שלום יש לי כמה שאלות

rafaelman

New member
שלום יש לי כמה שאלות

אודה אם תענו. השאלות בנוגע לב"ש 1. שמתי לב שסוללים איזשהו כביש קרוב מאוד למרכז ביג אם אני לא טועה הוא אמור להגיע את לסופרים שם ? אז השאלה היא מתי אמורים לסיים לסלול שם ויש שאם עוד שטח די גדול של חורשה מתוכנן להבנות משהו 2.ובונים איזה מרכז גם כאן סמוך לביג משהו יודע משהו על זה? 3. האם מתוכנן או משהו כזה להבנות מחלף לאחת הכניסות לב"ש תודה מראש
 

fireman

New member
באר שבע

1. נכון מאוד, מבצעים כביש שיחבר את צומת שז"ר- דרך חברון לצומת בן גוריון-האורגים סלילת הכביש אמורה להסתיים בעוד כשלושה חודשים - מדובר בהשקעה של 30 מיליון ש"ח. 2. מרכז מסחרי נוסף מול ה"ביג" שנבנה במתחם "מפעלי תובלה" שפונה לא מכבר והועבר לדימונה. נכון להיום יש תאריך אוגוסט 2007 למסירה לבעלי העסקים\לפתיחה (אני לא זוכר) בכל מקרה, אמור להפתח בקרוב. 3. המחלף הראשון בכניסה לב"ש אם ייבנה, ייבנה בצומת הכניסה לב"ש מכיוון עומר (כביש 60) לפני מספר חודשים הודיע משרד התחבורה כי יקצה כמה מאות מיליוני שקלים להכפלת הכביש המחבר בין כביש 40 לכביש 60. השערות אומרות שבתקציב זה נכללת גם הקמה של שני מחלפים.
 
../images/Emo6.gif מחלף ליד באר שבע...

בפעם האחרונה שראיתי שבונים כיכר בב"ש, זה לקח מעל חצי שנה, וזו הכיכר הכי מסכנה שראיתי בחיים שלי. זו הייתה עבודה של שעתיים שהתפרסה על חצי שנה
אני לא רוצה לדעת כמה זמן ייקח לבנות מחלף.
 

fireman

New member
זה ייבנה ע"י מע"צ ולא ע"י עירית ב"ש

יחי ההבדל הקטן.
 

fireman

New member
אגב, בשעתיים אי אפשר לבנות ככר

הכי מהר שאפשר להקים ככר מושלם זה קצת פחות משבועיים וזאת כאשר מתאפשר לסגור את הכביש באופן מוחלט והעבודות מתבצעות גם בלילה במדיניות התשלומים של הרשויות המקומיות, בסקטור הציבורי זה לא יכול לקרות.
 
כן, אבל חצי שנה זה מעל ומעבר...

מדובר על ככר מסכנה באושיסקין מול מקיף ח' (התיכון).
 

fireman

New member
בככר הזו שאתה מדבר עליה

היו שתי בעיות משמעותיות: הראשונה צורך להפקיע קרקע פרטית של אחד הבתים שיושבים ממש על הצומת מאחר ובתכנון נוצר מצב שעם גדר הבית כפי שהייתה במצבה הקיים, לא נותר רוחב מספיק למדרכה להולכי רגל השניה בעיה עם תשתיות של בזק אם אני זוכר נכון.
 

fireman

New member
אתה יותר מצודק

העובדה שהגיעו למצב הזה רק בתוך תהליך העבודה מראה על הליך לא תקין. במצב התקין היו צריכים להגיע לפתרון עוד לפני תחילת ביצוע העבודות ולא לעכב את העבודות בגלל המו"מ שנוהל עם הדייר בנוגע להפקעה.
 

fireman

New member
אמצעי לחץ על מי? על האזרח הקטן?

העבודות להכפלת המסילה בין ב"ש ללוד בביצוע....זה מונע מקיבוץ נען לנהל את המלחמה הפרטית ותאבת הבצע שלהם? התחלת פרוייקט לפני שהוסדרו כל התנאים לצורך ביצוע העבודות והסרת כל המכשולים בדרך היא בעוכריו של היזם. היזם שרוצה לסיים את הפרוייקט בגלל שהוא משלם לקבלנים על כל יום שהוא מעכב אותם מעבר לתנאי החוזה לעיתים נכנע ללחצים של הצד השני (נען במקרה הזה) ונאלץ לשלם פיצוי שהוא גבוה מהשווי הריאלי של הנכס המופקע בכדי להפשיר את הקטע לביצוע.
 

קובי לו

New member
אפרופו ככרות, מתי כבר יעשו משהו עם שתי הככרות

שבין רמות הישנה לחדשה (בכביש שמגיע משד' רגר ונוסע לכוון אנדרטת הנגב ולעומר/מיתר)? אני מתכוון שכשבאים מהצפון לב"ש עוברים את תחנות הדלק ומיד יש צומת ענק. ימינה זה לנחל עשן ולאופקים ולנאות לון וכו', ישר זה שד' רגר ושמאלה זה לרמות, לאנדרטת הנגב וגם לעומר ולערד וכו'. פונים שמאלה בצומת הזה ומיד יש ככר די גדולה. נוסעים עוד חצי דקה ויש עוד ככר גדולה. שתיהן מאפעניות לאללה. ללא גינון סביבתי, ללא פסלים או אנדרטות, ללא עצים וללא שום יופי וחן. סתם עפר מגעיל. והן לא חדשות. זה לא ככרות בנות חודשיים שטרם הספיקו לעשות שם גינון סביבתי. לא. אלו הן ככרות בנות יותר משנתיים. הבוז לערית באר שבע ומכל עומק התחת על כך !
 

fireman

New member
הככרות הללו הן הככרות הכי שנואות בב"ש

בכלל וברמות בפרט. לדעתי הסיבה היחידה וההגיונית לדעתי שבגללה לא עושים איתן כלום היא בגלל שבאיזשהו שלב הן יהפכו לרמזורים. הככרות הללו לא ממלאות את ייעודן לנוכח כמות כלי הרכב שעוברת שם מידי יום. אני חושב שהפתרון לחלק החדש של רמות הוא לפתוח יציאה (ע"י גשר או מנהרה) מהקצה הצפוני של השכונה אל הנתיב לכיוון דרום של כביש מס' 40 (זה שנכנס לתוך העיר) זה ישחרר עומסי תנועה באופן משמעותי, בעיקר לתושבי השכונה אם בלהבים השכילו לעשות את זה, אין שום סיבה שבחלק הזה של רמות (שגרים בו יותר תושבים מלהבים) לא ימצאו את הסיבות והכדאיות לעשות זאת.
 

קובי לו

New member
יש בכביש הזה יותר תנועה מאשר בכביש

שנוסע מהבריכה של האונ' לכוון רמת"א (כשבדרך עוברים ככר או שתיים, אחת מהן של הכניסה לתחנת הרכבת החדשה)? או האם יש שם פחות תנועה (באביטל אביגדור) מאשר בכביש לנחל עשן? למיטב ידיעתי (לא הייתי שם מעל שנה) ברחוב ההפוך (הצדיק מירושלים באזור נחל עשן) כן יש ככר (מעגל תנועה). האם שם יש פחות תנועה ?
 

fireman

New member
אין פה עניין של נפחי תנועה

אלא בעיה של צוואר בקבוק מדובר בשתי ככרות צמודות כמעט אחת לשניה שלאחת מתנקז חלק גדול מרמות הישנה ולשתיהן ביחד מתנקז כל החלק החדש של רמות שזה אלפי תושבים. הככרות הללו מוזנות מכל הכיוונים בכבישים דו מסלוליים ושתיהן בעלות מסלול נסיעה אחד בודד חשוב לציין ששתי הככרות הללו יושבות על ציר תנועה המחבר את היציאה הצפונית מהעיר (וגם הכניסה אליה) ומהווה אלטרנטיבה לאלו שמגיעים מהצפון ולא מעוניינים לעבור דרך העוקף ולהכנס לעיר מכיוון כביש 60 השעות הקריטיות הן שעות העומס (בוקר וצהריים) מאחר וכמות התושבים מרמות הרוצים לצאת מהשכונה היא אדירה, אתה מכיר את רמות בב"ש, אני לא צריך לספר לך כמה אוכלוסיה יש שם וכמה תנועה נכנסת ויוצאת מהעיר בשעות האלה ויוצא מצב שאלפי מכוניות נדחסות לתוך צוואר הבקבוק הזה בצורה בלתי נסבלת לנחל עשן אין את הבעיה הזו מאחר וכמות האוכלוסיה שמגיעה מכיוון נחל עשן היא אולי חמישית מכמות האוכלוסיה שמגיעה מרמות ולמגיעים מנחל עשן יש כמה וכמה אפשרויות להגיע למרכז העיר בין אם זה דרך שדרות טוביהו או דרך יהודה הלוי או דרך שדרות רגר....שלושת אלו צירי צנועה רחבים מאוד שיכולים להתמודד עם נפחי תנועה גדולים מאוד, לתושבי רמות החדשה זו היציאה היחידה מהשכונה שיושבת על קטע כביש המחבר בין שני כבישי יציאה מהעיר שמישהו כנראה בחוסר שיקול דעת החליט לתקוע עליו שתי ככרות במרחק של 150 מ' אחת מהשניה. הגורם הבעייתי הוא המרחק (חוסר המרחק) בין שתי הככרות הללו, כאשר הראשונה נסתמת זה רק עניין של זמן (כלום זמן) עד שהשניה תיסתם גם כן. הפתרון המיידי הוא רימזור של הקטע הזה כאשר הרמזורים יהיו מסונכרנים ביניהם ומסונכרנים עם הרמזור של הכניסה מכיוון כביש 40
 

דןמור

New member
ומה עם מרכז התרבות של מפעל הפיס?

עובדים עליו כבר קרוב ל-5 שנים וממש לא ברור למה. וגם פרויקט שדרות רגר כבר בבנייה המון שנים... אולי כאשר נוסעים לדרום הזמן הופך להיות איטי יותר....
 
למעלה