איך מביאים אנשים לחנות האינטרנ

שלום, פתחתי לאחרונה עסק חדש. אני מעצבת ויוצרת מוצרי טקסטיל קסומים לתינוקות בעבודת יד. אני כרגע מוכרת באטסי ובמרמלדה מרקט ומחפשת כיצד להביא אנשים לחנות... אני כרגע לא כל כך מבינה איך זה עובד..
בנוסף, ניסיתי למכור בכמה ירידים אך הירידית התבררו כחסרי אנשים.. מישהו מכיר/ שמע על ירידים שאני אוכל למכור שם את מוצרי?
המוצרים שלי לא זולים, הם ייחודיים ונעשים בעבודת יד.
אשמח אם תכנסו לקישורי שבחתימה שלי ותתנו את חוות דעתכם... וכמובן שגם לייק בפייסבוק לא יזיק:)

תודה רבה וסופ"ש מעולה!! דנה.
 

טיקולור

New member
המלצה ליריד באזור המרכז

דנה שלום,
הסתכלתי במוצרים שלך, מאד אהבתי, הם מיוחדים ונראים עשויים בעבודת יד. האם זה נכון?
אני לא יודעת מהיכן את בארץ, אני ממליצה לך לבדוק אפשרות להציג את המוצרים שלך ביריד של נחלת בנימין בתל-אביב. לקוחה שלי שגם היא בתחילת דרכה פנתה אליהם, והיום יש לה שם דוכן שבו היא מציגה את המוצרים שלה וגם יש לה מכירות. היתרון של היריד של נחלת בנימין, שהוא מאד ידוע וותיק, וגם הרבה מאד אנשים מגיעים לשם, במיוחד בימי שישי. לדעתי שווה לנסות.
ערדית
 

yael hochberg

New member
אולי יעזור

היי דנה, מצרפת לך סרטון עם כמה הצעות על איך לשווק עסק חדש - אולי הוא יעזור לך להתכוונן. ושיהיה בהצלחה!!
 

Danka Baby

New member
תודה

לגבי נחלת בנימין.. יש להם דרישות מוגזמות.. ואני לא יכולה לסגור פעמים בשבוע להיות רק שם בעיקר כשהם כבר לא מכניסים לרחוב הראשי אלא רחובות צדדיים
 
היי דנקה בייבי,

כמה המלצות בסיסיות: הירשמי בכל מיני אינדקסים באינטרנט - יש לא מעט אינדקסים שמאפשרים להירשם בחינם.
בין השאר, את יכולה לפרסם גם כאן בתפוז עסקים (בתשלום).
לא פחות חשוב, קדמי את העסק שלך בגוגל ותפתחי דף עסקי בפייסבוק.
בהצלחה רבה!
 

AlexCoaching

New member
כמה רעיונות

1. כמו שכבר אמרו לך לפייסבוק יש כוח עצום.
- אפשר להגדיל את הדף על ידי פרסום, השתתפות בכל מיני קבוצות ועוד.
- במבט חטוף שמתי לב שאין עדויות בדף. הייתי מוסיף עדויות של אנשים שקנו ומרוצים.
זה נותן הוכחה חברתית עצומה.
- פייסבוק זאת לא זירת מסחר. פייסבוק זה מתחם חברתי קודם כל.
הייתי מציע להוסיף לדף תכנים שקהל פוטנציאלי יתחבר עליו. כל מיני דברים שמלמדים על המוצר וכד.
זה מייצר אמון והיכרות לפני שאת נותנת הצעה לרכישה.

2. אפשר להביא תנועה גם מיוטיוב.
לצלם סרטונים שיווקיים בעלי ערך שיכולים לעניין את הקהל הפוטנציאלי.

3. דבר נוסף שאפשר לעשות זה ליצור דף נחיתה או בלוג.
זה מאפשר לך להתחיל לבנות ולעבוד עם רשימות תפוצה.
 

Danka Baby

New member
תודה! אבל הסתבכתי...

1. מה זאת אומרת? איך אני יכולה להגיע לאנשים שקנו אם הם לא נכנסו לדף שלי? ואם יש כאלו שאני מכירה מה לבקש מהם? לרשום פוסט על זה?
יש לך דוגמאות לתכנים-- אני כל הזמן חושבת מה להוסיף ובזה אין לי רעיונות...
2. אני קצת לא מבינה מה לצלם.. ואיך לצלם? להביא צלם מקצועי ולצלם תהליך?
3. האתר שלי בבניה ברגע שהוא יעלה אני אעשה פרסום גם בפייסבוק וגם בתפוז וכל מה שצריך...
 

AlexCoaching

New member
על קצה המזלג

1. האם מישהו כבר קנה ממך בעבר ? אונליין או מחוץ לאינטרנט.
במידה ויש ואת בקשר איתם. אפשר ליצור איתם קשר ובאמת להתעניין אם הם מרוצים מהמוצר.
זה גם טוב לך בשביל שימור הקשר עם הלקוחות. וגם אפשר לקבל מזה הפניות על הדרך אם מבקשים נכון.
אם הם מרוצים פשוט אפשר להגיד משהו כמו.
" אני שמחה שאתה מרוצה , אני מעריכה לקוחות כמוך. והייתי שמחה אם תוכל לתת את הפידבק שלך למוצר/חווית הקנייה וכד"
אפשר להזמין ולתת להם קישור להשאיר ישירות בפייס.
עוד יותר טוב זה להכין איזשהו טופס מובנה שלך.
שלקוחות יוכלו להחזיר לך במייל ולכתוב את העדות שלהם(צריך לדבר איתם לפני וגם לבקש את הרשות שלהם להשתמש בזה).
והנה יש לך עדויות להשתמש בהם בעמוד הפייסבוק.
באותה ההזדמנות אפשר לשאול אותם האם יש עוד מוצרים דומים שהם היו רוצים לראות אצלך.
ככה תדעי מה עוד קהל היעד שלך מחפש.

אני לא מכיר את העסק שלך לעומק אז קצת קשה לתת משהו ספציפי.
אבל תכנים חינמים זה בד"כ ידע ו/או טיפיים יישומיים.
יכולים להיות כל מיני טיפים שקשורים לתחום, בעיות שיש ללקוחות פוטנציאליים ואת יכולה לתת להם טיפ שיעזור.
הבנתי שאת יוצרת אז יכול להיות גם משהו על תהליך היצירה.
משהו שכבר על הדרך מתחיל ללמד בעקיפין על המוצרים שלך.

2. שיווק בוידאו זה נושא שיש הרבה מה ללמוד עליו.
כעקרון לא צריך צלם מקצועי, אפשר פשוט עם מצלמה פשוטה.
להפוך את התכנים שרשמתי למעלה לסרטוני וידאו קצרים.
אם את מסתבכת יש כל מיני אנשים שמלמדים איך לעשות את זה.
וגם נותנים חומרים חינמיים שיכולים לתת לך נקודת פתיחה.

בגדול הרעיון הוא קודם כל לעשות תהליך שיווקי של איתור ובניית קהל שמכיר אותך.
ומקבל ממך איזשהו ערך לפני שאתה מוכרת לו.
ככה המכירה היא פחות קשה כי את מייצרת קשר ואמון עם הקהל שלך.
ואת הופכת מסתם עוד עסק שמוכר בגדי תינוקות.
למישהי שהיא מעין "מומחית" בנישה.
ובכלל שיווק של עסק חדש זאת תורה שלמה יש אנשים שמלמדים את זה.
 

zoharavid

New member
הדרך הכי מהירה היא פרסום בגוגל

מכיוון שאפשר להעלות מודעות תוך כמה דקות, שיובילו ישר לדפי נחיתה של מוצרים. מצד שני - צריך לדעת איך לנהל את זה בתבונה, בלי לשלם הרבה כסף על כל קליק.

צורה נוספת היא קידום אורגני במנועי חיפוש, אבל זה עניין שלוקח קצת יותר זמן (שבועות עד חודשים).

כמובן שלא לוותר על האפשרויות הרגילות - כרטיסי ביקור, פליירים וכו'. גם למוצרי פרסום אופליין יש חשיבות לא פחותה.
 
למעלה