שלום חדשה כאן סליחה מראש על החפירה בפוסט

YARDEN155

New member
שלום חדשה כאן סליחה מראש על החפירה בפוסט

אני בת 32 ובתולה, סיפור חיים ארוך טיפלתי באמא חולה 5 שנים עד שנפטרה מסרטן, וחוץ מזה עברתי הרבה דברים בריאותיים. למדתי במסגרת דתית עד כיתה ח, הנשיקה הראשונה שלי הייתה לפני ארבעה חודשים עם מישהו שפגשתי דרך הפייס. לא נעים לי להגיד אבל זה הדייט הראשון שלי אי פעם. שהתכתבנו בפייס הוא נשמע בחור מקסים אבל בדייט היה לא משהו. הוא בא לאסוף אותי איך שעליתי לרכב שם לי יד על הרגל, הלכנו לבית קפה בחוף הים גם שם יד על הרגל והורדתי לו אותה אז הוא אמר את מאלה?. דרך אגב הטעות שלי הייתה שהוא ידע שאני בתולה כי אמרתי לו לפני הדייט. בכל אופן היו מלא שתיקות מביכות הוא התיחס אליי בזלזול עישן מולי התעסק עם הפון שלו. לפני שעלינו לרכב שלו בסוף הדייט התנשקנו לא הרגשתי משהו מלהיב. תוך כדי הנשיקה הוא שם את היד שלו על החזה שלי וגם ברכב אותו דבר אחרי שהתנשקנו הוא אמר "אם היית מכוערת לא הייתי מנשק אותך" הרגשתי נורא היו עוד דברים אבל זה חופר מדי. בכל אופן לא שכבתי איתו למרות שחתר לזה . אחרי הדייט הוא זה שזרק אותי. בכל אופן מאז ירד לי הביטחון לרצפה ניסיתי אתרי הכרויות אבל אני כבר לא בוטחת באף אחד. לפני שבוע ממש בטעות התקשרתי אליו למזלי הוא לא ענה . אתמול שלח לי הודעה עם "מה קורה?" התקשרת אליי לפני שבוע כתבתי לו שזה בטעות.
 

Berethor

New member
זה מאוד מצער לשמוע שבזבזת את הנשיקה הראשונה שלך על אחד כזה

ואני לא מתפלא שזה רק הביא לך ניסיון שלילי/טראומות. חבל שלא הייתה זהירה יותר. יש לך מזל שלא שכבת איתו, אחרת זה היה עוד יותר גרוע, הגבר הזה נשמע מאוד מפוקפק.
 

YARDEN155

New member
ממש אתה צודק, אני מאשימה רק את עצמי בזה

קניתי את כל המילים היפות שמכר לי לפני הפגישה. מה שכתבתי זה כלום לעומת מה שהיה. היה קטע שהוא ביקש שאנשק אותו בצוואר ואמר לי לעשות כמו שראיתי בסרטים. ממש התייחס אלי בטמטום. בקשר ללשכב שהוא ניסה לשלוח יד למטה עצרתי אותו ואמרתי שאני במחזור הוא עצר הכל. ובזלזול אמר לי "אבל הדלקת אותי" בסוף אמר לי שגם אם הייתי בר רפאלי זה היה מוזר לו לצאת. בקיצור הרגשתי גרוע מאוד עם עצמי שאיפשרתי לו לגעת בי ובכלל.
 

Berethor

New member
סביר להניח שאת לא האישה הראשונה שהוא הפיל בפח, עם מילים יפות

הוא ניצל אותך, הוא ניצל את התמימות שלך, וחבל שנתת לזה לקרות, ועכשיו את גם נקשרת עליו כי הוא הראשון שלך, ולכן גם יש לזה השפעה הרבה יותר גדולה עליך.
 

YARDEN155

New member
נכון למרות שלא שכבתי איתו נקשרתי אליו וזה הזוי כי הוא

לא התנהג אליי יפה, הוא התקדם מהר מדי והתייחס אליי בזלזול. וכן אני כנראה לא הראשונה יש לו מעל 1000 חברי פייסבוק רובן בחורות. לא מבינה איך קניתי את השטויות שרשם לי שהוא לא רגיל להתחיל עם בחורות בפייס. מה גם שלפני שנפגשנו גיליתי שהיה נשוי חודשיים והתגרש. בכל אופן הוא לא יוצא לי מהראש לא יודעת מה לעשות.
 

Berethor

New member
הוא נשמע נוכל מקצועי, זאת אחת הסיבות שהוא הצליח לעבוד עליך

אבל גם את לא היית זהירה מספיק, למרות שבתור בחורה "חסרת ניסיון" היית צריכה להיות זהירה שבעתיים, כדי לשמור על עצמך. היית צריכה לשים לב לדגלים האדומים, והיו הרבה כאלה בהתנהגות שלו, וזה שהוא נשוי והתגרש היה גם צריך לגרום לך לחשדות בנוגע לאישיות שלו, כי אם הוא התגרש מאשתו, בטח יש לכך סיבה, סביר להניח שהסיבה במקרה שלו זה שהוא היה בעל רע באופן כללי וגם בגד באשתו. בשלב הזה אני לא בטוח מה כבר אפשר לעשות(כי הרבה מהנזק כבר נעשה), אבל נשים חסרות ניסיון שקוראות בפורום הזה יכולות להפיק הרבה לקחים מהמקרה שלך. שגבר מדבר יפה מדי, זה גם צריך לגרום לעלות חשדות, כי גבר שמתנהג בצורה אמיתית בדרך כלל לא ידבר ככה, אפילו אם הוא מנומס יחסית.
 

YARDEN155

New member
מסכימה לכל מילה שלך היו המון דגלים

אדומים ויש המשך לזה, אחרי הדייט הזה עשיתי טעות ענקית שלחתי הודעה אם הוא רוצה לצאת שוב פעם. הוא כתב לי שזה היה מוזר לו לצאת ושהוא לא טיפוס של משחקים . הוא אמר לי את זה כמה פעמים לפני זה שהוא לא בן אדם של משחקים בכל אופן מאז הדייט רק היו כמה הודעות כאלה. ןאז השיחה שבטעות חייגתי אליו לפני שבוע שכתב לי אתמול "מה קורה? " ושראה שלא הגבתי לו כתב לי שהתקשרתי אליו לפני שבוע. אתה צודק בזה שחסרות ניסיון שקוראות כאן שילמדו להסתכל על דגלים אדומים, במקרה שלי למשל הוא נבהל שמצאתי בפייס שלו זכר לכך שהיה נשוי בעבר.
 

Berethor

New member
בשלב הזה כבר קשה לך לשלוט על זה, משום שאת כבר נקשרת עליו

נשים בדרך כלל נקשרות לגבר הראשון שלהן, אפילו אם הוא אדם בעייתי, וזאת עוד סיבה לכך שהיית צריכה להימנע מאינטימיות עם טיפוס כזה מכתחילה. כאשר הוא אומר שהוא לא טיפוס של "משחקים" הוא משקר, כי הוא שחק בך, אבל הכוונה האמיתית שלו באמירה הזאת היא ככל הנראה לכך שהוא מחפש רק סקס, והוא לא מעוניין לבזבז הרבה זמן על בחורה שלא נותנת לו על הפעם הראשונה.
 
קחי דברים בפרופורציות

אז היה לך דייט גרוע עם טיפוס מפוקפק.
מכל דבר לומדים. אי אפשר ללמוד לרכוב על אופניים בלי ליפול כמה פעמים, ואי אפשר ללמוד לשחות מבלי להרטב.
אז נכון שצריך להיות ערני לסימני אזהרה- אבל זה רלוונטי לגבי אנשים שעלולים לתקוף אותך חלילה.
לכן השתדלי להפגש במקומות ציבוריים ואל תתני לגברים לאסוף אותך מהבית, אלא הגיעי בכוחות עצמך.
נסי דווקא לצאת לדייטים כמה שיותר, אפילו לא במטרה דווקא לקשר רציני (אם זה יצא, מה טוב) אלא כדי לצבור ניסיון. ככל שתתנסי תדעי לזהות בקלות מקרים שיש להימנע מהם.
 

YARDEN155

New member
תודה על התגובה

השאלה איך כדאי להכיר האפליקציות מלאה בכאלה מפוקפקים. דרך אגב משהו מצחיק או עצוב ראיתי את הכרטיס של זה שיצאתי איתו באפליקצייה כתב שהוא מחפש קשר רציני. חסמתי אותו שלא יוכל לראות שגם אני שם אבל חשבתי בלב כמה עוד בנות ייפלו איתו. ועוד דבר שתראו כמה אנשים חצופים הוא שלח לי הודעה לפףני 3 חודשים שהבטחתי לו שאבדוק בפייס שלו אם נשאר סימנים לזה שהיה נשוי פעם שיקרתי וכתבתי לו שאין זכר לזה.
 
עשי טובה לעצמך ושימי אותו בצד

תורידי אותו גם מהמחשבות.
אני לא הייתי ממליץ על אפליקציות בהנחה שאת לא בעניין של סטוצים. ואני גם לא חסיד של אתרי היכרויות (אם כי מעולם לא ניסיתי). האמת שאת אישתי הכרתי ממש במקרה.
אני לא יודע במה את עובדת, מה תחביבייך - לעתים גם זה יכול להיות מקור להכרות.
אולי לך יכול להתאים הכרות ע"י תיווך. שחברה/חבר יכירו לך מישהו.
אפשר גם לבדוק אם יש קבוצות פעילויות (חוגים /טיולים) של פנויים פנויות בגילך.
 

cancer3009

New member
ברוכה הבאה ירדן


מצער לשמוע על אמא שלך ועל מה שעברת. מקווה שהחיים שלך יתגלגלו למקומות טובים יותר.
לגבי הדייט הכושל, אני מאמין שאת יכולה רק ללמוד מזה, אני בטוח שבפעם הבאה שתיתקלי בטיפוס כזה תדעי לעשות קאט מהר מאוד ואם צריך גם לקום וללכת הביתה באמצע, או אפילו כבר בשנייה שעלית לרכב ושם לך יד על הרגל.
בפעם הבאה, במקרה שמשהו כזה מרגיש לך לא נכון, תסמכי על האינסטינקטים שלך ובאותו רגע תעלי את הנושא ותדברי על זה, תגידי שזה מוקדם מדי ומפריע לך, או שפשוט עושים "אחורה פנה" ויוצאים מהרכב..
אל תתני להתנסות הזאת לעצור אותך, תמשיכי לנסות ואני בטוח שבסוף זה יצליח.
&nbsp
תנסי למצוא חברה לצאת איתה, אפשר לצאת לפאבים או משהו בסגנון.. ויש גם אתרי היכרויות לא רעים כדוגמת okcupid.
&nbsp
מלא בהצלחה!
&nbsp
&nbsp
 

Som30ne

New member
קודם כל - אל תאשימי את עצמך.

אחרכך -
לפי מה שסיפרת, כנראה שהניסיון שלך עם גברים הוא לא גדול באופן כללי,
וקטן עוד יותר כאשר זה מגיע לענייני מערכת יחסים.

אז למדת שיעור מסויים, שאולי היה קצת "יקר" מהבחינה הזו של תחושת הפגיעה שנוצרה לך.
עכשיו את יודעת קצת יותר ממה צריך להזהר, מה צריך לבדוק - ועם מה אין להסכים בשום פנים ואופן.
אם מישהו מעשן לך "בפנים", ומתייחס אלייך בזלזול - את ממש לא צריכה לסבול את זה, אלא לקום וללכת.
ומכך אפשר להסיק גם - שלפחות בדייט ראשון, שני - כל אחד מגיע באופן עצמאי
(אלא אם אין לך שום צל של ספק שמדובר במישהו אמין, שלא ינצל את הסיטואציה לכפות עליך דברים שאת לא מעוניינת בהם), ואם יש צורך מוצאים נקודת מפגש "באמצע הדרך", או - אם אחד הצדדים נייד יותר מהשני - מתאמים מקום שמתאים יותר לצד הפחות נייד.

ביחס לטענה ש"אם היית מכוערת לא הייתי מנשק אותך" . . . הרשי לי לפקפק בנכונותה.
נראה שהיצור המדובר היה "מונחה מטרה", (ומבלי כוונה לפגוע) כמו שנאמר "כל חור בלילה שחור".

בקשר לניסיונך המיני - יש כאלו שלא יירתעו מכך שהניסיון שלך מצומצם, ואפילו ידעו להעריך את העובדה שיהיה לך איתם משהו/חוויה/התנסות ייחודי/ת, חד פעמי/ת, שלא ניתן לחוות שוב עם מישהו אחר.
(שהקשר איתם הוא לא "עוד אחד בסדרה")

ולבסוף -
בעניין האמון שלך בבני אדם בכלל, ובזכרים בפרט, כמו שאמרתי קודם -
לאט לאט צריך ללמוד למה לשים לב.
אילו מילים הן בעצם ריקות מתוכן ממשי,
ואילו מעשים/פעולות צריכים/ות להדליק נורה אדומה.
אני מאמין שתוך זמן לא ארוך, תצליחי וזהות ולברור את אלו שאת מתחברת אליהם, מתוך כל ה"עדר".

**אה, כן, אני מקווה שמחקת את מספר הטלפון שלו, או לפחות סימנת אותו בצורה בולטת כמישהו שלא להתקשר אליו, ולא לענות לו.
 
למעלה